פוסט מס' 658. רביב דרוקר ו-ברוך קְרָא הם שני אנשי חברת החדשות של ערוץ 10, ש-יודעים לעבוד ולבצע את מלאכתם (!). תזכורת עלובה של מראות הכדורסל הישראלי שנחשפות בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים וכפי שנחשפו בעבר הלא רחוק גם על מסך סוכת רשות השידור הנופלת. הציבור חשוף לתמונות טלוויזיה מכוערות רוויות בכמות עצומה חסרת תקדים של פרסומות מסחריות בשילוט המוצבים באתרי הצילום וגם להרצת פרסומות מסחריות ע"י ה- Originate. אחד מתפקידיה של כבוד השופטת גב' דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות היא להגן על אזרחי מדינת ישראל מפני שטיפת המוח המסחרית והנלוזה הזאת שהיא בלתי חוקית בעליל. היכן היא ? פוסט מס' 658. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 12 בינואר 2017.
פוסט מס' 658. כל הזכויות שמורות לחוקר, הכותב, והמחבר יואש אלרואי.
הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים. חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר.
הערה 2 : הבלוג איננו מופק, לא נכתב, ולא נערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.
————————————————————————————————————
פוסט חדש רחב ידיים מס' 658 : הועלה לאוויר ביום חמישי – 12 בינואר 2017.
————————————————————————————————————
טקסט תמונה : 17 באוקטובר 1988. מכתב הערכה שנשלח אלי ע"י מנכ"ל רשות השידור אורי פורת בתום מבצע השידורים הטלוויזיוני של אולימפיאדת סיאול 1988 שכלל בתוכו 132 שעות שידורים ישירים בתוך תקופה של 16 ימים. שהיתי במשחקים האולימפיים ב- סיאול 1988 במשך 37 ימים. מבצע השידורים צלח באופן פנטסטי גם הודות לשיתוף הפעולה הטכנולוגי והלוגיסטי ההדוק עם ה- EBU (איגוד השידור האירופי). (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : 7 באוקטובר 1988. מכתב הערכה ששלח לי מנהל הטלוויזיה הישראלית הציבורית חיים יבין בתום מבצע השידורים הישירים הטלוויזיוני של אולימפיאדת סיאול 1988 שכלל בתוכו 132 שעות בפרק זמן של 16 ימים. שהיתי במשחקים האולימפיים בסיאול 1988 במשך 37 ימים. מבצע השידורים צלח באופן פנטסטי גם הודות לשיתוף הפעולה הטכנולוגי והלוגיסטי ההדוק עם ה- EBU (איגוד השידור האירופי). (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : 4 באוקטובר 1988. מכתב הערכה ששלח אלי מנהל חטיבת החדשות בטלוויזיה הישראלית הציבורית יאיר שטרן בתום מבצע השידורים הישירים הטלוויזיוני של אולימפיאדת סיאול 1988 שכלל בתוכו 132 שעות בפרק זמן של 16 ימים, ובאפס תקלות. שהיתי במשחקים האולימפיים בסיאול 1988 במשך 37 ימים. מבצע השידורים צלח באופן פנטסטי גם הודות לשיתוף הפעולה הטכנולוגי והלוגיסטי ההדוק עם ה- EBU (איגוד השידור האירופי). (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
פוסט מס' 658. רביב דרוקר וברוך קרא שני אנשי חברת החדשות של ערוץ 10, יודעים לעבוד ולבצע את מלאכתם. תזכורת עלובה של מראות הכדורסל הישראלי שנחשפות בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים וכפי שנחשפו בעבר הלא רחוק גם על מסך סוכת רשות השידור הנופלת. הציבור חשוף לתמונות טלוויזיה מכוערות רוויות בכמות עצומה חסרת תקדים של פרסומות מסחריות בשילוט המוצבים באתרי הצילום וגם להרצת פרסומות מסחריות ע"י ה- Originate. אחד מתפקידיה של כבוד השופטת גב' דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות הוא להגן על אזרחי מדינת ישראל מפני שטיפת המוח המסחרית הנלוזה הזאת שהיא בלתי חוקית בעליל. היכן היא ? פוסט מס' 658. כל הזכויות שמורות.
טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת. ניסוחים בינלאומיים : שום אדם איננו דגול דיו כדי שמישהו מאיתנו ימסור את גורלו בידיו. גם אם מדובר במנכ"ל רשות השידור מופרך בשֵם יוסף בר-אל האיש שממשלת ישראל בראשות אריאל שרון העניקה לו את התואר מ"מ מנכ"ל רשות השידור במארס 2002 והציבה אותו הצבת קבע בפסגת השידור הציבורי ב- 2 ביוני 2002. אולם אותה הממשלה ואותו ראש ממשלה אריאל שרון התעשתו גם אם באיחור רב וסילקו והדיחו אותו לעַד מתפקידו הרם ב- 2005 לעבר הירכתיים האפלוליים של ההיסטוריה הטלוויזיונית של מדינת ישראל. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
פוסט חדש מס' 658. הועלה לאוויר ביום חמישי – 12 בינואר 2017. כל הזכויות שמורות.
