פוסט מס' 315. מסה בענייני רייטינג ומדרוג (8 בנובמבר 2013). רשימה מס' 3. ביקורת טלוויזיה. פוסט מס' 315. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שישי – 8 בנובמבר 2013.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים . חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר. האינטרנט איננו מוסד תקשורת פרוץ גם לא אכסניית מידע שפתוחה למפרי חוק. גם עליו חלים זכויות יוצרים.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.

—————————————————————————————————–

פוסט חדש מס' 315 : הועלה לאוויר ביום שישי  – 8 בנובמבר 2013.

—————————————————————————————————-

פוסט מס' 315. מַסָּה בענייני רֵייטִינְג ומִדְרוּג. (4 בנובמבר 2013). רשימה מס' 3. ביקורת טלוויזיה. פוסט מס' 315. כל הזכויות שמורות.

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור . נטשתי בטריקת דלת . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

מַסָּה בענייני רֵייטִינְג ומִדְרוּג. (8 בנובמבר 2013). רשימה מס' 3. ביקורת טלוויזיה. פוסט מס' 315. כל הזכויות שמורות.

הערה 3 : ערוץ 1 ושני השידורים הישירים אמש ברצף של שני משחקי הכדורגל במסגרת UEFA מכבי ת"א – פרנקפורט (4 : 2 ב- אצטדיון "בלומפילד" בתל אביב) ומכבי חיפה – פאוק סלוניקי (0 : 0 באצטדיון "קריית אליעזר" בחיפה). 

רשות השידור והשידור הציבורי בדמותו של ערוץ 1 המציאו את עצמם אֶמֶש מחדש (יום חמישי – 7 בנובמבר 2013) . מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ועוזרו הראשי מר זליג רבינוביץ' החרימו אתמול בערב במפתיע וללא כל הודעה מוקדמת את ה- Prime time של הטלוויזיה הישראלית הציבורית לטובת שני שידורים ישירים ברצף של שני משחקי כדורגל (חשובים) בהם מעורבות שתי קבוצות כדורגל ישראליות בכירות מכבי ת"א ומכבי חיפה במסגרת האירופית של UEFA . בשמונה בערב העביר ערוץ 1 בשידור ישיר מאצטדיון "בלומפילד" את משחקה של מכבי ת"א נגד הקבוצה הגרמנית פרנקפורט שמשחקת ב- בונדס ליגה הבכירה (4 : 2 למכבי ת"א) , ובעשר בערב העביר בשידור ישיר מאצטדיון "קריית אליעזר" את ההתמודדות בין מכבי חיפה לבין הקבוצה היוונית פאוק סלוניקי (0 : 0 בסיום) . ערוץ 1 חָטָא חֵטְא טלוויזיוני תמוה, מביך, ומטופש. הוא כלל לא תכנן לקנות את זכויות השידורים של שני המשחקים הללו ולא הגה מראש את רֶצֶף שני השידורים הישירים אמש . הוא פעל ועשה זאת ברגע האחרון תחת לחץ סביבתי תקשורתי , שלטוני , ומיניסטריאלי – והסכים לשלם ברגע האחרון בסופו של דבר סכום של 150000 (מאה וחמישים אלף) בעבור כל שידור ישיר . 300000 (שלוש מאות אלף) שקל תמורת שניהם . מפני שהרכישה נעשתה בדקה ה- 90 התקבל הרושם כי ערוץ 1 שומר בסוד מפני הצופים שלו את דבר שני השידורים הישירים . לא היה שום מִתְּאָם אינפורמטיבי בין היצע לוחות המשדרים המוקדם של ערוץ 1 הציבורי כפי שהתפרסמו בעיתונות הכתובה עבור לקוחות הטלוויזיה בארץ ובראשם משלם האגרה לבין המְצִיאוּת אמש על המִרְקָע. צופי הטלוויזיה שנותרו נאמנים לערוץ 1 וביקשו לראות אֶמֶש (יום חמישי – 7 בנובמבר 2013) את "מבט" בשמונה בערב הופתעו לחלוטין . ערוץ 1 העלה ל- "אוויר" שלוֹ לפתע פתאום ללא כל הכנה מוקדמת , ללא כל מסע קידום מינימלי , ובלעדי כל שיווק ו- Promo אלמנטרי , שני שידורים ישירים של שני משחקי כדורגל (מסקרנים) בהם מעורבות שתי קבוצות ישראליות בכירות . זוהי טלוויזיה בלתי מתקבלת על הדעת . מי שסומך על יד המקרה כי השמועה הטלוויזיונית אודות שני שידורי הכדורגל תפלס דרך אל קהלה כמו נאמר אֵש בשדה קוצים, איננו מבין דבר ביחסי ציבור ושיווק ולא יודע כיצד עובדת תעשיית הטלוויזיה. אין שום קורלציה בין הגישה והרעיון לבין הביצוע עלוב . הרייטינג הקלוש שהפיקו שני השידורים הישירים הוא עדות להנהלה כושלת שאיננה מסוגלת לחשוב אפילו צעד אחד קדימה . תאריך ושעת המשחקים של מכבי ת"א – פרנקפורט ומכבי חיפה – פאוק סלוניקי , היו ידועים מזה שבועיים ימים . מדובר בירחמיאלים בני שלומיאלים חסרי כל מושג במחשבת טלוויזיה ותכנון שנזכרו לפעול באיחור זמן עצום . הם יורים שָם מהמוֹתן . הקצוות בערוץ 1 רחוקים זה מזה, חלקי הפזל מורכבים באופן גס ושגוי, וההפקות הטלוויזיוניות נראות פארטאץ'. העֵסֶק החובבני הזה שקוראים לו ערוץ 1 פָּרוּם. שמונה שנים וחצי חלפו מאז הדיחה וסילקה ממשלת ישראל בראשות אריאל שרון במאי 2005 את מנכ"ל רשות השידור יוסף בר-אל מתפקידו , אולם עקבותיו עדיין טבועות בשטח .

