פוסט מס' 564. סקנדל, קרקס, ביזיון, תועבה ספורטיבית, העמדת פנים, חידלון, ונוכלות במסגרת התמודדות אנטי ספורטיבית של שתי קבוצות במשחק כדורסל. דרושאפאקה טורקיה מפסידה בכוונה ל- מכבי ת"א 70:66 כדי להימנע מהארכה, מחד. מכבי ת"א מאידך מסרבת לנצח ומתעקשת להשיג באמצעים בלתי ספורטיביים תוצאת שוויון בתום הזמן החוקי כדי לכפות הארכה ולהשיג את היתרון המבוקש בן 11 נקודות הדרוש להעפלה ל- Top 16. הדבר קרה אמש יום חמישי – 17 בדצמבר 2015 במחזור המשחקים האחרון בבית מס' 4 המוקדם ב- Euroleague. מכבי ת"א מודחת ומגורשת מה- Euroleague למפעל המשני ה- Eurocup. שידור ישיר של ערוץ 10 מאיסטנבול בהובלת השדר ניב רסקין והפרשן גור שלף. פוסט מס' 564. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שישי – 18 בדצמבר 2015.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או לטובת רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.

YT1טקסט תמונה : יום שישי – 18 בדצמבר 2015. הציפורים שוב חזרו לקנן בביתנו בצפון הישן של תל אביב. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

——————————————————————————————— 

פוסט חדש מס' 564 : הועלה לאוויר ביום שישי – 18 בדצמבר 2015.

——————————————————————————————— 


טקסט תמונה : 2003 – 2002. אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור שהיו ביתי השני (ולפעמים גם הראשון) לאחר מינויו המופרך של יוסף בר-אל באביב 2002 למנכ"ל רשות השידור. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

פרפרת 1 : 

מדהים ובומבסטי אולם קלוש ובלתי מוצדק. ערוץ 10 שוב נתקף בשיגעון גדלות. שידורי ה- Promo האין סופיים שלו המבשרים על הצטרפותה של העיתונאית איילה חסון עריקת ערוץ 1 הציבורי לשורות ערוץ 10, לרבות צילומי SSM (ראשי תיבות של Super Slow Motion) של שחקנית החיזוק המתארים את הגעתה במונית ספיישל לבית הוורד בגבעתיים וכניסתה למעלית הבניין – חורגים מהנורמה ומוגזמים עד כדי מיאוס. צילומי הגעתה של אשת החדשות לבית הוורד בתוספת דיווח מטפורי לרבות כתוביות אודות רומן אהבה שפרץ והבשיל לפתע בינה לבין רשת הטלוויזיה החדשה והאמיצה שלה – הם בגדר בידור. מגוחכים וקטנוניים. וולטר קרונקייט (Walter Cronckite) היה מוותר על Promotion בלתי מדוד שכזה. מדובר במחשבת טלוויזיה מגלומנית של מישהו בערוץ 10. משהו שמזכיר את ה- Promo הקודם והמגוחך ההוא בעידן המנכ"ל הקודם רפי גינת (גם כן ב- SSM) שערכה מחלקת הקידום אז למגישה טלי מורנו מביטה ב- SSM בתקווה אל האופק לעבר יום חדש בסגנון סקארלט א'והארה, לקראת עלייתו של "שישי" לאוויר. שלא לדבר על מודחת "שישי" אותה טלי מורנו שמדווחת אֶמֶש (יום חמישי – 17 בדצמבר 2015) במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 בהודעות Promo חוזרות ונשנות שוב ושוב על התייצבותה של מחליפתה ב- "שישי". מגלומני, מופרז, מנופח, גרוטסקי.          

