פוסט מס' 168. ההר הוליד עכבר. ריאל מדריד – ברצלונה 2 : 1 באצטדיון "סנטיאגו ברנביאו" בשבת – 2 במארס 2013. פוסט מס 168. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר במוצ"ש – 2 במארס 2013.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג נמצא עדיין בשלבי התפתחותו הטכנולוגית ועיצובו הגראפי.

הערה 2 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים. חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותם במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר.

הערה 3 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי ו/או לצורכי פרסום אישי.

הערה 4 : פרסום התמונות הרבות בבלוג נשען על השגת אישורים מתאימים מהגורמים הרלוואנטיים והענקת קרדיט ואשראי מקובלים לבעלי התמונות . אולם יחד עם זה אני מבקש לציין כי חרף המחקר והכתיבה בני שנים ארוכות המרכיבים את כתיבת הבלוג (מודגש כאן כי הבלוג איננו נכתב למען מטרות רווח כספי ו/או לטובת רווח מסחרי) ייתכן ונעשו שגיאות ו/או טעויות באיתור וזיהוי בעלי התמונות . אני מודה מראש לכל בעל זכויות של תמונה כזאת ו/או אחרת המתפרסמת בבלוג , באם ייאות ויפנה אלי , כדי לתקן ולעדכן אותי בנוגע לתמונות שהוא חושב שהן דורשות תיקון והכנסת פרטים רלוואנטיים חדשים .

————————————————————————————————

פוסט חדש מס' 168 : הועלה לאוויר במוצ"ש – 2 במארס 2013.

————————————————————————————————

פוסט מס' 168. ההר הוליד עכבר. ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 1:2 באצטדיון "סנטיאגו ברנביאו" בשבת – 2 במארס 2013. פוסט מס' 168. כל הזכויות שמורות.

טקסט תמונה : 2003 – 2002. אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

טקסט תמונה : מחצית עשור ה- 80 של המאה שעברה . יורם ארבל שַדָּר נָבוֹן בעת שירותו את הטלוויזיה הישראלית הציבורית . אלוהים העניק לו שתי מתנות : קול בריטון נפלא וכישרון להשתמש בו. ועוד דבר. כשמישהו חילק את ה- IQ הטלוויזיוני – יורם ארבל לא ניצב אחרון בתור . גם היום כשהוא בן יותר מ- 70 הוא שדר הספורט הטוב במדינה. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

טקסט תמונה : 28 באוקטובר 1981 . אצטדיון ר"ג הישן . שעה אחת בטרם המשחק ישראל – פורטוגל במסגרת קדם גביע העולם בכדורגל ספרד 1982 בעידן המאמן האנגלי של נבחרת ישראל ג'ק מנסל. ישראל הביסה את פורטוגל 4 : 1 . זיהוי הנוכחים בשורה השנייה משמאל לימין : ששי אפרתי (מעליו עיתונאי "ידיעות אחרונות" חגי קרן צבי משוחח בטלפון), ז'אן לב ארי (קורא עיתון) , קובי ברוך (מאחורי כתפו של ז'אן לב ארי), אנוכי יואש אלרואי – בלינדמן לוגם "טרופית", השדר יורם ארבל (יושב ממושקף בחולצה כהה ביני לבין אריה אורגד), הבימאי אריה אורגד (מרכיב משקפי שמש), עוזרת ההפקה ריקי רנד – אריכא, איש לא מזוהה, נסים קיוויתי (קיצוני מימין, ממושקף מעיין בעיתון) . (צילום משה פרידמן . ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

טקסט תמונה : חורף 1981 . היכל הספורט ביד אליהו . דקות אחדות בטרם שידור ישיר של אחד ממשחקיה של מכבי ת"א בגביע אירופה לאלופות בכדורסל. זיהוי הנוכחים בתמונה משמאל לימין: בגבו, מישהו מאיגוד השופטים לא מזוהה, שופט הכדורסל מרדכי נהרי, אנוכי (מתדרך את יורם ארבל), אורי לוי, עוזר השדר אמנון לנגזם, השדר יורם ארבל, הפרשן אריה מליניאק (מוסתר , חובש Headset), ועוזר השדר השני אריה שגיא. (צילום משה פרידמן. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

פוסט מס' 168. ההר הוליד עכבר. ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 1:2 באצטדיון "סנטיאגו ברנביאו" בשבת – 2 במארס 2013. פוסט מס' 168. כל הזכויות שמורות. 