מדובר בעוד הפקה רשלנית אֶמֶש של השידור הציבורי המסורבל שנרמס זה מכבר ואכול פוליטיזציה מכל עבר . אתה לוחץ על השלט בשמונה בערב אולי כמה דקות לפני כן ומקבל פתאום פנל ספורטיבי רָש ודַל בתוך אולפן יָרוּד , יָשָן – נוֹשָן ואַרְכָאִי , בדמותם של המגישה גב' שרון פרי ושני המומחים שלה מישל דיין אורי לוי .

מאיר איינשטיין הוותיק נקרא לדגל הציבורי (היכן רמי ווייץ ?) במקומו של השַדָּר הקבוע יורם ארבל שנעדר מפני ששידר אמש מווילנה – ליטא עבור ערוץ 10 את משחק הכדורסל ב- Euroleague ריטאס ווילנה – מכבי ת"א , בו ניצחו המכבים בחמש השניות האחרונות בתוצאה 74 : 76 . מאיר איינשטיין הוא שַדָּר כדורגל רב ניסיון ברדיו כמו בטלוויזיה , אולם הוא חייב ללמוד מחדש פיתוח קול מפני שהוא צועק . נורא צועק וקורע את הממברנות של המיקרופון ומזעזע את קירות הבתים . במו ידיו הוא הופך את עצמו למגוחך . אני הכרתי בזמנו מאיר איינשטיין אחר לגמרי . דני נוימן שימש כרגיל "פרשן" של ערוץ 1 וישב צמוד ליד מאיר איינשטיין בעמדת השידור באצטדיון "בלומפילד" אך האיש איננו פרשן כדורגל  ולא נעליים . הוא אומנם מחזיק באופן עצמאי מיקרופון משלו ליד מאיר איינשטיין אך משול לעוֹזֵר שַדָּר . לא יותר מזה . הוא מקסימום מהווה זוג עיניים נוסף בעמדה . דני נוימן הוא פטפטן חסר תקנה שחוזר על דברי השַדָּר המוביל שלו ומעמיס על קו השידור. הוא מעמיס מפני שאיננו מְחַדֵש. דני נוימן איננו מבין את תפקידו כפרשן . כזה שאמור לבַאֵר לציבור את מהלכי המשחק מעבר ל- Play by play של מאיר איינשטיין . עליו להסביר בכמה משפטים קצרים ובצורה הגיונית לציבור הטלוויזיה את דרך המשחק וחשיבות מערכי שתי הקבוצות על כר הדשא. בתוכם גם שיקול העמדת השחקנים בתפקידי הגנה והתקפה על פי דעת של שני המאמנים שמבקשים ליצור לעצמם עדיפות במגרש כדי להכריע את המשחק. האיש הזה שהוא סוּפֶּר טְרִיוְויָה מפזר טקסטים נדושים ומגוחכים , שביניהם לבין פרשנות המשחק אין שום קונטאקט . לאחר הבקעת השער הראשון בדקה ה- 14 ע"י ערן זהבי במשחק מכבי ת"א – פרנקפורט נזעק למיקרופון שלו ומתנהג כראשון בשורת