פרפרת 2 : 

ניב רסקין וגור שלף פשוט מבלפים את צופי הטלוויזיה שלהם בעת השידור ישיר מאיסטנבול בטרם שריקת הפתיחה למשחק דרושאפאקה טורקיה – מכבי ת"א 70:66, אמש יום חמישי – 17 בדצמבר 2015. דברי הפתיחה והפרשנות שלהם בטרם ה- Tip off וכותרתם, "…מכבי ת"א יכולה לעשות את זה. קודם כל הניסיון. מכבי ת"א יותר מנוסה. היא כבר הייתה במעמדים האלה…", נעדרו כל קשר עם המציאות שהתהוותה על הפרקט באיסטנבול, והפכו ל- עורבא ופרח. דבר והיפוכו. בלתי מתקבל על הדעת.           

סקנדל, קרקס, ביזיון, תועבה ספורטיבית, העמדת פנים, חידלון, ונוכלות במסגרת התמודדות אנטי ספורטיבית של שתי קבוצות במשחק כדורסל. דרושאפאקה טורקיה מפסידה בכוונה ל- מכבי ת"א 70:66 כדי להימנע מהארכה, מחד. מכבי ת"א מאידך מסרבת לנצח ומתעקשת להשיג באמצעים בלתי ספורטיביים תוצאת שוויון בתום הזמן החוקי כדי לכפות הארכה ולהשיג את היתרון המבוקש בן 11 נקודות הדרוש להעפלה ל- Top 16. הדבר קרה אמש יום חמישי – 17 בדצמבר 2015 במחזור המשחקים האחרון בבית מס' 4 המוקדם ב- Euroleague. מכבי ת"א מודחת ומגורשת מה- Euroleague למפעל הַמִשְנִי של ה- Eurocup. שידור ישיר של ערוץ 10 מאיסטנבול בהובלת השדר ניב רסקין והפרשן גור שלף. פוסט מס' 564. כל הזכויות שמורות.

א. דרושאפאקה – מכבי ת"א 70:66. אילו הייתי יו"ר מועדון מכבי ת"א בכדורסל הייתי מפטר את המאמן הקרואטי של הקבוצה ז'אן טבק ושולח אותו במטוס הראשון הביתה. מדובר ב- שערורייה, ביזיון, תועבה ספורטיבית, העמדת פנים, חידלון, ונוכלות קיצונית (כאילו במסווה החוק) שטרם נראו כמותם במקומותינו, בהתמודדות שאמורה להיות ספורטיבית של שתי קבוצות במשחק כדורסל, והופכת לאנטי ספורטיבית בעליל. מדובר במכירת חיסול כללית של הרוח האנושית וניפוץ עקרונות האמת של המאבק הספורטיבי. בתום ההצגה המבישה אמש באיסטנבול הודחה וגורשה מכבי ת"א מי שהייתה פעם קבוצת פאר מהמפעל הבכיר של ה- Euroleague למפעל המִשְנִי של ה- Eurocup. אני התחנכתי על ערכי מאבק שונים לגמרי.

ב. אילו הייתי מנכ"ל ערוץ 10 הייתי מתיר מייד את חוזה הטלוויזיה עם מכבי ת"א מפני שהקבוצה התחזתה והפרה ברגל גסה וביודעין את רוח הספורט ואת הרוח האנושית הקוראת לחתור תמיד בטוהר ובהגינות לעבר הניצחון. Ever Onward.

