פוסט מס' 270. אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 (רשימה מס' 12). פוסט מס' 270. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 15 באוגוסט 2013.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים. חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, לא נכתב, ולא נערך למען מטרות רווח כספי , ו/או למען רווח מסחרי ו/או לצורכי פרסום אישי.

————————————————————————————————————-

פוסט חדש מס' 270 : הועלה לאוויר בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי – 15 באוגוסט 2013.

————————————————————————————————————-

אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 (רשימה מס' 12). פוסט מס' 270. כל הזכויות שמורות.

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור . נטשתי בטריקת דלת . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

הערה 3 : נחמד לראות ששני העיתונאים הוותיקים מר אבינועם פורת איש "ידיעות אחרונות" ומר ניר שועלי מ- "מעריב" שקרובים בליבם לנושא הא"ק , עדיין מעניקים שירות טוב לקוראיהם ומסקרים בהתמדה גם את אליפות מוסקבה 2013 . אבינועם פורת נשלח ע"י עיתונו למוקד ההתרחשות ב- "לוּזְ'נִיקִי" וברור כי הסיקור ב- "ידיעות אחרונות" הוא מהימן יותר , מקיף יותר , ואיכותי יותר , ועולה בטיבו לא רק על הסיקור ב- "מעריב" אלא גם על הסיקור של עמית לווינטל ב- "ישראל היום" ושל עוזי דן ב- "הארץ" .

הערה 4 : אוקראינה – ישראל 2 : 0 (כדורגל) . שעמום טלוויזיוני שלא היה כמותו כבר זמן רב במחוזותינו . העיקר שליוסי בניון החלש והמשעמם יש עוד משחק בינלאומי ברזומה .

א. האתלטים והאתלטיות הגיעו זה מכבר במקצועות רבים על המסלול ובשדה לשיא היכולת האנושית  שיאי עולם של גברים ונשים מחזיקים מעמד כבר יותר מעשרים שנים  חלקם או טו טו אפילו שלושים שנים. ל- IAAF (התאחדות הא"ק הבינלאומית) לא תהיה ברירה אלא לשנות את הקריטריונים של מדידת הזמנים, המרחקים, והגבהים. מעבר למדידת זמנים בריצות השונות על המסלול באלפיות שנייה במקום במאיות שנייה, כמו גם מדידת מרחקים וגבהים במקצועות השדה במילימטרים במקום סנטימטרים – איננה רק עניין סובייקטיבי אלא השקפת עולם. ברור לכל כי במקום ש- שיאי עולם אינם נשברים עוד וקיימת סטגנציה – נקבר גם החזון האנושי העתיק עליו כולנו התחנכנו כי אין גבולות ליכולת האדם. א"ק ללא שיאי עולם קופאת על שמריה והופכת לאירוע טריוויה משעמם נטול מתח, ציפיות, ותקוות.

א. 1. חולשתה של אליפות העולם ה- 14 בא"ק המתקיימת בימים אלה במוסקבה 2013 היא בהיעדר שיאי עולם . הא"ק הקלה כפי שהיא משתקפת בסלון ביתי בתל אביב באמצעות מצלמות הטלוויזיה באמצע חודש אוגוסט החם והלח היא יפהפייה אך נעדרת חלום וציפיות . גם הטלוויזיה פחות מרתקת משהייתה בעבר . חסרונם של שיאי עולם לאורך זמן יביא בסופו של דבר לגט כריתות בין הא"ק לטלוויזיה הבינלאומית והפחתה משמעותית בתשלום זכויות השידורים . הדרך היחידה לשמר את החלום הוא לשנות את האינדקס ואת קריטריוני אמות המידה של המדידות . ל- IAAF לא תהיה ברירה והוא אומנם יעשה זאת בבוא העת הקרובה . התחרות המרתקת ביותר הערב (יום חמישי – 15 באוגוסט 2013) הייתה בגמר הקפיצה לגובה לגברים מפני שהקופץ האוקראיני בוגדאן בונדרנקו איים באופן ממשי לנפץ את שיא העולם הוותיק 2.45 מ' של הקופץ לגובה הקובני חווייר סוטומאיור שנקבע לפני עשרים שנה ב- 1993 . הקופץ לגובה האוקראיני בוגדאן בונדרנקו (אתלט דק גזרה שמתנשא ל- 1.97 מ') זכה במדליית הזהב לאחר שהכניע רָף בגובה של 2.41 מ' . הוא מוכשר ובעל פוטנציאל מעשי לעשות זאת ובעצם נמצא כ- מטחווי מילימטרים משיא העולם של הפנומן חווייר סוטומאיור .