האוהדים : "שער גדול של שחקן ענק" . ברור…אלא מה . בעבור משפט כה פומפוזי וגם כה נדוש ושגרתי שבינו לבין פרשנות אין שום מכנה משותף, משלמת לו רשות השידור משכורת טבין וטקילין. בדקה ה- 30 העלה ברק יצחקי את התוצאה ל- 2 : 0 למכבי ת"א . דני נוימן בחר לומר לצופיו את הטקסט הכי טריביאלי וכך סיכם את ההתרחשות : "ברק יצחקי נוגח את הכדור על הדשא ולא מותיר שום סיכוי לשוער הגרמני…" . באמת דני נוימן ? מה אתה אומר ? זאת איננה פרשנות . כעבור דקות ספורות הבקיע ברק יצחקי שוב את שערה של פרנקפורט וקבע 3 : 0. דני נוימן הודיע לציבור את גרסתו כלהלן : "מאיר איינשטיין, נותר לנו רק להריע בעמדת השידור…". פרשנות דגולה . בשעה ש- שֵרָן יֵינִי ממכבי ת"א נגע בכדור בידו ברחבת ה- 16 דבר שחייב את הענשת הקבוצה בבעיטת עונשין מ- 11 מ' , מסר דני נוימן למיקרופון את התרשמותו שלוֹ באלו המילים : "חבל…חבל…" .  ממש יופי של פרשנות . תגיד לי דני נוימן מה אתה עושה צחוק ? בעבור זאת הציבו אותך בעמדת הפרשנות של השידור הציבורי כדי להגות טקסטים נדושים ושגרתיים ברמה של בר בי רב בגָנוֹן ילדים ? דני נוימן איננו פרשן אולם הוא איננו האשֵם היחיד בתפישתו השגויה את התפקיד . ייתכן שמי שמנהל ומנווט אותו לא מסביר לו ואיננו מציב בפניו סטנדרטים טלוויזיוניים שייכפו עליו להתנהג כפרשן בעמדת השידור ולא כאחרון האוהדים .

צריך להוסיף כאן שדווקא הבימוי הטלוויזיוני של המשחק אֶמֶש באצטדיון "בלומפילד" האיר עיניים והיה יותר מסביר ומניח את הדעת . סוף כל סוף ראיתי ניצוצות של הילוכים חוזרים המצולמים היטב במהירות איטית , משהו שדומה ל- Super Slow Motion . ארבעה הילוכים חוזרים לכל High light אינם תמיד מספיקים אולם אחד מהם הציל את מאיר איינשטיין שלא הבחין  כי בדקה האחרונה של ההתמודדות פגע כדור של מהראן ראדי בידו של שחקן פרנקפורט אנדרסון באמבה , שינה כיוון , והאט את מהירותו , דבר שחייב הענקת בעיטת עונשין מ- 11 מטר לזכות מכבי ת"א . השדר והפרשן שלו לא ראו אבל המצלמה ראתה גם ראתה וגם השופט . ערן זהבי נטל הימור וביצע את העונש בצורה מקורית ומתוחכמת .