הפרשן גור שלף של ערוץ 10 היה הראשון שהבחין בקוריוז. הוא שטח אמש את מחשבתו זאת בפני צופיו בשידור הישיר (יום חמישי – 17 בדצמבר 2015) ו- התריע בשתיים – שלוש דקות האחרונות לפני הסיום של המשחק האנטי ספורטיבי והמכוער, דרושאפאקה איסטנבול – מכבי ת"א, כי הקבוצה הישראלית מבקשת להגיע באמצעים בלתי ספורטיביים ולא הגונים לתוצאת שוויון בתום הזמן החוקי נגד הקבוצה הטורקית במטרה לכפות הארכה של חמש דקות. גור שלף וניב רסקין הסבירו כי אולי בתוך תקופת ההארכה הזאת תנסה מכבי ת"א לייצר יתרון בן 11 (אחת עשרה) נקודות על דרושאפאקה איסטנבול, דבר שיאפשר לה להעפיל ל- Top 16 ב- Euroleague. העפלה לשלב הבא של המפעל "16 הטובות ביותר" הייתה אמורה לזכות את קופת המועדון התל אביבי בבונוס של כ- 4.000000 (ארבעה מיליון) euro. זה לא קרה. המשחק הסתיים בזמנו החוקי בתוצאה 70:66 לזכות מכבי ת"א שהיא ברגע זה קבוצת כדורסל מחורבנת וגם מכוערת ומונהגת כעת בידי מאמן קרואטי בשם ז'אן טבק. האם בעבור תאוריית משחק כה פסולה והשקפת עולם כה בוטה ו- בלתי מוסרית השתלם למכבי ת"א לגרש את גיא גודס ולהעדיף על פניו את ז'אן טבק…??? מ- דחי אל דחי. רוֹש וְלַעֲנָה.

מה שהתחולל אמש באיסטנבול בשתי הדקות האחרונות של המשחק הוא סקנדל, מעשה הונאה, עמל כפיים של ידי כדורסלנים שעוסקים בתועבה ספורטיבית, התרחשות שפלה שבה מעורבות שתי הקבוצות גם יחד, הישראלית והטורקית, כאילו בחסות החוק. ומה אתנו הצופים ש- מובלים שולל בידי ערוץ 10 ? השופטים היו אמורים להפסיק את ההצגה המבישה, לשים קץ למכירת החיסול חסרת כל ערך ספורטיבי, לשרוק לסיום, ולפסול את שתי הקבוצות בו במקום בגין ניוון ו- התחזות. מערכת ערוץ 10 הייתה צריכה לקטוע את השידור הישיר ולפקוד על שני שדריה ניב רסקין וגור שלף לנטוש את עמדת השידור מפני שלא היה מדובר עוד בשידור ספורט יוקרתי בעל ערך מוסרי אלא בתיאטרון זול. ההתמודדות התדרדרה בדקות האחרונות ל- הופעת Circus. לרמה של קרקס במובן השלילי של המונח. קרקס שלילי איננו דורש פרשנות. אם זה היה תלוי בי הייתי מחזיר אותם הביתה מייד. נטישת עמדת השידור ע"י צוות השידור הישראלי והחזרתו הביתה הייתה אמורה להיות פעולת עונשין מחויבת המציאות של ערוץ 10 נגד הוועדה המארגנת של ה- Euroleague. ההתמודדות ה- מְנֻוֶונֶת בשתי הדקות האחרונות בין דרושאפאקה לבין מכבי ת"א במסווה של תחרות כדורסל הייתה סקנדל רבתי נטול כל ערך ספורטיבי. אך הבה אחזור להתחלה, לתצוגת צוות השידור השגויה של ערוץ 10 אמש באיסטנבול בטרם שריקת הפתיחה.

ה- Pre Game Show של ניב רסקין וגור שלף מתחיל כמָצֶגֶת בלוף בטרם שריקת הפתיחה כבר בשיחה המקדימה עם מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10, טלי מורנו. ההתמודדות הצפויה בין דרושאפאקה הטורקית למכבי ת"א היא מכרעת. טמונים במאבק הזה יוקרה וגם הרבה ממון. מכבי ת"א זקוקה לניצחון ו- יתרון בן 11 נקודות (לפחות) בסיום המשחק כדי להעפיל ל- Top 16. ניב רסקין מבקש מגור שלף להסביר את הסיטואציה. גור שלף טוען ומסביר לטלי מורנו ולצופי ערוץ 10 שבמצב לחץ שכזה, "מכבי ת"א היא קבוצה הרבה יותר מנוסה במעמדים האלה", ויוצר ציפיות שווא. אינני יודע אם טלי מורנו מאמינה לו. אני אינני מסכים עם דבריו. אני מכיר את מכבי ת"א ואת יסודותיה הרעועים ומרגיש שהוא מבלף אותי. מכבי ת"א עם מאמנה ז'אן טבק היא קבוצת כדורסל מחורבנת. אולי הטובה בארץ (לא קונץ גדול) אולם עלובה ורדודה ב- Euroleague. הניצחון של מכבי ת"א בדרבי לפני שלושה ימים על הפועל ת"א 77:90 ו"מפעל השְלָשוֹת" איננו קריטריון מבחן וגם לא מד איכות. מי זאת הפועל ת"א בכלל…?

