פוסט מס' 386. תיאוריית האדם השלישי. חשיבת כדורגל ו- מַחְשֶבֶת הַכָּדוּרֶגֶל (פוסט 1 מתוך 3). פוסט מס' 386. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר בשעות הערב של יום שלישי – 6 במאי 2014.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 386. תיאוריית האדם השלישי. חשיבת כדורגל ו- מַחְשֶבֶת הַכָּדוּרֶגֶל (פוסט 1 מתוך 3). פוסט מס' 386. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר בשעות הערב של יום שלישי – 6 במאי 2014. — תגובה אחת

  1. ליואש ולקוראים שלום,
    1. יואש, ברצוני לפרסם לינק לפוסט (הערה 4) שלך, לגבי אריה גולן, בפייסבוק של קול ישראל. מדובר במילים כדרבנות, דברי תוכחה מרתקים שחשוב מאד שהם יקראו ויפנימו. האם אתה מסכים\מאשר שאפרסם את הלינק או אפילו ציטוט ישיר מהפוסט עם אזכור, כמובן, של שם המחבר. בבקשה הגב כאן בתגובות.
    2. שתי הערות לגבי גב' גאולה אבן:
    – גב' גאולה אבן ראיינה בערוץ 1 את נשיא המדינה מר שמעון פרס לרגל יום העצמאות. הראיון היה מעניין מאד. אם זאת הפריע וצרם לי שגב' אבן בחרה לפנות לנשיא כ"מר פרס" ולא כ"כבוד הנשיא" או "אדוני הנשיא". אין מחלוקת ואין ויכוח שגב' אבן עיתונאית משכמה ומעלה. היא אינטליגנטית, רהוטה, יפה ומרתקת. בדיוק משום כך אני חושד בה שלא פנתה לנשיא כ"מר פרס" בטעות אלה יש בזה משום אמירה (פוליטית? אישית? תשפטו אתם..). לי, בכל אופן, זה צרם ברמה של הכבוד הלאומי לסמלי המדינה ככלל ולנשיא שמעון פרס בפרט. אשמח לשמוע מה דעתכם?
    – עוד משהו לגבי גב' גאולה אבן. כל עוד בן זוגה, בעלה של גב' אבן מכהן כשר בממשלה אין ראוי שהיא תעסוק בעיתונאות אקטואלית כלל. אם היא אינה מבינה זאת, על מנהליה להסביר לה ולהציע לה לפרוש לאלתר. אני שואל את עצמי ושואל אתכם, באיזו סיטואציה מעמידה הגב' אבן את בן זוגה בבואו להצביע בממשלה על רפורמת לנדס ברשות השידור. נכון שלמיטב ידיעתי הצביע מר סער בעד, אבל מדוע עליה להעמידו (על אחת כמה וכמה כמי שיצאה פומבית בגנות תכנית לנדס) בדילמה קורעת בין עמדותיו העקרוניות\פוליטיות לבין פגיעה במקום עבודתה של רעייתו. האם זה מוסרי? האם ניתן לצפות ממנו שיצביע רק לפי צו מצפונו?
    אלמנט נוסף בפגם המוסרי בדבר הישארותה של גב' אבן כעיתונאית אקטואליה בזמן בן זוגה מכהן בממשלה הוא עצם תפקודה כעיתונאית וכמראיינת. עד כמה היא יכולה ותוכל בעתיד לשמור על אובייקטיביות והוגנות כלפי מחנהו של בעלה וכלפי יריביו? מה תבחר גב' אבן לעשות בסיטואציה מאד אפשרית ששאלות שלה או ראיון כלשהו עלולים לפגוע או עשויים לעזור למר סער מבחינה פוליטית?
    גב' אבן מהלכת על חבל דק מדי. עם כל הכבוד וההערכה שלי אליה, לחכמה וליושרה המקצועית שלה, לדעתי היא נמצאת במצב בלתי אפשרי, עליה להבין זאת ולהסיק מסקנות. ואם לא, אז אם אם אני בוס שלה, איני משאיר אותה כעיתונאית אקטואליה במערכת שלי עוד רגע אחד, כל עוד בן זוגה מכהן כשר בממשלת ישראל.
    אשמח לשמוע דעתכם, וכמובן שלך יואש בין אם כאן בתגובות או בין אם בפוסט. יואש, אני קורא באדיקות את כל הפוסטים שלך ולא זכור לי שהתייחסת בעבר לנושא הפן המוסרי שבהישארותה של גב' גאולה אבן עיתונאית אקטואלית ברשות השידור בעוד בעלה מכהן כשר בממשלת ישראל.
    בברכה ובהרבה הערכה,

    גיל, חיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>