פוסט מס' 82. צל"ש לחטיבת החדשות והאקטואליה של ערוץ 10. כמה הערות נוספות. פוסט מס' 82. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 22 באוקטובר 2012.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג נמצא עדיין בשלבי התפתחותו הטכנולוגית וראשית עיצובו הגראפי .

הערה 2 : הבלוג ותכולתו כפופים לזכויות יוצרים .

הערה 3 : הבלוג איננו נכתב למען מטרות רווח כספי ו/או רווחים אחרים ולא למען פרסום אישי .

הערה 4 : הבלוג מוענק בחינם לציבור הקוראים.

——————————————————————————–

פוסט מס' 82 : הועלה לאוויר ב- 22 באוקטובר 2012.

——————————————————————————– 

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בסיום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור . עזבתי בטריקת דלת לאחר שממשלת ישראל בראשות אריאל "אריק" שרון מינתה את יוסף בר-אל למנכ"ל רשות השידור בקיץ 2002  והציבה אותו בפסגת השידור הציבורי של מדינת ישראל. בחלוף שלוש שנים הבינה אותה הממשלה ואותו ראש ממשלה אריאל שרון את גודל הטעות שעשו. בחודש מאי של 2005 הדיחה הממשלה את יוסף בר-אל מתפקידו הרם. בפעם הראשונה בתולדות רשות השידור ובהיסטוריה של מדינת ישראל הודח מנכ"ל רשות שידור מכהן. (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות). 

צל"ש לחטיבת החדשות והאקטואליה של ערוץ 10. כמה הערות נוספות. פוסט מס' 82. כל הזכויות שמורות.

חטיבת החדשות והאקטואליה של ערוץ 10 עושה עבודה טובה לאורך זמן.

1. אי אפשר שלא להתפעל (מכל היבט) מסרטו הדוקומנטארי של עמנואל רוזן "הסתבכות בלוב" ששודר אמש בתשע בערב בערוץ 10. התחקיר, השגת המודיעין, וההפקה שקדמו לצילומים והצילום והתיעוד עצמו בתוככי לוב של עמנואל רוזן עומדים בסטנדרט בינלאומי גבוה במיוחד. עמנואל רוזן מתגלה לא רק כעיתונאי מחונן במקרה הקונקרטי הנדון אלא גם כאיש אמיץ. כל בר בי רב וגם אנוכי מצדיעים לעמנואל רוזן ומכבדים אותו. עיתונאות ברמה גבוהה.

2. את אותן המילים ממש שנאמרו לעיל אני מקדיש לצבי יחזקאלי הכתב לעניינים ערביים של ערוץ 10 ששהה באירופה והכין סדרה תיעודית מרתקת של ארבעה סרטים שדנה בהתחזקות האיסלאם באירופה וקרויה "אללה איסלאם" (שודרה לפני שבועות ספורים בערוץ 10). צבי יחזקאלי הוא לא רק עיתונאי מזהיר בתחום אלא גם אדם שנכון להסתכן בחייו כדי להביא מידע חדש ובלעדי לצופה הטלוויזיה בישראל.

3. מגישת החדשות של ערוץ 10 תמר איש שלום מתארחת בסלון ביתי מידי ערב . אני לא יודע מה אתכם אנוכי מתרשם ממנה. אישה נאה, רהוטה, ונבונה שמובילה באופן בלבדי בכל ערב מהדורת חדשות אמינה ומהימנה בת שעה. לעיתים גם בעלת דיווחים בלבדיים ובלעדיים. את חברת החדשות של ערוץ 10 מתחזקים צוות כתבים מיומן וחרוץ בראשותם של (אני שולף פחות או יותר מהזיכרון) : אלון בן דוד, אור הלר, רביב דרוקר, צבי יחזקאלי, ברוך קרא, נדב אייל, עמנואל רוזן, שלומי אלדר, הילה אלרואי, גיל תמרי, גיא זוהר, מתן חודורוב, נדב פרי, מואב ורדי, אבישי בן חיים, נעמה אייזנברוך, דני רופ, נוגה ניר-נאמן (ועוד הרבה אחרים) כמו גם צוות הפקה רציני בראשות סמנכ"ל התפעול אמנון ברקאי . מדהים כיצד נשכחו כה מהר המגישים הקודמים של ערוץ 10 יעקב איילון ומיקי חיימוביץ' . אין זאת כי מוניטור הטלוויזיה הוא באמת מתעתע. זה נורא . אם אינך מבצבץ מהמסך – משמע אתה לא קיים . חברת החדשות והאקטואליה של ערוץ 10 עושה עבודה טובה לאורך זמן . (גילוי נאות : בתי הָגָר עובדת כמפיקה בכירה בערוץ 10).

אני מבקש להביע דעה שונה מזאת של יעקב אחימאיר כפי שבאה לידי ביטוי במאמרו היום 22 באוקטובר 2012 בעיתון "ישראל היום" תחת הכותרת, "רצח רבין : של מי העצרת הזאת ?". אתקוף אותו מחר וגם אנמק מדוע אני תוקף אותו. שניים – שלושה פוסטים קרובים ייוחדו לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין לפני 17 שנים במוצ"ש – 4 בנובמבר 1995 בכיכר העיר בתל אביב , מנקודת מבטן של מצלמות ערוץ 1 וערוץ 2 שלא היו שָם.

סוף הפוסט מס' 82. הועלה לאוויר ב- 22 באוקטובר 2012.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


תגובות

פוסט מס' 82. צל"ש לחטיבת החדשות והאקטואליה של ערוץ 10. כמה הערות נוספות. פוסט מס' 82. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 22 באוקטובר 2012. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>