פוסט מס' 210. מִדְרוּג ליל שישי – 10 במאי 2013. "אולפן שישי" של ערוץ 2 ממוטט את מתחריו בערוץ 10 וערוץ 1. פוסט מס' 210. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום ראשון – 12 במאי 2012.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג נמצא עדיין בשלבי התפתחותו הטכנולוגית ועיצובו הגראפי.  התוכנה מורכבת מידי ורווייה אופציות יתר על המידה .

הערה 2 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים. חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותם ואותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר. לא במאגרי ידע פרטיים ו/או מסחריים.

הערה 3 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי ו/או לצורכי פרסום אישי. הפוסטים מתעדכנים מעת לעת.

—————————————————————————————–

פוסט חדש מס' 210 : הועלה לאוויר בשעות אחה"צ המאוחרות של יום ראשון – 12 במאי 2012.

—————————————————————————————–

פוסט מס' 210. מִדְרוּג לֵיל שִישִי – 10 במאי 2013. "אולפן שישי" של ערוץ 2 מְמוֹטֵט את מתחריו בערוץ 10 וערוץ 1. פוסט מס' 210. כל הזכויות שמורות למחבר יואש אלרואי.

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת. (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

פוסט מס' 210. מִדְרוּג ליל שישי – 10 במאי 2013. "אולפן שישי" של ערוץ 2 ממוטט את מתחריו בערוץ 10 וערוץ 2. פוסט מס' 210. כל הזכויות שמורות למחבר יואש אלרואי.

דו"ח וועדת המדרוג של שידורי הטלוויזיה בליל שישי – 10 במאי קובע כי "אולפן שישי" בהגשת והנחיית מר דני קושמרו והפאנל שלו (בראשם רוני דניאל , אמנון אברמוביץ', ונחמיה שטרסלר) מביס ללא תנאי את "שישי" החדש של ערוץ 10 אולפן חדשות במתכונת דומה לזאת של ערוץ 2 בהגשת והנחיית אלון בן דוד וגב' טלי מורנו והפאנל שלהם (בן כספית, נדב אייל, ושרון גל) , כמו גם את "יומן" של ערוץ 1 בהגשת והנחיית גב' איילה חסון . את ההצגה ב- "שישי" של ערוץ 10 גנבה העיתונאית החרוצה גב' נוגה ניר – נאמן. כתבת הצרכנות הזאת הבלתי נלאית חשפה כי ראש הממשלה המפונק של מדינת ישראל דורש התקנת מיטה פרטית בעלות של 500000 (חצי מיליון) שקל למשלם המִסִים , לו ולאשתו בטיסה בת חמש שעות מנתב"ג ללונדון. ערוץ 10 וערוץ 1 ייחדו השבוע מאמץ עליון בשיווק בעיתונות המסחרית הכתובה את מהדורות החדשות שלהן המוגשות לציבור באמצעות אולפנים גדולים ופאנלים רחבים . הגדיל לעשות ערוץ 10 ששידר לאחרונה באופן מאסיבי Promo יוקרתי מרהיב שחושף עמל וחריצות כפיים ומתכנן סדר יום טלוויזיוני חדש (ו/או ליל שישי חדש) תוך כדי שהוא קורא תיגר על עליונות ערוץ 2. ה- Promo היפהפה והאמביציוזי נפתח בצילומי Close ups ב- Slow motion של אלון בן דוד וטלי מורנו נושאת פניה אל העתיד (היא בהחלט בעלת נוכחות טלוויזיונית) ומציג בהמשך שורת פועלים יגעים (כוכבי הערוץ) העסוקים בבניית קונסטרוקציה של מגדל בבל שראשו אמור להגיע לשמיים . זהו Promo מגלומני ששואף לשנות סדרי עולם טלוויזיוניים.

טקסט תמונה : גב' טלי מורנו אשת ערוץ 10 נושאת את מבטה אל העתיד. זוהי התמונה הראשונה ב- Promo שחור / לבן של ערוץ 10 שנועד לקדם את מגזין החדשות "שישי". מעין שיגעון גדלות הוליוודי שמסתמך על Promo אניגמטי. לפחות ב- Frames הראשונים שלו מבסס בימאי התשדיר את המסר לציבור על סמך המראה החיצוני של המגישה הראשית בעלת הופעה של כוכבת קולנוע ואיננו נשען על המוניטין העיתונאי שלה. ה- Promo המגלומני הזה הוא חידוש מפליג בתעשיית הקדימונים בטלוויזיה בישראל. נעשה כאן קידום, יחצנות, ומסע פרסום מתוכנן מראש שטרם נראה כדוגמתו בכל הנוגע לשידורי חדשות בטלוויזיה בארצנו הקטנה.