הבלוף הגדול של ניב רסקין וגור שלף נמשך ב- Pre Game Show הארוך גם בתום מהדורת החדשות של ערוץ 10 ובטרם שריקת הפתיחה. שניהם אינם מספרים את האמת לצופיהם כי מדובר בקבוצת כדורסל ישראלית מזופתת ולא מוצלחת שנבנתה על יסודות מקולקלים ורעועים ואשר קוראים לה מכבי ת"א. במקום זאת הם נוטעים תקוות נעדרות פוטנציאל ורחוקות מהאמת בלב צופיהם. גור שלף וניב רסקין מרחיקים לכת וטוענים טענת כזב. הנה הציטוט של גור שלף והערכתו את יחסי הכוחות לפני תחילת ההתמודדות : "…מבחינת מכבי ת"א התחושות הם טובות…אני חושב שמכבי ת"א מספיק מנוסה כדי לעשות את מה שהיא צריכה הערב…". אִיוֶולֶת. הטקסט שגוי, מטעה, ולא נכון. מגוחך מפני שהוא נאמר ע"י מומחה הכדורסל מס' 1 של ערוץ 10. הנה התוכן והתמליל המלא של שיחת האנליזה בין ניב רסקין לבין גור שלף כפי שנוסחה אמש בשידור ישיר, ביום חמישי – 17 בדצמבר 2015 (כאמור לפני תחילת המשחק).

השדר ניב רסקין : אהלן גור שלף…תחושותיך ?

הפרשן גור שלף מנתח את העובדות. הוא מנסח מֶלֶל וטקסט ארוכים לא שנונים, בתוכם משפטים מסורבלים ומחוספסים, והוגה את תוכנם בעברית לא תקנית כלהלן : שלום ניב…מבחינת מכבי ת"א התחושות שלי הם טובות…אני חושב שמכבי ת"א מספיק מנוסה כדי לעשות את מה שהיא צריכה הערב…קודם כל זה בעיקר הניסיון…מכיוון שבמעמדים האלה כפי שכבר ציינו מכבי ת"א כבר הייתה…כולם אומרים זה לא השחקנים שהיו במעמדים האלה, אבל גם השחקנים כולל שחקנים עם ניסיון…ומה שמוקרן להם מבחוץ…גם העניינים של התקשורת שכל הזמן שואלים…זה מכניס שחקנים לאווירה…אני בטוח שגם ראשי המועדון דואגים כל הזמן לדבר עם השחקנים על העניינים האלה…וזה דבר מאוד מאוד חשוב…בכלל לאורך השנים…רק בתקופה שאני הייתי במכבי ת"א גם בתור שחקן וגם בתור מנהל היו משחקים שתמיד ש- מכבי ת"א הייתה צריכה לקחת אותם היא לקחה אותם…ובסדרה מול בולוניה עם הפסד בית ואח"כ ניצחון חוץ וניצחון בית…וכמובן נס ז'אלגיריס…זה משחקים בפיינאל פור "נס מילאנו" אם אפשר לקרוא לדבר הזה נס או אני לא יודע מה…הפיינאל פור גם במילאנו בהצלבה…

השדר ניב רסקין מתפרץ וקוטע את גור שלף ואומר כך :…בקיצור ואולי יירשם הערב פרק חדש בספר הזה של מכבי ת"א ואולי לא…ואם אנחנו מדברים מקצועית…מכבי ת"א בשבועות האחרונים אולי מה שעשתה את השינוי זה השלשות…היא הפכה להיות קבוצת שלשות מטורפת…(!)