א. 2. מגוחך לקרוא לקופצת המשולשת האוקראינית אַנָה קאנייזבה – מיננקו , הישראלית חַנָה . אנה התאהבה ביהודי עולה מאוקראינה החי בישראל ו- IAAF הלך לקראת מוסדות הספורט הישראליים , החליט לפסוח על הפז"מ והעניק לה רשות לייצג את מדינת היהודים באליפות מוסקבה 2013 . אולם מכאן לחגוג בטרם עת ולעַבְרֵת את שמה מאַנָה לחַנָה , הרי שמדובר בפטריוטיות קטנונית .

א. 3. אליפות עולם בא"ק היא עדיין מחזה טלוויזיוני מרהיב . גם בהיעדר שיאי עולם בינתיים . קטיעת השידורים הישירים ממוסקבה  כמדיניות של הנהלת רשות השידור והורדת מר גלעד וויינגרטן ומר עמית הורסקי  מהאוויר לטובת "מבט" הקדוש – מרגיזה . "מבט" איננו קדוש . מסך הטלוויזיה קדוש . אם השידור הציבורי רכש את זכויות השידורים הבלעדיות של אליפות מוסקבה 2013 בממון רב עליו להתנהג בהתאם ולטפל בחומר השידור בהתאם . לוחות הזמנים של אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 ידועים כבר שנה . ניתן היה להיערך ולשדר את "מבט" בתקופת מוסקבה 2013 בתשע בערב תוך מסע קידום המיידע את הציבור אודות השינויים . יכול להיות שהאמביציות להכות במהדורת החדשות של ערוץ 10 הכושל מעבירה את קברניטי ערוץ 1 ורשות השידור על דעתם . ב- 19.50 אני עובר ל- Eurosport ללא היסוס מתוך הנחה מבוססת כי מרב מילר , מיכל רבינוביץ' , ואמיר איבגי – אינם יכולים לחדש לי דבר . המעברים "החדשותיים" בעת שידור "מבט" מהאולפן בירושלים לאצטדיון "לוז'ניקי" לצורך עדכונים , הם קטועים ומעשה ידי חובבניים . ערוץ 1 עבר הערב (יום חמישי – 15 באוגוסט 2013) לשידור הישיר של ריצת הגמר ל- 1500 מ' לנשים , כ- 72 (שבעים ושתיים) שניות לאחר התחלתה , ולאחר שהצופים שלו הפסידו את הריטואל החשוב של חשיפת גיבורות העלילה בטרם יריית הזינוק לרבות מלאכת הזיהוי והאינפורמציה ששופך הפרשן גלעד וויינגרטן על כל אחת ואחת מהמתמודדות . המעבר לאמצע הריצה ולצילומי Long Shots מקשה על צופים רבים חסרי אוריינטציה של א"ק להזדהות עם המתחרות הצעירות והכישרוניות . Eurosport איננו פתרון עבורי . אני מעוניין לראות טלוויזיה ישראלית ולשמוע את השדרים בני ארצי , אף על פי ולמרות ההסתייגות והביקורת .

א. 4. אנוכי מבקש להחזיר את קוראי הבלוג 32 (שלושים ושתיים) שנים לאחור . ל- 5 במארס 1981 .