פרפרת 1 : פרשת הפגישות והשיחות המוקלטות שערך ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו עם מו"ל העיתון "ידיעות אחרונות" מר ארנון "נוני" מוזס כפי שמדווח העיתונאי הַמְעוּלֶּה של חברת החדשות של ערוץ 2 גיא פלג ו- עיתון "הָאָרֶץ" היא דרמטית, מורכבת, ומסובכת (תוכן ההקלטות טרם שוחרר). בסיסה מדיף (לכאורה בינתיים) תחושות של רמאות, שקרנות, ושוחד עיתונאי. במידה רבה נוצר אי אמון של חלק נרחב מהציבור בממשל בראשותו של בנימין נתניהו (שרוי בימים אלה בחקירות ממשלתיות רגישות נוספות) ובמידה לא מועטה גם אי אמון והרס של אותו הציבור בעיתונאות ובעיתונות גם אם מדובר בעיתונות פרטית. אנוכי לוקח לפי שעה את הצד של נוני מוזס וגם מאמין. כמנווט ועורך שידורי הספורט של הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 בשנים 2002 – 1979 נפגשתי עמו במהלך השנים כמה וכמה פעמים כדי לתאם את הסיקור הטלוויזיוני של חטיבת הספורט בפיקודי הנוגעים לאירועי ספורט השונים שהעיתון "ידיעות אחרונות" הפיק בימים ההם, בעיקר בסוף עשור ה- 70 וראשית עשור ה- 80 של המאה הקודמת. נוני מוזס יבד"ל וגם אביו נוח מוזס ז"ל לא היה אנשי שיחה קלים, והיוו יריבים קשוחים בעת המו"מ הדו צדדי שניהלתי עמם בו הבעתי את רצוני וסקרנותי לשדר ישיר את אותם אירועי הספורט שהם הפיקו. מצאתי בנוני מוזס איש עסקים נוקשה שמייצג עיתון מסחרי "ידיעות אחרונות", אולם אמין ומהימן. את מה שהוא הבטיח לי – קיים (!). אף על פי כן בכל המדובר בשמועות אודות קשריו המסחריים של נוני מוזס עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ב- 2014 קיימת תחושה ציבורית רחבה של מפולת. תחושה שמישהו הציע למישהו שלמוני שוחד. תחושה של אי אמינות קיצונית. תחושת מבול. חלקו הנבון של הציבור הישראלי מרגיש כמו היונה ההיא של נוֹח בעת המבול כפי שמסופר ב- תנ"ך בספר בראשית פרק ח' פסוקים שמונה ו- תשע, "וַיְשַלַּח נוֹח אֶת הַיוֹנָה מֵאִתּוֹ לִרְאוֹת הֲקַלּוּ הַמַּיִם מֵעַל פְּנֵי הָאֲדָמָה. ולֹא מָצְאָה הַיוֹנָה מָנוֹחַ לְכַף רַגְלָה, וַתָּשָב אֵלָיו אֶל הַתֵּיבָה כִּי מַיִם עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ, וַיִשְלָח יָדוֹ וַיִקָּחֶהָ וַיָבֵא אוֹתָה אֵלָיו אֶל הַתֵּיבָה".ברור שנוכח המבול הפתאומי הציבור נרעש ולא מוצא מנוח. עד שלא יוכח אחרת אנוכי נותן את קולי למר ארנון "נוני" מוזס שיצא להגן על עיתונו ועל פרנסת עובדיו מפני החינמון "ישראל היום" של המיליארדר היהודי – אמריקני שלדון אדלסון ועורכו שמממן אותו מכיסו הפרטי ושל העורך עמוס רגב עושה דברו של בנימין נתניהו. העיתון "ישראל היום" הוא תופעה בת חלוף. יומו להיפרד מהציבור יגיע יום אחרי שיגיע יומו של שלדון אדלסון להיפרד מהעולם.
טקסט מסמך : "הארץ". מדהים. כותרות ראשיות בבחינת רעידת אדמה בעמודים הראשונים של עיתון "הארץ" ב- 11 בינואר 2017 (למעלה) ו- 12 בינואר 2017 (למטה). השימוש של העורך אלוף בן באיור של הגרפיקאי הוותיק של "הארץ" ערן וולקובסקי את שני השחקנים הראשיים בהצגה בנימין נתניהו ונוני מוזס בגיליון של אתמול (ולא בגלופות תצלומים), רק מעצים את הדרמה. אי אפשר לטעות בתוכן ו- חומרת הכותרות הראשיות. (באדיבות "הארץ" ומו"ל ה- "ארץ" מר עמוס שוקן).
פרפרת 2 : "המקור" בערוץ 10 בהובלת רביב דרוקר וברוך קרא (יום שלישי – 10 בינואר 2017) שעסק בתחקיר לחימת צה"ל במלחמת לבנון ה- 2 ב- 2006 הבליט באופן קיצוני לחיוב ולטובה את מנהיגותו, שיקול דעתו, ו- עדויותיו של אל"מ מיל. אמנון אשל מפקד חטיבת השריון מס' 7 . עדויותיו של אל"מ אמנון אשל הפכו את שאר המרואיינים בתוכנית "המקור" לרבות האלוף אייל בר ראובן, שר הביטחון עמיר פרץ, והרמטכ"ל לנמושות. חבורת חובבים שאיננה מבינה את תורת המלחמה ואת תורת תכסיסי המלחמה ומבססת את סמכותה על פקודות כוחניות. המצלמה ומיקרופון הטלוויזיה של "המקור" הציגו את אל"מ מיל. אמנון אשל כמפקד הגיוני, חושב, שקול, ו- מהימן ולעומתו את הרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ ואלוף פיקוד הצפון דאז האלוף אודי אדם כ- גנרלים מבולבלים נעדרי שליטה, חסרי ביטחון, וחובבנים שלא יודעים מהחיים שלהם. הערה אישית שלי : אביו של האלוף אודי אדם, האלוף יקותיאל "קותי" אדם ז"ל, היה המג"ד הרביעי שלי בגדוד 12 של חטיבת "גולני" בתקופה שאני הייתי סג"מ צעיר וקצין החבלה של הגדוד. בתקופת שירותי בגדוד 12 של גולני בשנים 1959 – 1956 היו לי ארבעה מג"דים (אורי בר רצון, שמואל עמיר, אורי ביידץ', ויקותיאל "קותי" אדם) וארבעה מח"טים (חיים בן דוד, בנימין ג'יבלי, אהרון "ארווין" דורון, ו- אלעד פלד). אוסיף עוד ש- נותרו שָם במהלך ההקרנה של "המקור" בערוץ 10 ביום שלישי – 10 בינואר 2017 כמה שאלות שלי ל- לא תשובות ו- לא פתורות.