הפרשן גור שלף : קודם כל אל תתפלא אף פעם שקבוצה כמו מכבי ת"א פתאום הכל מסתדר לה בדצמבר…מכבי ת"א בדצמבר עם ארבעה ניצחונות…וזה לא סתם…לקבוצה לוקח זמן להתחבר…גם אם יסתכלו על השנה שעברה ייראו שעד דצמבר מכבי ת"א הפסידה בבית בדרבי והפסידה בבית לירושלים…ואז הגיע חודש דצמבר והיו תוצאות נהדרות גם בליגה הישראלית וגם ב- Euroleague…ככה שבדצמבר הכל מתחבר והכל כבר נהיה יותר טוב…וכל מה שאמרת על השלשות כל מילה מיותרת…זה לא רק האחוזים…כי באמברג באה בשבוע שעבר לתל אביב עם אחוזים טובים…מכבי ת"א גם זורקת הרבה וקולעת באחוזים שלא נראו כבר הרבה זמן…

השדר ניב רסקין : ומכבי ת"א כדי לקלוע שלשות וכדי לנצח את המשחק, היא בעיקר חיה מהקו האחורי שלה, לא יודע כמה הוא כשיר הקו האחורי…אנחנו מדברים על לנדסברג ועל פארמאר, ורוצ'סטי שנמצא בכושר מצוין…ראינו אותו בדרבי…הם אנשי המפתח…?

הפרשן גור שלף : אז קודם כל לא יודעים באמת מי כשיר וכמה… ראינו שבדרבי לנדסברג לא שיחק…אבל פניני ובעיקר רוצ'סטי ורוצ'סטי שאנחנו מדברים על רוצ'סטי…זה לא רק עניין האחוזים מבחוץ והזריקות לשלוש…זה השליטה שלו בקצב המשחק…הוא כבר עכשיו מרגיש שהוא הבעל הבית…והקרוב לעשרה אסיסטים שלו…והעובדה שהוא כמעט ולא איבד כדורים…והוא עכשיו שחקן המפתח…בנוסף אליו אז יש גם את לנדסברג אם הוא ישחק או לא…פניני בכושר קליעה נהדר…ואתה יודע פארמאר כולם מחכים שמתי שהוא הוא יגיע…

ה- Pre Game Show של ניב רסקין וגור שלף אמש באיסטנבול היה מביך ותמוה ביותר מפני שהוא נעדר כל קשר אֶמֶת עם התפתחות העלילה ובעיקר עם סיומה המחפיר. דבר והיפוכו. עורבא ופרח. בלתי מתקבל על הדעת. ניב רסקין וגור שלף אינם מגלים לצופיהם את האמת כי מדובר ב- מכבי ת"א של ה- 17 בדצמבר 2015 שהיא קבוצת כדורסל מחורבנת שנדרשת להשתמש באמצעי כדורסל וטריקים מחורבנים בלתי כשרים כדי להיוותר זנב לאריות. אף על פי אין הטריקים המכוערים מסייעים לה. העובדות שמתרחשות ונגלות על הפרקט באיסטנבול במשחק נגד דרושאפאקה (גם היא מתחפשת למעין קבוצת כדורסל) עומדות כאמור בניגוד משווע לעמדתו של גור שלף שטוען כלהלן, כי, "…בחינת מכבי ת"א התחושות שלו טובות, והוא חושב שמכבי ת"א מספיק מנוסה כדי לעשות את מה שהיא צריכה הערב, קודם כל בעיקר בגלל הניסיון, ו- מכיוון שבמעמדים האלה כפי שכבר צוין מכבי ת"א כבר הייתה…", הרי ש- מכבי ת"א מודחת ומגורשת מה- Euroleague למפעל הכדורסל האירופי המִשְנִי בחשיבותו ה- Eurocup.

