פוסט מס' 31. זיהוי התמונה הראשית ב- בלוג. פוסט מס' 31. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 4 בספטמבר 2012.כלליראשי

הערה : הבלוג נמצא עדיין בראשית התפתחותו הטכנולוגית וראשית עיצובו

——————————————————————————————–

פוסט מס' 31 : הועלה לאוויר ב- 4 לספטמבר 2012

——————————————————————————————– 

קוראים יקרים !

לכל הפונים אלי בע"פ, בשיחות טלפון, ב- Email, ובאמצעות תגובות לבלוג.

1. התמונה הראשית של הבְּלוֹג צולמה בסתיו 1980 כחמש שנים לאחר שאלכס גלעדי מינה אותי לעורך "מבט ספורט" בטלוויזיה הישראלית הציבורית. האיש שיושב מימין בז'אקט הבהיר הוא אריה שגיא. אריה שגיא היה כתב Free lancer במחלקת הספורט ומקום עבודתו העיקרי היה אז ב- מל"מ. אנוכי יושב במרכז, חובש אוזניות. משמאל, זהו חיים גַן – טוֹב שהיה אף הוא כתב Free Lancer במחלקת הספורט בימים ההם שמאוחר יותר שירת כקצין מודיעין של משטרת ירושלים וברבות השנים התמנה למפקד ימ"ר בירושלים. שניהם שימשו עוזרי עריכה שלי.

2. הבלוג יעבור שינויים ושיפוצים בעתיד הקרוב. אני עובד על תוכנה של WORDPRESS  שהיא סוּפֶּר מתוחכמת ורווית אופציות אין ספור. זאת הסיבה שהמילים, השורות, והטקסטים של התמונות – קופצים. ייקח לי עוד קצת זמן ללמוד את המערכת המעניינת והמאתגרת הזאת. 

3. אחד הכללים שעשיתי לעצמי הוא לזהות זיהוי מוחלט את כל הנוכחים בכל תמונה ותמונה שמופיעה בבלוג.

4. אני מודה לכל הקוראים והמתעניינים. הבלוג הזה כפי שאתם רואים איננו עוסק רק בביקורת טלוויזיה . הוא נועד לספר לכם ובעיקר לדור הצעיר, כי שררה כאן טלוויזיה אחרת ושונה לחלוטין בטרם הופעת תוכניות הריאליטי בערוצים המסחריים. אינני שולל כמובן את הריאליטי. כל אחד רשאי להחליט מה טוב לעצמו ובאיזה סוג של חומרי טלוויזיה הוא רוצה לצפות. תעשיית הטלוויזיה בנויה על תחרות. וטוב שכך. אני שייך לדור הטלוויזיה הקודם אך יש לי ריספקט רָב לדור הצעיר.

5. שניים – שלושה של הפוסטים הבאים ימשיכו לעסוק בטרגדיית מינכן 1972. אח"כ אפנה לכיוונים נוספים.

6. לא שיערתי שהבלוג הזה יחולל בתוך זמן כה קצר סנסציית רייטינג. כמות הנכנסים אליו בתקופה הקצרה שהוא קיים היא יותר מפנטסטית. 

7. שוב תודה לכם.

סוף פוסט מס' 31. הועלה לאוויר ב- 4 בספטמבר 2012.


תגובות

פוסט מס' 31. זיהוי התמונה הראשית ב- בלוג. פוסט מס' 31. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 4 בספטמבר 2012. — תגובה אחת

  1. יואש שלום,
    לכבוד הוא לי שבחרת תמונה ראשית שכוללת אותי. מאחר ואתה זכור לי כאדם שמקפיד בפרטים- מועד הצ ילום אינו יכול להיות 1975 מאחר ואני הייתי במחלקה בין יולי 1980 ליולי 1981, מועד בו התגייסתי למשטרה כקצין מודיעין ובהמשך מוניתי בין היתר למפקד ימ"ר ירושלים. בדוק שוב את התאריך ואם תרצה תוכל לתקן, אם לא- לא נורא..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>