פרפרת 3 : מותר להם כי הכסף שלהם. שמעון מזרחי + דייוויד פדרמן + אודי קרנאטי ראשי מועדון הכדורסל של מכבי ת"א מעוררים מחשבות נוגות אודות כישרון הניהול והמנהיגות שלהם בשנים האחרונות. האם תמו השנים הטובות ויפות התואר של מכבי ת"א והחלו השנים הדַלות, רָעוֹת תואר, רֵיקות בשר, וה- שדופות ? האם מדובר בחלום בלהות ? האם צריך לקרוא ליוסף מן הבור במצרים של פרעה כדי שיפתור את החלום ? מכבי ת"א היא נבחרת כדורסל שמשחקים בה שני שחקנים מהשורה האירופית הראשונה אנדרו גאודלוק וסוני ווימס אולם אולם מורכבת משכבות אנושיות אמריקנית וישראלית לא מגובשות שהחיכוך ביניהן חוצה אותן חברתית. לכן מכבי ת"א איננה קבוצה. היא נבחרת פגיעה מכל הכיוונים. קבוצת כדורסל אטרקטיבית שמסקרנת אותי כשהיא מנצחת ומרתקת אותי כשהיא מפסידה. עד עצם היום הזה לא קיבלתי מהעיתונאים המסקרים את מועדון הכדורסל של מכבי ת"א (גם לא משדרני ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים) מהו ערכם, חשיבותם, ומשקלם הסגולי ותרומתם של מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' ומנכ"ל המועדון חגי בדש לחוזקם ועמידותם של כתלי המועדון. מדוע הם כל כך חיוניים למכבי ת"א ? ובל נשכח שהקפטן המפואר של מכבי ת"א, מר גיא פניני, הוא אותו האיש שלחש בעת התמודדות ספורטיבית על הפרקט לשחקן הפועל ת"א יונתן שולדבראנד, כינויים כמו, "…נאצי… ושיהיה לך סרטן בראש…". וזהו אותו הקפטן גיא פניני שבעת התמודדות ספורטיבית אחרת תפש פעם באשכיו של שחקן יריב בשם אלכס מאריץ' מקבוצת לוקומוטיב קובאן. הנה תזכורת מהרגע ההוא :
הטלוויזיה איננה יכולה לייצר דְרָמָה. היא יודעת לכַסוֹת דרמה, היא יודעת לשָוֵוק דרמה, היא לא יודעת לייצר דרמה. את הדרמה מייצרים השחקנים (1).
זהו הרגע. יום חמישי – 9 בינואר 2014. היכל הספורט ביד אליהו. 1:49 (דקה אחת וארבעים ותשע שניות) לסיום הרבע ה- 3 במשחק מכבי ת"א – לוקומוטיב קובאן (רוסיה) במסגרת המחזור השני ב- Top 16 של ה- Euroleague. התוצאה במשחק 58:61 לטובת מכבי ת"א. שחקני קובאן תוקפים את הסל הצפוני בהיכל. אלכס מאריץ' שחקנה הגבוה של קובאן (2.11 מ') מבצע חסימה נגד גיא פניני. גיא פניני מנסה לעקוף אותו. בעודו נע במסלול העקיפה שולח גיא פניני את יד ימין שלו למכנסיו ולמבושיו של אלכס מאריץ', ומפשפש. אלכס מאריץ' מנסה לסלק את היד הזדונית אולם גיא פניני זריז ומיומן יותר במאבקים סמויים מעין השופטים, מ- העיתונאים הרבים שנוכחים בהתמודדות בהיכל, וגם מעיניהם של 11000 (אחד עשר אלף) צופים המאכלסים עד לעייפה את יציעי ההיכל ביד אליהו. הוא תופש את מבושיו של אלכס מאריץ' בכף ידו הימנית ומועך בחוזקה את אשכיו. הענק הסרבי מתמוטט על הפרקט, אולם המשחק נמשך כאילו לא קרה כלום. רק מצלמות הטלוויזיה של ערוץ 10 בראשות הבימאי המצוין והעירני ראובן "רוביק" פודגור חושפות לפרטי פרטים בשידור הישיר את מעשה הַנְבָלָה הַמְנוּבַז של גיא פניני. המצלמות כידוע אינן משקרות. הן דוברות אמת. אמש (יום חמישי – 9 בינואר 2014) התברר כי האיש הזה גיא פניני שמתחזה לספורטאי, לועג שוב לכל חוקי וכללי ההגינות המקובלים בעת התמודדות ספורטיבית. הוא מכנה את שחקן הכדורסל של הפועל ת"א יונתן שולדבראנד במונולוג נבזי של Trash Talk בשעת התמודדות תחרותית "נאצי", ומאחל לו "סרטן בראש". מצלמות הטלוויזיה של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים חושפות את גיא פניניי כבן בליעל. שחקן הכדורסל המכוער הזה נתפש כמלוכלך. אגודת מכבי ת"א שוללת ממנו לתקופת מה את תפקיד הקפטן. הוא גם מורחק מזירת הכדורסל לפרק זמן כלשהו ואף נקנס. גיא פניני מביע אז צער על התנהגותו הנבזית ההיא ומבטיח כי הדבר לא יִישָנֶה. הוא חוזר למגרשים ואמש גם שָב לסוּרוֹ. מה מניע את האיש הזה לשחק משחק כה מטונף ושָפֵל ? מדהים ששום עיתונאי מחמשת העיתונים המובילים "ידיעות אחרונות" , "הארץ", "ישראל היום", מעריב", ו- "סוף השבוע" לא ראה אמש דבר ביד אליהו. בעיניהם גיא פניני נותר ספורטאי זך וטהור שחזר בתשובה.
הטלוויזיה איננה יכולה לייצר דְרָמָה. היא יודעת לכַסוֹת דרמה, היא יודעת לשָוֵוק דרמה, היא לא יודעת לייצר דרמה. את הדרמה מייצרים השחקנים (2).
