פוסט מס' 45. כדורסל אמש בקדם אליפות אירופה, סרביה – ישראל 67:83. עיתונאות ה- Off tube בישראל. פוסט מס' 45. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 12 בספטמבר 2012.כלליראשי

פוסט מס' 45.

הערה 1 : הבלוג נמצא עדיין בשלבי התפתחותו הטכנולוגית וראשית עיצובו .

הערה 2 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים .

—————————————————————————-

פוסט מס' 45 : הועלה לאוויר ב- 12 בספטמבר 2012.

————————————————————————— 

טקסט תמונה : 2003 / 2002 . אנוכי עם סיום עבודתי בטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 וברשות השידור בתו 32 שנות שירות . נטשתי את המוסד בטריקת דלת . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) . 

אמש יום שלישי – 11 בספטמבר 2012 נערך בבלגראד בירת סרביה משחקה האחרון של נבחרת ישראל במסגרת קדם אליפות אירופה בכדורסל. ישראל הפסידה ב- 16 נקודות הפרש שאפשר לה לשרוד את הקמפיין ולהעפיל לאליפות אירופה שתיערך בשנה הבאה בסלובניה. עיתונאות ה- Off tube בישראל חִלחלה לכל עבר במדיה האלקטרונית כמו גם בעיתונות הכתובה. להלן מיקומה של עיתונות הספורט בישראל שסיקרה עבור לקוחותיה אמש את המתרחש בבלגראד.

ערוץ 1 : שני השדרנים שלו עמית הורסקי וצבי שרף עשו את מלאכתם Off tube מהמוניטור באולפן בירושלים . לא עלה בדעת מנהליהם להטיס אותם לבלגראד . שידור ישיר עני , מגוחך , ורָדוּד, ללא ראיונות סיכום.

"הארץ" : הכתב אריה ליבנת לא טס לבלגראד. העתיק את האינפורמציה שלו בת ל אביב מסיגנל הטלוויזיה של ערוץ 1, אך מבלי לגלות זאת לקוראיו.

"ישראל היום" : הכתב אבי סגל לא טס לבלגראד. העתיק את האינפורמציה שלו בתל אביב מסיגנל הטלוויזיה של ערוץ 1, אך מבלי לגלות זאת לקוראיו .

"ידיעות אחרונות" : הכתב רפי נאה לא טס לבלגראד. העתיק את האינפורמציה שלו בתל אביב מסיגנל הטלוויזיה של ערוץ 1, אך מבלי לגלות זאת לקוראיו.

"ידיעות אחרונות" : הפרשן אריה מליניאק לא טס לבלגראד. הוא בחר להעתיק את האינפורמציה שלו בתל אביב מסיגנל הטלוויזיה של ערוץ 1 מבלי לגלות זאת לקוראיו. למרות שלא היה נוכח במוקד ההתרחשות הוא בעל העֵט ואִיזְמֵל הטובים ביותר בעיתונות הכתובה . מאמרי הפרשנות שלו מעניינים . הוא יודע לנתח ושַם בכיס הקטן את הקולגות שלו.

"מעריב" : כתבי העיתון מעין אפרת ואודי הירש לא טסו לבלגראד. הם העתיקו מהמוניטור שלהם בת"א את האינפורמציה שסיפק סיגנל הטלוויזיה של של ערוץ 1, אך מבלי לגלות את העובדה הזאת לקוראיהם.

רדיו גל"צ : נעדר מהשטח.

רדיו "קול ישראל" : היה יחיד ששלח את השַדָּר שלו יואב אביב לבלגראד על מנת לעשות את העבודה העיתונאית שלו מהשטח.

הגוֹנֵב מגָנָב – פָּטוּר. אז אולי הפְּלָגְיָאט המעתיק מערוץ 1 שגם הוא מעתיק מהמוניטור (במקום להיות בשטח) – פָּטוּר גם הוא.

סוף הפוסט מס' 45. הועלה לאוויר ב- 12 בספטמבר 2012.


תגובות

פוסט מס' 45. כדורסל אמש בקדם אליפות אירופה, סרביה – ישראל 67:83. עיתונאות ה- Off tube בישראל. פוסט מס' 45. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ב- 12 בספטמבר 2012. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>