ועוד דבר : המעשה המטונף שעשה ערן זהבי בדקה ה- 14 של ההתמודדות לאחר כיבוש השער שהעניק יתרון 1 : 0 לקבוצתו בפרהסיה, קבל עם ועדה בשידור ישיר בטלוויזיה, כשהדף ודחף ממנו בגסות רבה בידיו את חברו לקבוצה דָאבּוּר (בא לחבק אותו ולהשתתף עמו בשמחת הניצחון) – ראוי לכל גנאי וגינוי. על פי חוקת הכדורגל זאת עבירה בלתי ספורטיבית אלימה שדינה כרטיס אדום. בין אם מדובר בפעולה עוינת נגד יריב ו/או נגד חבר לקבוצה. הָיְינוּ הַך. שפת גופו של ערן זהבי משדרת טקסט ברור כלפי חבר לקבוצה שבא לשמוח יחד עמו, "מי אתה בכלל דָאבּוּר…עוף לי מהעיניים…לך קיבינימט…אל תפריע לי לחגוג לבד מול מצלמות הטלוויזיה…". ראיתי על פניו של דָאבּוּר כי הוא אחוז תדהמה ונעלב עד עמקי נשמתו מהתנהגותו הברברית של ערן זהבי. ה- Replay הרביעי של מצלמת ה- SSM מסגיר את כל הסודות . המצלמה לעולם דוברת אמת. היא איננה יודעת לשקר. זה היה אירוע נִבְזִי ומטונף. לא פחות. חוויתי בקריירה הטלוויזיונית הממושכת שלי הרבה אירועים מטונפים מסוגים שונים על כר הדשא : היעדר יחס קולגיאלי וספורטיבי בין יריבים וגם בין חברים, התנשאות, אגואיזם, פגיעות אנושות מכוונות של שחקנים זה בזה ללא כדור, ושאיפה להתבלטות במרכז ה- Frame של מצלמות הטלוויזיה על חשבון החברים השותפים למאמץ ההבקעה. הדבר מרתיח אותי כל פעם מחדש. ערן זהבי הוא אולי כדורגלן מוכשר אך אתמול בערב התברר כי איננו ספורטאי ב- Understatement. הוא איש נִקְלֶה ואגואיסט ומתנשא שאיננו מסכים לחלוק את התהילה הקבוצתית עם שכניו. הוא עשה מעשה נבלה נגד שחקן – עמית שלובש את אותם המדים הצהובים ועונד את אותו סמל המכבים על לוח לִבּוֹ. ברור ששחקנים בעלי מוניטין עולמי כמו ליונל מסי ואנדראס אינייסטה ו/או גם שחקני הדור הקודם פֶּלֶה , יוהאן קרויף , ודייגו ארמאנדו מאראדונה , וגם אחרים לעולם לא היו מרשים לעצמם להפגין התנהגות מכוערת כזאת שיש עמה קָלוֹן כלפיי חֲבֵר ורֵעַ לקבוצה. בלתי מתקבל על הדעת ששני צוותי השידור אמש של ערוץ 1 האחד באצטדיון "בלומפילד" והשני באולפן בירושלים התעלמו מאירוע כה מביש ועברו לסדר היום כאילו מאומה לא קרה על כר הדשא. אולי הם לא הבחינו במתרחש. אם כך מצבם חמור עוד יותר. בלתי נסבל כי מאמן מכבי ת"א מר פאולו סוזה צוהל לאחר הבקעת השער של ערן זהבי כמו ילד קטן ומסיח את דעתו מהמקרה המכוער בו המבקיע שלו מרחיק מעליו ברִשְעוּת ברוטלית חבר לקבוצה שהגיע במרוצה כדי לכבד אותו ולחלוק עמו את שמחת הניצחון הקבוצתית. ה- iphone שלי לכד שני Frames בלבד מהמעשה הנבזי של ערן זהבי נגד חברו לקבוצה. התנהגות החרפה המתועבת של ערן זהבי מתועדת בשלמותה ע"י מצלמת ה- SSM ומצויה בארכיון ערוץ 1 לכל מתעניין. 