והנה עוד רגע בלתי נשכח : יום ראשון בערב – 2 בדצמבר 2012. היכל הספורט ביד אליהו. מכבי ת"א מארחת את הפועל ת"א במחזור ה- 8 של ליגת העל בכדורסל. ערוץ 5 בכבלים משדר ישיר את המשחק. 1:46 (דקה אחת וארבעים ושש שניות) לפני תום הרבע השלישי כשלוח התוצאות מראה 51:66 לטובת מכבי ת"א, לוחץ הבימאי זִיו רָסְקִין על אחד ממקשי המצלמות בניידת השידור ומנתב לצופים בישראל בפריים הטלוויזיה שלו תמונה ב- Close Up הַמַרְאָה את גיא פניני שחקן מכבי ת"א בגופייה צהובה צמוד מאוד קצת מאחור לכתפו הימנית של יונתן שולדבראנד שחקן מכבי ת"א. ניתן להבחין בקלות כי שפתיו של גיא פניני נעות. רואים שהוא מדבר, אך אל מי ? כל צופה טלוויזיה שואל את עצמו מייד האם גיא פניני מדבר אל עצמו ו/או פונה אל יונתן שולדבראנד ? יונתן שולדבראנד שחקן כדורסל שהוא קודם כל אדם בעל שיעור קומה ו- אישיות רָמָה שומע את הטקסטים הארסיים שגיא פניני מטיח בו אך פניו נשארים אטומים והוא איננו מגיב. למרות הוויזואליה המצוינת שמשדר לנו זיו רסקין אי אפשר לשמוע את קולו של גיא פניני. ה- Video טוב מה- Audio. כאן נכנס לתמונה שַדָּר המשחק ניב רסקין שהוא גם עיתונאי שאפשר לסמוך עליו ועושה סדר בעניינים. ניב רסקין פונה אל הפרשן שלו צבי שרף, עושה סדר בעניינים, ומסייע לצופים להבין את המתרחש. הוא שח לפרשן את הטקסט הבא : "רואים שגיא פניני אומר ליונתן שולדבראנד אתה זבל…תראה את השפתיים שלו…אתה דפוק בראש". צבי שרף מחזיר לו : "אתה קורא שפתיים…?". ניב רסקין : "כן". צבי שרף : "אתה עברת קורס למה לא לקחת אותי ?". ניב רסקין : "אני לא מת על זה שאתה יכול לבוא לשחקן ולהגיד לו שאתה זבל…אתה אפס…לא מת על זה…לא אוהב את זה…". צבי שרף : "אז למה לא התייחסת קודם לקטטה המילולית בין שון ג'יימס לג'ף אלן…?" ניב רסקין : "כי גיא פניני הוא היום קפטן מכבי ת"א…כי גיא פניני הוא קפטן מכבי ת"א…". והייתי מוסיף משלי לניב רסקין : "…גיא פניני הוא קפטן מכבי ת"א אך הוא קודם לכן וראשית דבר אמור להיות בן אדם…". גיא פניני חשף את עצמו בפני מצלמות ערוץ 5 בכבלים ומיליוני צרכני תקשורת עליהם נמנים צופי טלוויזיה, קוראי עיתונים, וגולשי אינטרנט – כאיש רדוד, ירוד, ועלוב, וגם מטונף. מה מניע ספורטאי ברמה של קפטן של מועדון פאר לאומי ואירופי בכדורסל, מי שאמור לשמש השראה למאות אלפי ילדים ובני נוער ולהוות דוגמא אישית עבורם – לפעול כפי שפעל כפרובוקטור מחליא ומסריח, וללא כל סיבה ? מדובר במעשה נבלה של שחקן וקפטן שמתיימר להיות ספורטאי. אני משאיר את התשובות (אם יש כאלה) למאמרי המערכת בעיתונות הכתובה והמדיה האלקטרונית. אותי מעניין כיצד הטלוויזיה טיפלה בנושא.
ראיתי אמש בערוץ הבית שלי, ערוץ 10, את גיא זוהר חושף במהדורה המרכזית את הטקסט המדויק, מילות נאצה קשות, שהטיח גיא פניני (שחקן עלוב ו- מטונף של מכבי ת"א כפי חשף את עצמו במשחק הכדורסל מכבי ת"א – הפועל ב- 2 בדצמבר 2012) לעברו של יונתן שולדבראנד באמצעות כתוביות : "יא בן של זונה…יא גרמני נאצי…זבל…שאבא שלך ימות מסרטן בראש…אתה זבל…שאבא שלך ימות". את הטקסט הנבזי הזה אומר קפטן מכבי ת"א גיא פניני. הגורל בדרך כלל מתחשבן בבוא העת עם כדורסלנים מטונפים מהסוג הנקלה הזה שמתקראים בטעות ספורטאים. מתברר שמר אורי דגון העורך הראשי העירני של אתר האינטרנט של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הוא אבי הכתבה שסיפק הערוץ שלו לערוץ 10. אורי דגון עלה על פרשת הטקסט המביש כבר בלילה של 2 בדצמבר 2012 לאחר תום השידור הישיר של המשחק בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים. (ערוץ 5 הוא ה- Originate של שידור הישיר של המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א ובעל הזכויות). מר אורי דגון ניצב על המשמר ובאינסטינקטים העיתונאיים שלו חשד מייד בגיא פניני. הוא חש שיש לו סיפור. אורי דגון פעל במהירות והזמין את המומחית המיומנת לקריאת שפתיים גב' צבייה בורנשטיין כדי לפענח את טקסט הנְאָצוֹת הנוראי. לביאור הטקסט הנבזי והמחליא ופרסומו בפני הציבור יש ערך עיתונאי וחינוכי בל ישוער. צריך לומר כאן בריש גלי וכהאי לישנא כי אורי דגון חולל כאן עבודה עיתונאית מהירה וערכית חשובה ביותר. אתר האינטרנט של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הגיש אם כן לערוץ 10 כתבה בלעדית מוכנה ומגובשת. אתר האינטרנט של ערוץ 5 בכבלים וערוץ 5 עצמו ראויים לשבחים על עבודתם העיתונאית המצוינת. בימאי ניידת הטלוויזיה זיו רסקין, העורך שלו עופר גרוס, ועורך אתר האינטרנט של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים אורי דגון שווים קומפלימנטים כפולים. אנוכי סמוך ובטוח ששלושת האישים האלה רשאים להיות גאים בהישגם המקצועי על מרקע הטלוויזיה וגם על צַג המחשב. לטלוויזיה יש מעמד ותפקיד מיוחד בשל הכלים העומדים לרשותה כדי לשמור על דין צדק, הגינות, ויושרה. היא כלב שמירה על טוהר הספורט. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הגשים זאת הלכה למעשה.