 במשך שנים ארוכות נקטעו השידורים הישירים של משחקי קבוצת הפאר של מכבי ת"א בכדורסל בגביע אירופה לקבוצות אלופות בשעה תשע בערב לטובת "מבט" הקדוש . כל מחאותיי במשך זמן רב בפני מנכ"ל רשות השידור יוֹסֵף "טוֹמִי'" לַפִּיד ז"ל ומנהל הטלוויזיה שלו יצחק "צחי" שמעוני ז"ל להתערב בנעשה ולהפסיק את הנוהג הנפסד נפלו על אוזניים ערלות ולא צלחו . כרגיל , תגובת הציבור לעוולות הטלוויזיה הישראלית הציבורית הייתה אפקטיבית יותר ממני . הציבור חש מקופח והרגיש כי רשות השידור שאותה הוא מממן בכיסו רודה בו ומחליטה בשרירות ובטיפשות לקטוע בתשע בערב באופן מלאכותי שידור ספורט ישיר בעל עניין רב שנמצא בעיצומו ונושא רייטינג סנסציוני לטובת "מבט" , כאילו מדובר במהדורת חדשות מקודשת שאין בלתה . ב- 5 במרס 1981 לקח העיתונאי דוב גולדשטיין ז"ל את עֵטוֹ ופרסם בעיתון שלו "מעריב" מאמר שכותרתו הייתה , "בקשה" [1] . זה היה כחודשיים וחצי לאחר פרסומו של מאמר חריף באותו נושא, "טלוויזיה מתנכרת", שנכתב ע"י עיתונאי ישראל פז ז"ל בעיתון "על המשמר" ב- 14 בדצמבר 1980, ובו תקף בחריפות יתירה את מדיניות שידורי הספורט של הטלוויזיה הישראלית הציבורית . את מאמרו של ישראל פז ביטל יוסף "טומי" לפיד באחת וכלאחר יד והשליך אותו לסל האשפה הניצב ליד שולחנו בלשכת המנכ"ל אך יחסו לאלגוריה של דוב גולדשטיין הייתה שונה לחלוטין . יוסף "טומי" לפיד הגיע ב- 1979 לרשות השידור מ- "מעריב" מקום שהיה ביתו השני . הוא נהג זהירות משנה עם הטקסט ה- "בקשה" של דוב גולדשטיין שאותו גם הכיר היטב באופן אישי .

דוב גולדשטיין תבע במפגיע במאמר "הבקשה" מראשי הטלוויזיה בשם הציבור להפסיק את אִיוֶולֶת קטיעת השידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א באִבָּם , בשעה תשע בערב לטובת "מבט" . יוסף "טומי" לפיד שלא נעתר להגיון הצודק שלי , נכנע לבקשת העיתון בו עבד לפנים . לפתע הבין כי החדשות החמות באותו הרגע בתשע בערבֵי חמישי הם השידורים הישירים עצמם של משחקי מכבי ת"א בגביע אירופה בכדורסל . לפתע עלה בדעתו של העיתונאי המנוסה הזה שהיה גם העורך הראשי של שידורי רשות השידור (בטלוויזיה ה ציבורית וברדיו "קול ישראל") כי את שידור "מבט" ניתן להקדים לשמונה בערב או לשדרו בתום המשחק . פתאום תפש כי תשע בערב איננה שעה קדושה . המסך קדוש מדהים לחשוב כי מנהל הטלוויזיה יִצְחָק "צַחִי" שִמְעוֹנִי התבטל כל העת מפני רצונותיו של המנכ"ל שלו , אך יישר קו לאחר מאמרו של דוב גולדשטיין . למרבה הצער הבין יִצְחָק "צַחִי" שִמְעוֹנִי באיחור רָב כי השידור הישיר הרלוואנטי באותו הרגע הוא לב העניין והוא הקדוש , גם אם מדובר באירוע ספורט . שידור "מבט" בשמונה בערב היה פתרון הוֹלֵם . אם רוצים להביא לידיעת הציבור שוב את החדשות החמות בעִתּוֹת משבר הרי שניתן לעשות זאת באמצעות שידור כותרות "מבט" בהפסקת המשחק .

goldatein

טקסט תמונה :  5  במארס 1981 . מאמרו של העיתונאי דוב גולדשטיין ב- "מעריב" ששינה לעד את תפישת השידור של המנכ"ל יוסף "טומי'" לפיד ואת מדיניותו הנוגעת לשידורי הכדורסל הישירים של מכבי ת"א בטלוויזיה הישראלית הציבורית . לפתע , לאחר הופעת המאמר , הפסיקו שידורי מכבי ת"א להפריע ל- "מבט" . מהדורת החדשות בתשע בערב בערוץ הטלוויזיה המונופוליסטי של מדינת ישראל לא קטעה עוד את מהלך השידור הישיר מיד אליהו . (באדיבות "מעריב") .