חובת ההוכחה חלה מעתה על הצמד אלון בן דוד וטלי מורנו ועוד נראה האם הם מסוגלים להשיב מלחמה שערה והאם ערוץ 10 מסוגל להדיח את ערוץ 2 מהפסגה. על פי ניסיוני קשה מאוד לשנות הרגלי צפייה אך יפה שערוץ הבית שלי משיב Fight ו/או לפחות מנסה. לכן אני אומר לאנשי ערוץ 10 את מה שאמר חיים נחמן ביאליק בפואמה מלאת הוֹד ורבת התקוות שלו, "מתי מדבר האחרונים" : עוד הדרך רב, עוד רבה המלחמה". גב' איילה חסון משיגה עדיפות התחלתית ב- "יומן" שעולה ל- אוויר" ב- 19.52 אך היא מאבדת חיש מהר את הבכורה לערוץ 2.

תוכנית האירוח הטרייה של ערוץ 10 "שַי בשִישִי" בהגשתו של מר שי שטרן קורסת מול תוכנית טריוויה חסרת יומרות "אחד נגד מאה" בהנחייתו הקבועה של אברי גלעד בערוץ 2. הרייטינג של אברי גלעד גדול פי ארבעה מזה של שי שטרן. גם תוכנית האירוח של יעקב כהן ו- שמואל ווילוז'ני "מחר שבת" בערוץ 1 מתמוטטת מול אברי גלעד. תוכניות האירוח דורשות מלבד תוכן מושך גם מיומנות וכריזמה בלתי נדלית של המגישים והמגישות. הדור שלי זוכר את המאבק העיקש שניטש בתוכניות האירוח בארה"ב אותן הובילו במשך שנים רבות אנשי טלוויזיה סוּפֶּר – מוכשרים בדמותם של אֶד סָאלִיבָאן, מִילְטוֹן בֶּרְל, וג'וֹנִי קָארְסוֹן. הזמר אלוויס פרסלי (ב- 1957) ולהקת "החיפושיות" (ב- 1964) הופיעו כל אחד בשעתו בתוכנית הנפלאה ההיא של אד סאליבאן. תוכניות האירוח בטלוויזיה הישראלית הציבורית המונופוליסטית בהנחיית מני פאר, רבקה מיכאלי, וירון לונדון בעשור ה- 80 של המאה שעברה כמו "שעה טובה" ו- "סיבה למסיבה" (את השם המציא מנכ"ל רשות השידור אורי פורת והמפיק שלהן היה מר אהרון "אראל'ה" גולדפינגר) זכו לעדנה ויוקרה רבה בשעתו . שי שטרן חדר לנישה תובענית ולקח על עצמו מטלה בעלת שאיפות. ה- Prime time המתעתע של לילות שישי עלול להפוך למלכודת. גם עליו מוטלת חובת ההוכחה.

להלן מפות המִדְרוּג הרשמיות של ליל שישי – 10 במאי 2013. הכל בעיני המתבונן וכל אחד יכול לנתח את הנתונים ולהסיק את המסקנות האישיות שלו, אולם עם העובדות אי אפשר להתווכח.

טקסט מסמך ( 1 ) : יום שישי – 10 במאי 2013. מפת המדרוג ברבעי שעות בין 19.45 לבין 22.30 . (באדיבות וועדת המדרוג).

טקסט מסמך ( 2 ) : יום שישי – 10 במאי 2013. מפת המדרוג ברבעי שעות בין 22.30 לבין 01.00 . (באדיבות וועדת המדרוג).

סוף הפוסט מס' 210.הועלה לאוויר בשעות אחה"צ המאוחרות של יום ראשון – 12 במאי 2012.


תגובות

פוסט מס' 210. מִדְרוּג ליל שישי – 10 במאי 2013. "אולפן שישי" של ערוץ 2 ממוטט את מתחריו בערוץ 10 וערוץ 1. פוסט מס' 210. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום ראשון – 12 במאי 2012. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>