טקסט תמונה : 2 בדצמבר 2012. מר אורי דגון עורך אתר האינטרנט של ערוץ 5 (ערוץ הספורט) בכבלים בימים ההם לפני יותר מארבע שנים. האיש הזה אורי דגון עשה עבודה עיתונאית ראויה לכל שבח ועל כן זכאי לשלל מחמאות. (התמונה באדיבות אורי דגון. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
מותר להם לשמעון מזרחי + דייוויד פדרמן + אודי רקנאטי ראשי מועדון הכדורסל של מכבי ת"א לטעות, לשגות, ולגלות עליבות כאוות נפשם בכל אתר כדורסל ובכל זירת פרקט בארץ ובאירופה, כי הכסף הוא שלהם. מכבי ת"א איננה הקבוצה של המדינה. מותר להם לטריאומוויראט הנ"ל גם להפוך את מכבי ת"א לקבוצת נישה טלוויזיונית בכבלים. אין שום סיכוי שאנוכי אתחבר לערוץ מס' 58 בכבלים של YES רק כדי לצפות במשחקיה של מכבי ת"א ב- Euroleague. חד משמעית. אפשרות כזאת איננה עומדת על הפרק וגם לא לדיון נוסף. האם תמו השנים הטובות ויפות התואר של מכבי ת"א והחלו השנים הדַלות, רָעוֹת תואר, רֵיקות בשר, וה- שדופות ? האם מדובר בחלום בלהות ? האם צריך לקרוא ליוֹסֵף מִן הבור במצרים של פרעה כדי שיפתור את החלום ? העסק הזה הוא מדהים. מפליא, מפני ששמעון מזרחי ודייוויד פדרמן לא ניצבו אחרונים בתור כשאלוהי הספורט חילק לכל מיני אנשים את מנות ה- IQ שלהם.
פרפרת 4 : יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הוא פוליטיקאי קטנטן ברמה של עסקן מפלגתי שלא אומר כלום אבל אופורטוניסט גדול. לא הייתי רוצה שהוא יהיה ראש הממשלה שלי.
פרפרת 5 : הכיסוי האינטנסיבי של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים את הכדורסל הישראלי ראוי להערכה. אולם שידורן של כל מיני תמונות מכוערות בשידורים ישירים ומוקלטים רוויות בכמויות אדירות חסרות תקדים של פרסומות מסחריות בחלק ממגרשי הכדורסל בליגות העל והלאומית, גובלות בבושה וחרפה טלוויזיונית (!). התמונות הללו אינן שדירות.
פוסט מס' 658. רביב דרוקר וברוך קרא שני אנשי חברת החדשות של ערוץ 10 יודעים לעבוד ולבצע את מלאכתם. תזכורת עלובה של מראות הכדורסל הישראלי שנחשפות בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים וכפי שנחשפו בעבר הלא רחוק גם על מסך סוכת רשות השידור הנופלת. הציבור חשוף לתמונות טלוויזיה מכוערות רוויות בכמות עצומה חסרת תקדים של פרסומות מסחריות בשילוט המוצבים באתרי הצילום וגם להרצת פרסומות מסחריות ע"י ה- Originate. אחד מתפקידיה של כבוד השופטת גב' דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות היא להגן על אזרחי מדינת ישראל מפני שטיפת המוח המסחרית הנלוזה הזאת שהיא בלתי חוקית בעליל. היכן היא ? פוסט מס' 658. כל הזכויות שמורות לחוקר, הכותב, והמחבר יואש אלרואי.
חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו.
טקסט תמונה (1) : 9 בינואר 2017. ליגת העל הישראלית בכדורסל. אולם הכדורסל באילת. הפועל אילת – מכבי ת"א 86:94. תמונת טלוויזיה מלוכלכת, עלובה, ו- לא שדירה. מרוב פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות וכתלי האולם לא רואים את השחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
טקסט תמונה (2) : 9 בינואר 2017. ליגת העל הישראלית בכדורסל. אולם הכדורסל באילת. הפועל אילת – מכבי ת"א 86:94. תמונת טלוויזיה מלוכלכת, עלובה, ו- לא שדירה. מרוב פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות וכתלי האולם לא רואים את השחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
טקסט תמונה (3) : 9 בינואר 2017. ליגת העל הישראלית בכדורסל. אולם הכדורסל באילת. הפועל אילת – מכבי ת"א 86:94. תמונת טלוויזיה מלוכלכת, עלובה, ו- לא שדירה. מרוב פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות וכתלי האולם לא רואים את השחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
טקסט תמונה (1) : 9 בינואר 2017. ליגת העל הישראלית בכדורסל. אולם הכדורסל באילת. הפועל אילת – מכבי ת"א 86:94. תמונת טלוויזיה מלוכלכת, עלובה, ו- לא שדירה. מרוב פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות וכתלי האולם לא רואים את השחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
טקסט תמונה (4) : 2 בינואר 2017. אולם הכדורסל בנס ציונה. מכבי ת"א מנצחת בשלב רבע הגמר של גביע המדינה בכדורסל את קבוצת נס ציונה 75:73. תמונת טלוויזיה מלוכלכת, עלובה, ו- לא שדירה. אוסף עצום של פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות ו- כתלי האולם "גונב" את תשומת הלב מצפייה בשחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
טקסט תמונה (5) : 2 בינואר 2017. אולם הכדורסל בנס ציונה. מכבי ת"א מנצחת בשלב רבע הגמר של גביע המדינה בכדורסל את קבוצת נס ציונה 75:73. תמונת טלוויזיה עלובה ו- לא שדירה. מרוב פרסומות מסחריות על זירת הפרקט, סביב המגרש, ועל קירות וכתלי האולם לא רואים את השחקנים. חלק מהפקות הכדורסל של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הן מזורגגות, מושחתות, מחורבנות, פגומות, רשלניות, מזלזלות, מבישות, פוגעניות, מכוערות, ומשפילות את הצופים בגין שטיפת מוח מסחרית וחשיפת פרסומות בשילוט בכמויות חסרות תקדים. כמו ערוץ 1 בעבר הלא רחוק שלו. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).
יום ראשון – 5 באפריל 2015. הטלוויזיה הישראלית הציבורית ההיא -ערוץ 1 גוזרת כליה על עצמה. עורכים, מפיקים, ושדרנים נטולי כבוד ונעדרי כבוד מקצועי בשידור הציבורי כורתים בשידור ישיר את הענף עליו הם יושבים. אבוי.