מגוחך לחשוב שדווקא העיתונאי דוב גולדשטיין היה האיש שהצביע על חשיבות רצף היקף השידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א בטלוויזיה ושינה לעד את שיקול הדעת של מקבלי ההחלטות ובראשם המנכ"ל יוסף "טומי" לפיד . סדר העדיפויות בטלוויזיה הישראלית הציבורית השתנה . יוסף "טומי" לפיד שלא הקשיב לי ולפני כן לא האזין גם לתחינותיו של קודמי בתפקיד מר אלכס גלעדי , שעה לבקשתו של העיתונאי דוב גולדשטיין חבר מערכת "מעריב" (כאמור עיתונו בעבר של יוסף "טומי" לפיד) . זה היה פתטי אולם זאת הייתה המְצִיאוּת בטלוויזיה הישראלית הציבורית עד אותו יום של 5 במארס 1981 .

הוראתו הגורפת אז של יוסף "טומי" לפיד ז"ל להפסיק לחלוטין את קטיעת השידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א בתשע בערב לטובת "מבט" הקדוש , ולשָדֵר את "מבט" בהפסקת המשחק , הייתה לצנינים בעיני אנשי החדשות . הם הרגישו נפגעים . רבים מהם נעלבו ממש ולא הסכימו עם החלטת מנכ"ל רשות השידור כי שידור ספורט נחות דוחה את יצירת כפיהם . אך יוסף "טומי" לפיד מגובה בדעתו האיתנה וההגיונית של עיתונאי "מעריב" דוב גולדשטיין ז"ל עמד בלחץ ולא שעה עוד להפצרותיהם .    

רבים מעורכי "מבט" בימים ההם וכתביהם ראו במהדורתם כמעין נחלת קודש . מאחז פרטי . דיווח ישיר ל- "מבט" מאירועי הספורט עתירי הרייטינג לא כל שכן כשמדובר במשחקי מכבי ת"א בגביע אירופה היה מחוץ לתחום ולא בא בחשבון . האנשים האלה שהתיימרו להיות עיתונאי חדשות בטלוויזיה סירבו מכל וכול לפרוץ לתוך משחקי מכבי ת"א בגביע אירופה במהלך מהדורת "מבט" , ולוּ לכמה שניות , על מנת לעדכן את הצופים בתוצאת המשחק שהשידור הישיר שלוֹ נגדע באופן מלאכותי בתשע בערב . חלק מהעיתונאים האלה שחלקם מוכרים וידוּעי שֵם בחטיבת החדשות ראו בדיווח ושידור ידיעות ספורט פחיתות כבוד . פשוטו כמשמעו . הם סירבו גם לשַדֵּר לצופים בסיום מהדורת "מבט" ידיעת קידום (Promo) , כי , "המשך משחק הכדורסל ישודר ישיר מייד בתום "מבט" " . מה שנראה מובן מאליו היום לא היה בהיר בימים . סירובם של אנשי החדשות לא נבע מרוע לב אלא מאטימות וטיפשות . פריצה חיה "במבט" ליד אליהו לעדכון התוצאה של משחק קטוּע נראתה להם אווילית . עֶצֶם קטיעת השידור הישיר של המשחק בתשע בערב מוכיחה על פי שיקול דעתם כי האירוע איננו חשוב דיו , ולכֵן גם אין צורך לעדכן את הצופים בתוצאה . על פי תפישתם , מדיניות השידור הציבורית המעדיפה את שידור "מבט" בתשע בערב בכל תנאי על פני השידור הישיר של מכבי ת"א המצוי בעיצומו והורדתו מהמרקע , מצביעה על העובדה שהמשחק איננו רלוואנטי . "לכן , מדוע צריך להתעדכן בתוצאה של משחק לא חשוב ?" , אמרו לעצמם . ידיעת הסיום של "מבט" המודיעה על המעבר להיכל הספורט יד אליהו בתום המהדורה להמשך השידור הישיר של מכבי ת"א שנקטע , נראתה להם חשודה , ולא באה בחשבון מבחינתם . הם סברו שזאת הודעת רֶצֶף ולא ידיעה עיתונאית . "זה תפקידם של מגישי הרֶצֶף דן כנר וענת שרן להודיע הודעות מן הסוג הזה" , כך טענוּ וסָברוּ . עניין גרר עניין . בימים ההם שימשו בתפקיד קרייני ומגישי רֶצֶף בטלוויזיה הישראלית הציבורית כוכבי רדיו "קול ישראל" כמו דָן כָּנֶר , צְבִי סַלְטוֹן ,וענת שָרָן , וגם תִּקְוָוה מוֹר , בְּרוּרְיָה זִימְרוֹן , אָבִיבָה מִילְגֶלְטֶר ואחרים . דַלְיָה מָזוֹר החלה את הקריירה הטלוויזיונית שלה כמגישת רֶצֶף . תפקידם של מגישי הרֶצֶף היה להופיע על המסך כאינפורמטורים ומקדמי שידור של התוכניות השונות . שדרני הרֶצֶף הפכו בעל כורחם בימים ההם לאנשים מפורסמים מאוד במדינת ישראל . כמה שניות של הודעת רצף על מסך הטלוויזיה המונופוליסטית הספיקו להפוך כל קריין או קריינית לידוען . הם היו נאים וקריינים טובים אך משקלם הסְגוּלִי המקצועי בטלוויזיה היה נמוך . זה היה לפני שנים רבות . עדות מצולמת שלהם שנשמרה תיעדה את רוח התקופה