הערה 5 : נדב יעקובי הורג את אלי אוחנה ואיציק זוהר באולפן בעת ה- Pre Game Show . האיש הוא עיתונאי בכל רמ"ח אבריו שמכין היטב את שיעורי הבית שלו . לשניים האחרים אין מה לומר אולם הם מתעקשים לומר כאשר אין להם מה לומר. התוצאה בהתאם. נדב יעקובי מאפיל ללא קושי מיוחד על שניהם ביחד וכל אחד לחוד. הוא טולי "מנצח" אבל האולפן בכללו מפסיד . הבדלי הרמות והפרת חוק הכלים השלובים גורמים נזק לפאנל . אין מדובר רק בפגיעה תדמיתית .

הערה 6 : יורם ארבל ואלי אוחנה שידרו את המשחק ריאל מדריד – ברצלונה 2 : 1 Off tube מהמוניטור באולפן בהרצליה . אלא מה…? אף על פי כן יורם ארבל שם את הפרשן שלו בכיס הקטן . אלי אוחנה פתטי . הוא איננו פרשן . קחו את סרט ההקלטה וגלגלו אותו FW ב- YesMax שלכם ובדקו האם הפרשן הסיר ערפל , גילה לכם דברים חדשים , הביא אולי במקרה אינפורמציה חדשה , ו/או שמא לקח אתכם למבוכי מידע נסתרים . אלי אוחנה נכשל לחלוטין בתפקיד הפרשן אבל ייתכן גם כי המערכת של ערוץ 5 בכבלים על עורכיה ומפיקיה איננה מכשירה אותו כראוי ולא מכוונת ומלמדת אותו כיצד להיות פרשן טלוויזיה . כפי שאלי אוחנה מציג את עצמו ליד המיקרופון ומול המצלמה של ערוץ 5 בכבלים הוא עורבה פרח . יורם ארבל כלל לא זקוק לו . גם לא הצופים בסלון ביתם .

הערה 7 : השופטים בספרד אינם מקפידים על הצבת חומה במרחק 9 מטרים מהכדור כפי שנקבע בחוק . שופטי הכדורגל בישראל אינם נופלים במאום מעמיתיהם בספרד .

הערה 8 : השופט פרז לאסה (Perez Lasa) לא שרק בדקה ה- 92 פנדל וודאי לברצלונה . 6 הילוכים חוזרים מראים בבירור כי קפטן ריאל מדריד סרג'יו מכשיל את שחקן ברצלונה קוריאה אדריאנו (Correia Adriano) בתוך רחבת ה- 16 של ריאל מדריד .

הערה 9 : אינני יכול להסיר את עיניי מכריסטיאנו רונאלדו .

הערה 10 : ברצלונה טובה יותר על כר הדשא אך שוב מפסידה בקרבות אוויר .

הערה 11 : כשז'וזה מוריניו שואל בזלזול מופגן "מי זה יוהאן קרויף ?" הוא מעורר רחמים .

הערה 12 : אני ממתין בכיליון עיניים ליום שלישי – 5 במארס 2013. שוב אפול בשבי אצל ערוץ 5 בכבלים .

סוף הפוסט מס' 168. הועלה לאוויר במוצ"ש – 2 במארס 2013.


תגובות

פוסט מס' 168. ההר הוליד עכבר. ריאל מדריד – ברצלונה 2 : 1 באצטדיון "סנטיאגו ברנביאו" בשבת – 2 במארס 2013. פוסט מס 168. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר במוצ"ש – 2 במארס 2013. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>