מעולם כך נדמה לי לא נתקלתי באלפי הפקות טלוויזיה בהם הייתי נוכח בארץ ובעולם ב- Frames כל כך מזוהמים באזרחים – פרחחים שאינם מתביישים להידחק למסך הטלוויזיה כדי להפגין נוכחות מטונפת, כפי שראיתי הפעם הזאת בשידור הישיר של ערוץ 1 אמש (יום ראשון – 5 באפריל 2015) מהיכל הספורט ביד אליהו את המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 72:89. אף פעם לא ראיתי אזרחים פרחחים יושבים ליד מנחה טלוויזיה בהיכל הספורט ביד אליהו ובתצלומי Close ups משגרים לו ולעבר ציבור צופיו בכוונה תחילה תנועות מגונות של אצבע משולשת, חורצים לשון לעברם, ומחטטים בגלוי באופן מכוער בנחירי אפם ללא הפעלת כל צנזורה עצמית של הרשת שמשדרת את האירוע. אולפן טלוויזיה בשטח אמור להיות סטרילי מטינופת . האנשים המופקדים והאחראים בערוץ 1 הציבורי על השידורים הישירים מאצטדיוני הכדורגל והיכלי הכדורסל, מפיקים, עורכים, ובימאים – מקבלים משכורות נאות כדי לשמור על ניקיון התמונה ושלום הציבור מאזרחים אחוזי שררת תועבה שנדחקים בכוח למסך הטלוויזיה הציבורית ומטמאים אותו בנוכחותם ובתנועות המגונות שלהם (וגם מפרסומות מסחריות עודפות). העורך, הבימאי ועוזרתו, איש המערכת, מפיק המִשְדָּר הישיר אמש, מנהל הבמה, והמבוגר האחראי בערוץ 1 עשו אתמול חוּכָא ו- אִטְלוּלָא מתפקידם. מדובר באוסף של רשלנים שנדמה כאילו הוא עושה כל מאמץ להבאיש את ריחו שלו עצמו. ביזיון קולוסאלי. קיימות טכניקות טלוויזיוניות מקדמת דנה של הפקה והקמת עמדות שידור בשטח באצטדיונים ובהיכלי הספורט ליד הקהל , בתוך הקהל, ומעל הקהל. יש חשיבות רבה להתמקמות ציוותי השידור בשטח ודיווחם האותנטי על המתרחש ממוקדי ההתרחשויות. אך מה לזה ולהשתרבבות טומאה למסך הטלוויזיה של אותן הרשתות המשדרות ממוקד התחרויות…??? מה לזה ולאי יכולת והיעדרות מרושלת של צנזורה עצמית של ערוץ 1 הציבורי שתפקידה למנוע את חדירת הטומאה למסך שלו…??? מה לזה ולעצלנות עובדי ערוץ 1 הציבורי המחויבים באבטחת שלומו של הציבור מפני צפייה בטומאה פורנוגרפית של אזרחים – פרחחים שמשתלטים שוב ושוב חדשים לבקרים על המסך שלו…??? ביזיון.
עמדת שידור של כל רשת טלוויזיה באשר היא אמורה להיות סטרילית. ואם לאו על העורכים, המפיקים, והבימאים לדאוג שהיא תהיה כזאת. ערוץ 1 כושל לאורך כל הדרך ובכך גוזר כליה על עצמו. התמונות הבאות שצולמו ב- 5 באפריל 2016 בהיכל הספורט ביד אליהו מלמדות וחושפות עוד סיבה מדוע סוּכָּת רשות השידור העלובה והרַשְלָנִית התמוטטה והייתה לסוּכָּת דָוִד הַנוֹפֶלֶת.
אילו הייתי מנהל ערוץ 1 הייתי מזמן ללשכתי את עורך המשדר המפורט הר"מ יגאל שמעוני, את המפיק איציק פרז, את הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, את איש המערכת יונתן קנלר, את מנהל הבמה דני דורי, ואת המבוגר האחראי אורי לוי ומצייד אותם במכתבי פיטורים. חד משמעית. ערוץ 1 שרוי מאז 2014 תחת עול מפרק וכונס נכסים אולם אין זה אומר שעליו להתפרק מנכסים מוסריים. חלקים בהפקה הזאת אמש מהיכל הספורט ביד אליהו היו ביזיון מתמשך. בושה וחרפה אחת גדולה. שום רשת טלוויזיה שמכבדת את עצמה לא הייתה מסכימה לשדר קלקולים כה מכוערים וכה אנטי אסתטיים שכאלה על המסך שלה במשך דקות כה ארוכות. בלתי מתקבל על הדעת שככה יתנהגו בעלי הבית של ערוץ 1 הציבורי כלפי עצמם וכלפי צופיהם משלמי האגרה. אינני כופר בזכותו של ערוץ 1 להתאבד אך מדוע לעשות זאת בשידור ישיר קבל עם ועולם ?
טקסט תמונה : יום ראשון – 5 באפריל 2015. שיא העליבות והכיעור. מראה טלוויזיה נוראי. ביזיון. זוועה וויזואלית. היכל הספורט ביד אליהו בהפסקת המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 89 : 72 (במחצית 45 : 34). תמונת טלוויזיה אבסורדית נחשפת דקות ארוכות על מסך ערוץ 1. גועל נפש אחד גדול. אזרח – פרחח משתרבב ל- Frame הטלוויזיה בעמדת השידור השנייה של ערוץ 1, מישיר מבט למצלמה, ומבצע תנועה מגונה בשידור ישיר לעבר צופי ערוץ 1 בשעה ש- השדר – מנחה מר עמית הורסקי עסוק בהובלת השידור יחדיו עם גיל מוסינזון ואייל לחמן. שום רשת טלוויזיה שמכבדת את עצמה לא הייתה מסכימה לקלקולים מחורבנים שכאלה. היכן הצנזורה העצמית של בימאי הטלוויזיה של ערוץ 1 ? אפוא העורך, והמפיק, והמבוגר האחראי שמרשים לעצמם לשדר תמונה מטונפת שכזאת לצופיהם…??? היכן מנכ"ל רשות השידור ומנהל ערוץ 1 שאמורים לפקח על המסך הציבורי בשעה שפיקודיהם נעדרים ו- לא עושים זאת…??? בלתי מתקבל על הדעת. אף על פי כן עורך המשדר יגאל שמעוני, המפיק איציק פרז, הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, איש המערכת יונתן קנלר, מנהל הבמה דני דורי, והמבוגר האחראי אורי לוי מאשרים את תמונות הגועל נפש הללו בשידור ישיר, תמונות שפוגעות בראש ובראשונה בעצמם. איזה עליבות. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ 1. באדיבות ערוץ 1).