kanner

טקסט תמונה :  שנות ה- 70 של המאה שעברה . דן כנר קריין רדיו מוכשר שהפך לשדרן רצף פופולארי מאוד בטלוויזיה הישראלית הציבורית . צילום מהמוניטור . (התמונה באדיבות דן כנר . ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

sharan

טקסט תמונה :  שנות ה- 70 של המאה שעברה . זוהי  ענת שרן קריינית חדשות מקצועית ומוכשרת ברדיו "קול ישראל" ובטלוויזיה הישראלית הציבורית . קנתה את פרסומה הראשון כמגישת רצף בטלוויזיה בשנות ה- 70 של המאה שעברה בטרם השידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א בגביע אירופה . משקלם הסגולי של קרייני הרצף בטלוויזיה היה קטן ובטל בשישים , אך מצלמות הטלוויזיה העניקו להם פרסום אישי ומוניטין רב ממדים. צילום מהמוניטור. (התמונה באדיבות גב' ענת שרן. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

חלפה לבלי שוב תקופת האֶבֶן בה נקטעו השידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א בתשע בערב , ללא שום הצדקה עיתונאית , לצורכי שידור מהדורת החדשות "מבט" . הרי העורכים הראשיים ברשות ובטלוויזיה שעשו זאת , היו בעצמם עיתונאים וותיקים ובעלי מוניטין , וידעו היטב שהשידורים הישירים של משחקי מכבי ת"א הם החדשות החמות שמתרחשות On line בזמן אמת . אף על פי כן קטעו באיוולתם את השידורים .


[1]  ראה נספח : ראה מאמרו של העיתונאי דוב גולדשטיין "במעריב" מתאריך 5 במרס 1981 , הנושא את הכותרת "בקשה" .

