פוסט מס' 741 : טלוויזיה היא ביזנס כלכלי יקר (מאוד). שלושה ימי התהילה של תחרות האופניים ה- "ג'ירו דה איטליה"  שנערכה בישראל בתאריכים 4-6 במאי 2018 שייכים בראש וראשונה לכיסוי הפנטסטי והנפלא שטרם נראה כמותו במקומותינו של קבוצת הטלוויזיה האיטלקית הבינלאומית הפנטסטית רבת המוניטין RCS Media group, וקבוצת הטלוויזיה הבלגית Video House, כמו גם למפיק העל הישראלי של האירוע רחב הממדים בארץ דניאל בנעים, וכמובן למיליארדר היהודי הקנדי סילבאן אדאמס שתרם מכיסו הפרטי 70.000000 (שבעים מיליון) שקל (יחדיו עם 30.000000 שקל שהשקיעה ממשלת ישראל) כדי להביא את ה- "ג'ירו ד'איטליה" לישראל, כמו גם לצוות השידורים הישירים של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הצמד אלי אילדיס ודרור פקץ' שעשה בסך הכל עבודת שידור עיתונאית ממושכת ו- מרשימה. אף על פי כן תופעת תיאטרון ה- "ג'ירו ד'איטליה" בישראל הייתה חד פעמית. וגם פרולוג א' + פרולוג ב', תזכורות עבר טלוויזיוניות מימי בראשית. פוסט מס' 741. כל הזכויות שמורות.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 741 : טלוויזיה היא ביזנס כלכלי יקר (מאוד). שלושה ימי התהילה של תחרות האופניים ה- "ג'ירו דה איטליה"  שנערכה בישראל בתאריכים 4-6 במאי 2018 שייכים בראש וראשונה לכיסוי הפנטסטי והנפלא שטרם נראה כמותו במקומותינו של קבוצת הטלוויזיה האיטלקית הבינלאומית הפנטסטית רבת המוניטין RCS Media group, וקבוצת הטלוויזיה הבלגית Video House, כמו גם למפיק העל הישראלי של האירוע רחב הממדים בארץ דניאל בנעים, וכמובן למיליארדר היהודי הקנדי סילבאן אדאמס שתרם מכיסו הפרטי 70.000000 (שבעים מיליון) שקל (יחדיו עם 30.000000 שקל שהשקיעה ממשלת ישראל) כדי להביא את ה- "ג'ירו ד'איטליה" לישראל, כמו גם לצוות השידורים הישירים של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הצמד אלי אילדיס ודרור פקץ' שעשה בסך הכל עבודת שידור עיתונאית ממושכת ו- מרשימה. אף על פי כן תופעת תיאטרון ה- "ג'ירו ד'איטליה" בישראל הייתה חד פעמית. וגם פרולוג א' + פרולוג ב', תזכורות עבר טלוויזיוניות מימי בראשית. פוסט מס' 741. כל הזכויות שמורות. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>