אתה רואה את ג'ורדן פארמאר מחולל לקראת סיום ההתמודדות פארסה כשהוא מבזבז 24 שניות בהתקפה מבלי לזרוק לסל, בניסיון לכפות הארכה, ומבין כצופה של ערוץ 10 שאין מדובר במשחק כדורסל אלא ב- בדיחה. ב- קרקס. אתה רואה את טיילור רוצ'סטי ואת ג'ורדאן פארמאר מחטיאים בכוונה תחילה קליעות עונשין ומבין שהמורשת והמסורת הארוכות של מכבי ת"א מי שהייתה פעם קבוצת פאר ומודל להזדהות וחיקוי – מתרסקות, והן שוות ערך ברגע זה ל- בִּיב ומַדְמֵנָה. מדובר בסירחון. אין המטרה הספורטיבית מקדשת את האמצעים. מכבי ת"א הפסידה אמש באיסטנבול בתוך שתי דקות את כל הנכסים הרוחניים והחינוכיים שצבר המועדון מאז נוסד בראשית שנות ה- 30 של המאה שעברה, כשיצחק פדרמן ז"ל נער בן 16 (אביו של אחד מבעלי מכבי ת"א היום, דיוויד פדרמן יבד"ל), יצק את עמודי הסלים ובנה את מגרש המרצפות ברחוב המכבי ליד קולנוע אוריון הישן. Gone With the Wind. מכבי ת"א הפסידה אמש (יום חמישי – 17 בדצמבר 2015) את ערכי המועדון המקודשים וגם הודחה וגורשה מה- Euroleague.

מה יאמר על הביזיון אמש באיסטנבול השחקן האגדי של מועדון מכבי ת"א וחתן פרס ישראל טל ברודי (בן 72 היום וגם וותיקים אחרים) מי שהצטרף ב- 1966 לאגודה חובבנית וחבַר לאידיאל ספורטיבי ציבורי טהור שטוו נערים צעירים ותמימים מתל אביב בראשית שנות ה- 30 של המאה שעברה ? נערים שגדלו והתחנכו בארץ ישראל ההיא כמו יִצְחָק פֶדֶרְמַן, יְהוֹשע רוֹזִין, שָאוּל "קוקה" כַּסְפִּי [1], אַל פְלָיְישֶר, אַרְיֵה בֵּן עָטָר, צְבִי שְמֶרְלִינְג, אַרְיֵה קְלִיגְסְבֶּרְג, משֶה בַּרוּךְ, וסֶם שְטַיְינְבֶּרְג. זה התרחש לפני 82 שנים. ב- 1933 עמדה אגודת מכבי ת"א בפני סגירה בגלל חובותיה לעיריית תל אביב. מתקני הספורט שלה ברחוב סלמה הסמוך לשכונת שפירא בדרום העיר ננעלו באותה השנה ההיא של 1933 והועמדו תחת כונס נכסים. באישון לילה באותה שנה עקר הנער יִצְחָק פֶדֶרְמַן את עמודי הסלים במגרש ברחוב סלמה, העמיס אותם בעגלה רתומה לסוס, והעביר אותם לרחוב המכבי ליד קולנוע "אוֹרְיוֹן" ושם נטע אותם בקרקע החוֹלית. זאת הייתה ראשית ההיסטוריה של המועדון המפואר.

maccabie ta 1940טקסט תמונה : שנת 1940. זהו מגרש הכדורסל עשוי מרצפות ברחוב המכבי בתל אביב ליד קולנוע "אוריון" הישן. דור המייסדים. החמישייה המפורסמת של קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א בימים הרחוקים ההם. זיהוי מימין לשמאל : יהושע רוזין, יצחק פדרמן (אבא של דייויד פדרמן), משה ברוך, אל פליישר, ואריה בן עטר. (התמונה באדיבות דובי ואלדר רוזין בניו של יהושע רוזין ז"ל). הערה : סייע לי בזיהוי הנוכחים בתמונה יצחק פדרמן ז"ל.                                                                                                     