ב. הרייטינג האכזר

דו"חות המדרוג הארציים של יום ראשון – 11 באוגוסט 2013 , יום שני – 12 באוגוסט 2013 , יום שלישי – 13 באוגוסט 2013 , ויום רביעי – 14 באוגוסט 2013 אינם עושים חסד עם השידורים הישירים של אליפות העולם ה- 14 המתקיימת במוסקבה (18.8.2013 – 10.8.2013) המשודרים פחות או יותר בשלושה זמנים קבועים : בשמונה וחצי בבוקר , בחמש וחצי אחה"צ , ובשמונה וחצי בערב . הרייטינג הדלוח של אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 אירוע ספורט בינלאומי מרתק (וגם מצטלם היטב) ממרר את חייהם של אנשי ערוץ 1 המַט ליפול והופך את חייהם לבלתי נסבלים . התמוטטות הרייטינג של שידורי אליפות העולם בא"ק בערוץ 1 הוא המשך טבעי ובלתי נמנע של תהליך קריסת המדרוג הציבורי לאורך כל חזיתות השידור הטלוויזיוני . תהליך הקריסה נמשך כבר שנים אולם הוא הגיע לשיא קיצוני שלילי בתקופה הנוכחית בה מכהן מנכ"ל רשות שידור כושל בדמותו של מר יוני בן מנחם , ושל המפקח הציבורי שלו יו"ר הוועד המנהל של רשות השידור ד"ר אמיר גילת . ערוץ 1 יכול אולי להתנחם ברגע זה כי בעת האחרונה מהדורות "מבט" ו- "יומן" משיבים מלחמה שערה למהדורות החדשות ו- "שישי" של ערוץ 10 ולעיתים גם עוקפות אותן בסיבוב . דו"חות המדרוג של ארבעת הימים האחרונים מטילים ספק בקיומו של השידור הציבורי במתכונתו הנוכחית גם אם הוא מבריק פה ושם ומפתיע אפילו את עצמו . הצצה בהם מגלה עובדות קשות הנוגעות לערוץ 1 ועם עובדות אי אפשר להתווכח .

rating 1

טקסט מסמך (1) : יום רביעי – 14 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שש בבוקר לשמונה ארבעים וחמש בבוקר . (באדיבות וועדת המדרוג) . 

rating 2

טקסט מסמך (2) : יום רביעי – 14 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שמונה ארבעים וחמש בבוקר לאחת עשרה ורבע לפני הצהריים . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 3

טקסט מסמך (3) : יום רביעי – 14 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שעב ארבעים וחמש בערב  לעשר וחצי בערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 4

טקסט מסמך (4) : יום שלישי – 13 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין חמש וחצי אחה"צ לשמונה ורבע הערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 5

טקסט מסמך (5) : יום שלישי – 13 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שמונה בערב לעשר ארבעים וחמש ערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 6

טקסט מסמך (6) : יום שני – 12 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין חמש וחצי אחה"צ לשמונה ורבע הערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 7

טקסט מסמך (7) : יום שני – 12 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שמונה בערב לעשר ארבעים וחמש בערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 8

טקסט מסמך (8) : יום ראשון – 11 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין חמש וחצי אחה"צ לשמונה ורבע הערב . (באדיבות וועדת המדרוג). 

rating 9

טקסט מסמך (9) : יום ראשון – 11 באוגוסט 2013 . טבלת המדרוג ברבעי שעות של כלל האוכלוסייה והאוכלוסייה היהודית בין שמונה בערב לעשר ארבעים וחמש בערב. בין 20.15 ל- ל- 20.29 מנצח "מבט" את מהדורת החדשות של ערוץ 10 וצובר % 5.9 מול % 5.2 . בין 20.45 ל- 20.59 צובר ערוץ 1 % 5.6 (שיא א"ק) כשהוא משדר ישיר את ריצת הגמר ל- 100 מ' בהשתתפותו של גאון הספרינט הג'מייקני יוסיין בולט. (באדיבות וועדת המדרוג). 

סוף הפוסט מס' 270 רשימה מס' 12. הועלה לאוויר בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי – 15 באוגוסט 2013.

ראה המשך בפוסט "אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1", רשימה מס' 13. כל הזכויות שמורות.

סוף הפוסט מס' 270 רשימה מס' 12. הועלה לאוויר בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי – 15 באוגוסט 2013.


תגובות

פוסט מס' 270. אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 (רשימה מס' 12). פוסט מס' 270. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 15 באוגוסט 2013. — תגובה אחת

  1. אתה נפלא בנוגע לשידורים אבל טועה בגדול לגבי העיתונות. אבינועם פורת לא נשלח אלא נסע על חשבונו. הסיקור שלו לא מהימן – בדיוק הפוך, רצוף טעויות- לא רציני ואם הרבה תמונות.זה מקיף אז אבוי. לא קורא מעריב אבל מבין ידיעות, ישראל היום והארץ הסיקור של עוזיהדן הרציני והטוב והאינטיליגנטי ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>