טקסט תמונה : יום ראשון – 5 באפריל 2015. היכל הספורט ביד אליהו בהפסקת המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 89 : 72 (במחצית 45 : 34). שיא העליבות והכיעור. מראה טלוויזיה נוראי. ביזיון. זוועה וויזואלית. מסך טלוויזיה אבסורדי. אזרח – פרחח משתרבב ל- Frame הטלוויזיה בעמדת השידור השנייה של ערוץ 1 ומחטט בכוונה תחילה בנחיר ימין של אפו בשידור ישיר בשעה ש- השדר – מנחה מר עמית הורסקי עסוק בהובלת השידור יחדיו עם גיל מוסינזון ואייל לחמן. היכן בימאי הטלוויזיה של ערוץ 1, היכן העורך, היכן המפיק, והיכן המבוגר האחראי ? אפוא האנשים האלה שמרשים לעצמם לשדר תמונה מטונפת שכזאת לצופיהם ? אפוא הצנזורה העצמית של השידור הציבורי ? היכן מנכ"ל רשות השידור ומנהל ערוץ 1 שאמורים לפקח על המסך הציבורי בשעה שפיקודיהם נעדרים ו- לא עושים זאת בשטח ? בלתי מתקבל על הדעת. אף על פי כן עורך המשדר יגאל שמעוני, המפיק איציק פרז, הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, איש המערכת יונתן קנלר, מנהל הבמה דני דורי, והמבוגר האחראי אורי לוי מאשרים את תמונות הגועל נפש הללו בשידור ישיר, תמונות שפוגעות בראש ובראשונה בעצמם. איזה עליבות. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ 1. באדיבות ערוץ 1).
טקסט תמונה : יום ראשון – 5 באפריל 2015. היכל הספורט ביד אליהו בהפסקת המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 89 : 72 (במחצית 45 : 34). שיא העליבות והכיעור. מראה טלוויזיה נוראי. ביזיון. זוועה וויזואלית. מסך טלוויזיה אבסורדי. אזרח – פרחח משתרבב ל- Frame הטלוויזיה בעמדת השידור השנייה של ערוץ 1, מנענע וחורץ לשונו לעבר צופי ערוץ 1 בשידור ישיר בשעה ש- השדר – מנחה מר עמית הורסקי עסוק בהובלת השידור יחדיו עם גיל מוסינזון ואייל לחמן. אפוא הצנזורה העצמית של ערוץ 1 ? היכן בימאי הטלוויזיה של ערוץ 1, העורך, המפיק, והמבוגר האחראי שמרשים לעצמם לשדר תמונה מטונפת שכזאת לצופיהם…??? היכן מנכ"ל רשות השידור ומנהל ערוץ 1 שאמורים לפקח על המסך הציבורי בשעה שפיקודיהם נעדרים ו- לא עושים זאת…??? בלתי מתקבל על הדעת. אף על פי כן עורך המשדר יגאל שמעוני, המפיק איציק פרז, הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, איש המערכת יונתן קנלר, מנהל הבמה דני דורי, והמבוגר האחראי אורי לוי מאשרים את תמונות הגועל נפש הללו בשידור ישיר, תמונות שפוגעות בראש ובראשונה בעצמם. איזה עליבות. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ 1. באדיבות ערוץ 1).
טקסט תמונה : יום ראשון – 5 באפריל 2015 . היכל הספורט ביד אליהו בהפסקת המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 89 : 72 (במחצית 45 : 34). שיא העליבות והכיעור. מראה טלוויזיה נוראי. ביזיון. זוועה וויזואלית. מצב טלוויזיה אבסורדי. אזרח – פרחח משתרבב ל- Frame הטלוויזיה בעמדת השידור השנייה של ערוץ 1 ומחטט באפו הפעם בנחיר שמאל בשידור ישיר בשעה ש- השדר – מנחה מר עמית הורסקי עסוק בהובלת השידור יחדיו עם גיל מוסינזון ואייל לחמן. אפוא הצנזורה העצמית של ערוץ 1 הציבורי ? היכן בימאי הטלוויזיה של ערוץ 1, העורך, והמפיקים , והמבוגר האחראי שמרשים לעצמם לשדר תמונה מטונפת שכזאת לצופיהם ? היכן מנכ"ל רשות השידור ומנהל ערוץ 1 שאמורים לפקח על המסך הציבורי בשעה שפיקודיהם נעדרים ו- לא עושים זאת ? בלתי מתקבל על הדעת. אף על פי כן עורך המשדר יגאל שמעוני, המפיק איציק פרז, הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, איש המערכת יונתן קנלר, מנהל הבמה דני דורי, והמבוגר האחראי אורי לוי מאשרים את תמונות הגועל נפש הללו בשידור ישיר, תמונות שפוגעות בראש ובראשונה בעצמם. איזה עליבות. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ 1. באדיבות ערוץ 1).
טקסט תמונה : יום ראשון – 5 באפריל 2015. היכל הספורט ביד אליהו בהפסקת המשחק מכבי ת"א – הפועל ת"א 89 : 72 (במחצית 45 : 34). שיא העליבות והכיעור. מראה טלוויזיה כושל. עמדת השידור הראשונה אותה מאיישים השדר אורי לוי (משמאל) וגור שלף יבד"ל הפרשן (מימין). ברקע אוהדים צעירים של מכבי ת"א מנצלים את Frame הצילום ומפגינים שוב ושוב את נוכחותם במשך דקות ארוכות ברקע של צוות השידור של ערוץ 1. בלתי מתקבל על הדעת. אף על פי כן עורך המשדר יגאל שמעוני, המפיק איציק פרז, הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, איש המערכת יונתן קנלר, מנהל הבמה דני דורי, והמבוגר האחראי אורי לוי מאשרים את תמונות הגועל נפש הללו בשידור ישיר, תמונות שפוגעות בראש ובראשונה בעצמם. איזה עליבות. (צילום ב- iphone ממסך ערוץ 1. באדיבות ערוץ 1).