zehavi 1

טקסט תמונה : יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 . אצטדיון "בלומפילד" . הדקה ה- 14 במשחק מכבי ת"א – פרנקפורט 4 : 2 . ערן זהבי (מימין) מבקיע את שער היתרון הראשון לקבוצתו . דאבור (משמאל , מס' 13) שבא לחגוג עמו נהדף ונדחף בברוטליות ע"י כובש השער בבושת פנים לאחור . ערן זהבי עושה מאמץ נבזי לא להתחבק עם דאבור . מצלמת ה- SSM של ערוץ 1 תיעדה את הביזיון והמעשה המחפיר . צוות השידור מאיר איינשטיין ודני נוימן התעלם לחלוטין מהאירוע המביש . מדובר בעבירה מבאישה ובלתי ספורטיבית בגינה היה אמור השופט להניף כרטיס אדום לערן זהבי , גם אם מדובר ביחסים בין שני שחקנים מאותה קבוצה .(באדיבות ערוץ 1 . צולם מ- iphone) . 

zehavi 2

טקסט תמונה : יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 . אצטדיון "בלומפילד" . הדקה ה- 14 במשחק מכבי ת"א – פרנקפורט 4 : 2 . ערן זהבי (מימין) מבקיע את שער היתרון הראשון לקבוצתו , ואח"כ הודף בגסות רבה את דאבור לאחור שבא להתחבק עמו כשהוא מבקש לחגוג לבדו את התהילה שמעניקות לו מצלמות הטלוויזיה . (באדיבות ערוץ 1 . צולם מ- iphone) . 

בעשר בערב אמש החל המשחק מכבי חיפה – פאוק סלוניקי , 0 : 0 . את המשחק השה שידרו ישיר הצמד עמית הורסקי והפרשן גיא עזורי . שידור הטלוויזיה הזה איננו שווה כל דיון ו/או שיחה אודותיו .

הערה 4 : ברצלונה של ליונל מסי, אנדראס אינייסטה, ו- צ'אבי הרננדז.

אנוכי בן מזל שבגילי המבוגר והמאוחר מזדמן לי עדיין לחזות בשלושה מהנדסי כדורגל המשחקים יחדיו במועדון הכדורגל של ברצלונה ליונל מסי , אנדראס אינייסטה , וצ'אבי הרננדז . זה לא רק הניצחון 3 : 1 על מילאן האיטלקית השבוע ב- Champions league . עזבו את שידור ה- Off tube של נדב יעקובי וצמד פרשניו אלי אוחנה ושגיא כהן מהמוניטור באולפן בהרצליה ואל תתייחסו להגשה המוחצנת והמגוחכת של מודי בר און . אולפן ה- Off tube של ערוץ 5 בכבלים מהווה מינוס גדול מול פלוס גדול של יבוא הסיגנל ע"י אותו הערוץ עצמו לסלון ביתי . המינוס הזה של עיתונאות כושלת שנסמכת על ההעתקה מהמסך , כמו גם התחברות אקראית לראיונות של אחרים בתום ההתמודדות איננה יכולה להעיב ולטשטש פילוסופיית כדורגל של קבוצה דגולה כ- ברצלונה . אנוכי אוהב להתבונן באנשים חושבים גם כל כר הדשא . רואים שהם חושבים ומתכננים כיצד להשיג עדיפות מספרית על היריב בכל חלקה וחלקה על כר הדשא . על כך נתונה להם הערכתי .

הערה 5 : ריטאס ווילנה – מכבי ת"א 74 : 76 ב- Euroleague.

מכבי ת"א של דיוויד בלאט נותרה קבוצה פגיעה . השדר יורם ארבל והפרשן שלו פיני גרשון הצדיקו אמש (יום חמישי – 7 בנובמבר 2013) את הטסתם למפגש הכדורסל בליטא. אין תחליף לשידור ישיר ממוקד ההתרחשות. אף על פי כן ולמרות העבודה העיתונאית החרוצה של חברת החדשות של ערוץ 10, שרוי ערוץ 10 בסכנת חיים. גם הוא כמו ערוץ 1 מפיק רייטינג דליל בניגוד למצופה ממנו כערוץ טלוויזיה מסחרי . המנכ"ל של ערוץ 10 מר רפי גינת הוא איש טלוויזיה וותיק ובעל ניסיון אך ספק אם הוא מוכשר דיו להציל את רשת הטלוויזיה הקורסת שבראשה הוא ניצב כעת . הנה מפת הרייטינג והמדרוג ברבעי שעות בין 16.00 ל- 24.00 של יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 של ערוצים 1 , 2 , ו- 10 , כפי שנמדדה בשני המגזרים של "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה" . מפות הרייטינג והמדרוג הללו מובאות למען קוראי הבלוג . כל אחד יכול לנתח את הנתונים כרצונו אך עם עובדות אמת אין  מתווכחים .