[1] יצחק פדרמן קורא לו שאול "קוקה" כַּ סַ פ (ולא כספי).

shelef+raskinטקסט תמונה : אמש, יום חמישי – 17 בדצמבר 2015. איסטנבול. השדר המוביל ניב רסקין (משמאל) והפרשן גור שלף (מימין) אינם מספרים את האמת לצופי ערוץ 10 בטרם שריקת הפתיחה למשחק דרושאפקה איסטנבול – מכבי ת"א 70:66 במסגרת המחזור האחרון בבית המוקדם מס' 4 ב- Euroleague. המידע שבפיהם אותו הם משדרים לציבור מתברר כ- כושל ו- מזויף. מדובר בשני שדרני טלוויזיה וותיקים שמבינים ויודעים דבר ו/או שניים בכדורסל אולם ה- Pre Game Show הארוך, המוזר, והתמוה שהם חושפים בפני צופי ערוץ 10 גובל בהונאה. הטקסטים שלהם נעדרים כל קשר עם המציאות ועם סיפור העלילה שהתפתחה על הפרקט באיסטנבול, ובעיקר אודות סיומה המביש והמחפיר, החרפתי והשערורייתי. בלתי מתקבל על הדעת. (צולם ב- iphone ממסך ערוץ 10. באדיבות ערוץ 10).

ערוץ 10 יצא אמש (יום חמישי – 17 בדצמבר 2015) מופסד ממש כמו מכבי ת"א למרות שצבר כמות רייטינג ממוצעת של % 10.2 ובתוכה שלוש פעמים Peak צפייה של יותר מ- % 11.0, כ- 300000 (שלוש מאות אלף) צופים. ערוץ 10 שילם אמש בעבור השידור הישיר של משחק הנֶפֶל זכויות שידורים בגובה של כ- 100000 (מאה אלף) דולר. למרות שמדובר ברשת טלוויזיה מעניינת שצעדה לאחרונה כמה פסיעות גדולות לפנים ומעמידה במרכז לוח השידורים שלה בעת הזאת את סיקור החדשות והאקטואליה, מגורש ערוץ 10 שלא באשמתו יחדיו עם מכבי ת"א מה- Euroleague לכתובת משנית ה- Eurocup. נראה כיצד ערוץ 10 יתמודד עם האתגר החדש שהוא פחות מעניין ו- פחות מושך תשומת לב.     

סוף הפוסט מס' 564. הועלה לאוויר ביום שישי – 18 בדצמבר 2015.


תגובות

פוסט מס' 564. סקנדל, קרקס, ביזיון, תועבה ספורטיבית, העמדת פנים, חידלון, ונוכלות במסגרת התמודדות אנטי ספורטיבית של שתי קבוצות במשחק כדורסל. דרושאפאקה טורקיה מפסידה בכוונה ל- מכבי ת"א 70:66 כדי להימנע מהארכה, מחד. מכבי ת"א מאידך מסרבת לנצח ומתעקשת להשיג באמצעים בלתי ספורטיביים תוצאת שוויון בתום הזמן החוקי כדי לכפות הארכה ולהשיג את היתרון המבוקש בן 11 נקודות הדרוש להעפלה ל- Top 16. הדבר קרה אמש יום חמישי – 17 בדצמבר 2015 במחזור המשחקים האחרון בבית מס' 4 המוקדם ב- Euroleague. מכבי ת"א מודחת ומגורשת מה- Euroleague למפעל המשני ה- Eurocup. שידור ישיר של ערוץ 10 מאיסטנבול בהובלת השדר ניב רסקין והפרשן גור שלף. פוסט מס' 564. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שישי – 18 בדצמבר 2015. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>