אילו הייתי מנהל ערוץ 1 הייתי מזמן ללשכתי את עורך המשדר יגאל שמעוני, את המפיק איציק פרז, את הבימאי צבי סלפון ועוזרתו לורה קורנפילד, את איש המערכת יונתן קנלר, את מנהל הבמה דני דורי, ואת המבוגר האחראי אורי לוי ומצייד אותם במכתבי פיטורים. חד משמעית. ערוץ 1 שרוי מאז 2014 תחת עול מפרק וכונס נכסים אולם אין זה אומר שעליו להתפרק מנכסים מוסריים. חלקים בהפקה הזאת אמש מהיכל הספורט ביד אליהו היו ביזיון מתמשך. בושה וחרפה אחת גדולה. שום רשת טלוויזיה שמכבדת את עצמה לא הייתה מסכימה לשדר קלקולים מכוערים ואנטי אסתטיים שכאלה על המסך שלה במשך דקות כה ארוכות. בלתי מתקבל על הדעת שככה יתנהגו בעלי הבית של ערוץ 1 הציבורי כלפי צופיהם משלמי האגרה. אינני כופר בזכותו של ערוץ 1 להתאבד אך מדוע לעשות זאת בשידור ישיר קבל עם ועולם ?
טקסט תמונה : עמדת שידור של ה- BBC במונדיאל ספרד 1982. משמאל השדר ג'ימי היל ומימין המאמן – פרשן בובי רובסון. האם יעלה על הדעת ? האם ייתכן כי בימאי המשדר של ה- BBC היה מעז לשדר תמונות בהן אזרחים – פרחחים מניפים אצבע משולשת ב- Close up בתוככי עמדת השידור של הרשת לעבר צוות השידור ולעבר צופי ה- BBC ? (באדיבות אלק וויקס המנוח. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : עמדת שידור הטלוויזיונית באצטדיון אמורה להיות סטרילית ונקייה מזוהמה של אזרחים – פרחחים המנסים להשתרבב ל- Frame הצילום. רשתות השידור משלמותת משכורות נאות לעורכים, למפיקים, לבימאים, ואנשי המערכת שלהן כדי לשמור על תמונה אסתטית. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : מארס 2000. עמדת שידור שלנו בתקופתי בהיכל הספורט ביד אליהו. אנוכי (מימין) יחדיו בעמדת השידור הראשונה עם צוות השידור המוביל שלי מאיר איינשטיין ז"ל (משמאל) והפרשן אלי סהר יבד"ל (במרכז). תפאורת הרקע המזהה את נוכחותה של הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 בשטח נועדה לשמש גם חיץ כדי להפריד גם בין עמדת השידור הסטרילית לבין אזרחים – פרחחים המבקשים לטמא אותה מסיבותיהם הם. לא הייתה קיימת כל אפשרות אז בתקופתי ובתקופתו של המפיק המעולה שלי ששי אפשרתי כי נשדר תמונות מזוהמות לצופינו משלמי האגרה. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : מארס 2000. עמדת השידור השנייה שלנו בתקופתי בהיכל הספורט ביד אליהו. השדר אורי לוי (משמאל) והפרשן רלף קליין ז"ל (במרכז) מראיינים את מאמן מכבי ת"א פיניי גרשון (מימין). לא הייתה קיימת כל אפשרות אז בתקופתי ובתקופתו של המפיק המעולה שלי ששי אפשרתי כי נשדר טומאה ותמונות מזוהמות לצופינו משלמי האגרה כפי שהתגלו בהפקת הטלוויזיה של ערוץ 1 מהיכל הספורט ביד אליהו ב- 5 באפריל 2015. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : מארס 2000. עמדת השידור שלנו בתקופתי בהיכל הספורט ביד אליהו. תמונה נוספת של עמדת השידור המובילה בראשות מאיר איינשטיין (במרכז) והפרשן אלי סהר (מימין). משמאל, זהו צוותת הסטטיסטיקה שלי זיגי זיגל ומוטי גיא (חתוך). תפאורת הרקע המזהה את נוכחותה של הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 בשטח נועדה להפריד גם בין עמדת השידור הסטרילית לבין אזרחים – פרחחים המבקשים לטמא אותה מסיבותיהם הם. לא הייתה קיימת כל אפשרות אז בתקופתי ובתקופתו של המפיק המעולה שלי ששי אפשרתי כי נשדר תמונות מזוהמות לצופינו משלמי האגרה. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : מארס 2000. תמונה נוספת של עמדת השידור השנייה שלי בתקופתי בהיכל הספורט ביד אליהו. מאכלסים אותה השדר אורי לוי (משמאל) והפרשן רלף קליין ז"ל (מימין). לא הייתה קיימת כל אפשרות אז בתקופתי ובתקופתו של המפיק המעולה שלי ששי אפשרתי כי נשדר תמונות מזוהמות לצופינו משלמי האגרה. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : מארס 2000. עמדת השידור שלנו בתקופתי בהיכל הספורט ביד אליהו. זוהי עמדת השידור הראשונה עם צוות השידור המוביל שלי מאיר איינשטיין (משמאל) והפרשן אלי סהר (במרכז). תפאורת הרקע המזהה את נוכחותה של הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 בשטח נועדה גם להפריד בין עמדת השידור הסטרילית לבין אזרחים – פרחחים המבקשים לטמא אותה מסיבותיהם הם. לא הייתה קיימת כל אפשרות אז בתקופתי ובתקופתו של המפיק המעולה שלי ששי אפשרתי כי נשדר תמונות טומאה ומזוהמות לצופינו משלמי האגרה כפי שערוץ 1 שידר בימים ההם של סוכת רשות השידור הנופלת. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).
סוף הפוסט מס' 658. הועלה לאוויר היום חמישי – 12 בינואר 2017. כל הזכויות שמורות לחוקר, המחבר, והכותב יואש אלרואי.
תגובות
פוסט מס' 658. רביב דרוקר ו-ברוך קְרָא הם שני אנשי חברת החדשות של ערוץ 10, ש-יודעים לעבוד ולבצע את מלאכתם (!). תזכורת עלובה של מראות הכדורסל הישראלי שנחשפות בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים וכפי שנחשפו בעבר הלא רחוק גם על מסך סוכת רשות השידור הנופלת. הציבור חשוף לתמונות טלוויזיה מכוערות רוויות בכמות עצומה חסרת תקדים של פרסומות מסחריות בשילוט המוצבים באתרי הצילום וגם להרצת פרסומות מסחריות ע"י ה- Originate. אחד מתפקידיה של כבוד השופטת גב' דליה דורנר נשיאת מועצת העיתונות היא להגן על אזרחי מדינת ישראל מפני שטיפת המוח המסחרית והנלוזה הזאת שהיא בלתי חוקית בעליל. היכן היא ? פוסט מס' 658. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 12 בינואר 2017. — אין תגובות
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>