אתם מוזמנים להשאיר את תגובתכם על הכתוב בבלוג – ניתן להגיב בפוסט או בעמוד הספציפי. השתמשו באפשרות "כתיבת התגובה" בתחתית של כל פוסט או עמוד.

הצגת התגובות האחרונות שהתקבלו באתר:

 


תגובות

תגובות קוראים — 11 תגובות

  1. ניתוח מבריק ומעניין של המתרחש בבריכת השחייה. הנתונים שהבאת על הספורטאים מאלפים. נקודת המבט הטלוויזיונית מרתקת. חבל שלא ניתן לשבץ תמונות של שחייני העבר. הבטן הקעורה של שפיץ זכורה לי והייתי שמח לצפות בתצלום שוב. גם להזכר בווייסמילר יפה התואר בהחלט יכול להפוך את הקריאה לחווייה בלתי נשכחת. יישר כח. בלוג רציני לאנשים רציניים. מחכה בקוצר רוח להמשך הכתבה.

  2. ביקורת מספר ארבע מעניינת מאוד. יישר כח. הסיפורים מאחורי הקלעים של השידור הציבורי מרתקים. אם יורשה לי להעיר ובענווה רבה: זו האולימפיאדה הראשונה בלי באד גרינספאן. אולי תקדיש לו פוסט? סוג של ׳חסד של אמת׳ מצידך. האיש בכל זאת תיעד את המשחקים האולימפיים שנים ארוכות. התפלאתי שהוועד האולימפי שכח אותו ולא מצא דרך לציין את פעלו. ממשיך לעקוב אחר הפוסטים המעניינים שלך.

  3. יורם ארבל במיטבו? מה קורה לך יואש? אם היית שומע את השידור של ריאל מדריד – ראיו ואיקנו היית מתבייש שנתת לאיש הזה מיקרופון….לומר שראיו משחקת בברנבאו? להגג שלחטאפה אין איצטדיון והיא משחקת בברנבאו? האיש לא מעורה ולא אוהב את מה שהוא עושה…..
    ועוד הערה: צביקה שרף פרשן?? בחייך יואש…. האיש מפחד לומר מילת ביקורת… לא מאיר את עיניך בשום מהלך כדורסל….ולא נותן לך אפילו איזה סיפור משלושים שנה שהיה במגרש…שים לב לכך יואש…

  4. שלום יואש
    שמי יהודה מור ואני מעוניין לשאול אותך בקשר לאחת מהתמונות שבבלוג שלך לגבי פרסום בויקיפדיה. האם ההודעה הזאת לא מפורסמת באתר? במקרה שאכן כך, אמשיך לאחר קבלת תשובתך.

  5. הי יואש,

    ביתי, מאיה, הקריאה לאימא את שכתבת על אבא, וכולה התרגשות. תוכל בבקשה ליצור איתה קשר? או להשאיר לי נייד ואימא תתקשר?

    תודה
    אלון כרמלי (הבן של עמוס)
    0545433107
    תמי כרמלי 0522618618

  6. שלום רב,
    אנו פונים אליך מטעם מוזיאון ארץ ישראל, ת"א, במסגרת מחקר לקראת תערוכה מקיפה אודות איצטדיון בלומפילד, אנו מבקשים לאתר את 2 תצלומים המופיעים בבלוג שלך, ולסרוק אותן , לתצוגה בתערוכה. נודה לך מאוד אם תוכל ליצור עימנו קשר ואם יש בידיך את התצלומים.
    נודה לך על שיתוף הפעולה.

    • שלום רחל בונפיל,
      דברי עמי בבקשה בטלפון הביתי שלנו, 6044360 – 03
      בברכה, יואש אלרואי

  7. שלום יואש, אני פונה אליך מאוניברסיטת תל אביב. היינו רוצים לעשות שימוש בתמונתו של ארנון צוקרמן אשר צולמה על ידך ונשמח מאוד לקבל את אישורך. אודה לך אם תוכל ליצור איתי קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>