raing 1 7 11 2013

טקסט מסמך : יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 . מפת המדרוג ברבעי שעות בין 16.00 ל- 18.44 בשני מגזרי המדידה , "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה" . בין 16.00 ל- 18.44 מייצר ערוץ 1 רייטינג ממוצע של פחות מאחוז אחד. ליתר דיוק % 0.96 ומדובר בערוץ טלוויזיה ציבורי שתוחב את זרועו הארוכה לכיסו של האזרח הישראלי וגובה ממנו מס אגרה בשווי של כ- 1.000000000 (מיליארד) שקל מיד שנה . לא יאומן כי יסופר . 

ערוץ 10 שידר ישיר מליטא את משחק הכדורסל ב- Euroleague ריטאס ווילנה – מכבי ת"א 74 : 76 בין 18.50 ל- 21.00 .

ערוץ 1 שידור ישיר מאצטדיון "בלומפילד" בתל אביב את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA מכבי ת"א – פרנקפורט 4 : 2 בין 19.50 ל- 22.00 .

ערוץ 1 שידר ישיר מאצטדיון "קריית אליעזר" בחיפה את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA מכבי חיפה – פאוק סלוניקי 0 : 0 בין 22.00 ל- 24.00

(באדיבות וועדת המידרוג הארצית) .

rating 2 7 11 2013

טקסט מסמך : יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 . מפת המדרוג ברבעי שעות בין 18.30 ל- 21.14 בשני מגזרי המדידה, "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה".

ערוץ 10 שידר ישיר מליטא את משחק הכדורסל ב- Euroleague ריטאס ווילנה – מכבי ת"א 74 : 76 בין 18.50 ל- 21.00 .

ערוץ 1 שידר ישיר מאצטדיון "בלומפילד" בתל אביב את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA, מכבי ת"א – פרנקפורט 4 : 2 בין 19.50 ל- 22.00 .

ערוץ 1 שידר ישיר מאצטדיון "קריית אליעזר" בחיפה את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA מכבי חיפה – פאוק סלוניקי 0 : 0 בין 22.00 ל- 24.00 .

(באדיבות וועדת המדרוג הארצית) .

rating 4 7 11 2013

טקסט מסמך : יום חמישי – 7 בנובמבר 2013 . מפת המדרוג ברבעי שעות בין 21.15 ל- 24.00 בשני מגזרי המדידה , "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה".

ערוץ 10 שידר ישיר מליטא את משחק הכדורסל ב- Euroleague ריטאס ווילנה – מכבי ת"א 74 : 76 בין 18.50 ל- 21.00 .

ערוץ 1 שידר ישיר מאצטדיון "בלומפילד" בתל אביב את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA, מכבי ת"א – פרנקפורט 4 : 2 בין 19.50 ל- 22.00 .

ערוץ 1 שידר ישיר מאצטדיון "קריית אליעזר" בחיפה את משחק הכדורגל במסגרת האירופית של UEFA מכבי חיפה – פאוק סלוניקי 0 : 0 בין 22.00 ל- 24.00

(באדיבות וועדת המדרוג הארצית) .

סוף הפוסט מס' 315. הועלה לאוויר ביום שישי  – 8 בנובמבר 2013.


תגובות

פוסט מס' 315. מסה בענייני רייטינג ומדרוג (8 בנובמבר 2013). רשימה מס' 3. ביקורת טלוויזיה. פוסט מס' 315. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שישי – 8 בנובמבר 2013. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>