פוסט מס' 325. א. פרשן הכדורסל מר פנחס "פיני" גרשון שולט ב- Frame הכדורסל של ערוץ 10. ב. "Monday Night Basketball & Soccer" בערוץ 1 ללא יורם ארבל. פוסט מס' 325. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום ראשון – 1 בדצמבר 2013.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים . חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר. האינטרנט איננו מוסד תקשורת פרוץ וגם לא אכסניית מידע שפתוחה למפרי חוק. גם עליו חלים זכויות יוצרים.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.

הערה 3 : הבלוג yoashtvblog.co.il מוענק בחינם לקוראים. 

—————————————————————————————————–

פוסט חדש מס' 325 : הועלה לאוויר ביום ראשון – 1 בדצמבר 2013.

—————————————————————————————————–

פוסט מס' 325. א. פרשן הכדורסל מר פנחס "פיני" גרשון שולט ב- Frame הכדורסל של ערוץ 10. ב. "Monday Night Basketball & Soccer" בערוץ 1 ללא יורם ארבל. פוסט מס' 325. כל הזכויות שמורות. 

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור . נטשתי בטריקת דלת . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .

א. פרשן הכדורסל מר פנחס "פיני" גרשון שולט ב- Frame הכדורסל של ערוץ 10.

1. הקדמה קצרצרה.

הקולנוע והטלוויזיה נוטים לסבך את העניינים. מחד – מצדו האחד של המטבע הם סוגדים ליופי עד כדי כך שהם יוצרת מודלים של חיקוי והערצה. מאידך – מצדו השני של המטבע הם אינם נרתעים להראות כיעור ו/או במילים אחרות הם נעתרים ברצון לשדר אנטי אסתטיקה . לעומת זאת הקולנוע והטלוויזיה מתעלמים מרדידות ובינוניות והמצלמות שלהם תמיד ערניות כדי לגלות כל אחיזת עיניים. שחקן הקולנוע קְלָארְק גֵיְיבְּל "עשה חיים" על המסך הגדול בין אם לבש דמות עָארְסִית עוטה שפם דקיק של רֶט בָּאטְלֶר ב- 1939 בסרט "חלף עם הרוח" ו/או אם שיחק את פלטשר קריסטיאן ארבע שנים קודם לכן ב- 1935 בסרט "המרד על הבאונטי" . הוא היה חתיך בינלאומי. את אותם הדברים אפשר לומר על הגברים היפים אָלֶן דֶלוֹן ורוֹבֶּרְט רֶדְפוֹרְד . אי אפשר היה להסיר את העיניים מהם כמו שאי אפשר היה להוריד בשעתו את המבט מהאיטלקיה סילבאנה מאנגאנו והאמריקנית מרילין מונרו . באותה נשימה כשאנוכי מדבר על הצד הראשון של המטבע אני אומר כי אי אפשר היה להסיר את העיניים גם ממי שמייצג את צידה השני של המטבע צָ'ארְלְס לוּאוּטוֹן ב- 1953בסרט "עֵד התביעה" וארבע עשרה שנים לפני כן ב- 1939 בסרט "הגִיבֵּן מנוטרדאם" כשהוא משחק את קוואזימודו . היופי והאסתטיקה אינם חזות הכל . יש חשיבות רבה גם לקו המחשבה , לאופי , ולטקסטים שהאנשים האלה שניצבים מולנו – מייצרים עבורנו . מצלמת הקולנוע של הבימאי האיטלקי סרג'יו לֵיאוֹנֶה החמיאה ב- 1966 לקלינט איסטווד (Clint Eastwood) בסרט "הטוב , הרע , והמכוער" כמו גם מצלמת הקולנוע של הבמאי דוֹן סִיגֶל שחשפה ב- 1971 את קְלִינְט אִיסְטְווּד כבלש אמיץ, מקורי, וגם יפה תואר במשטרת לוס אנג'לס בסרט "הארי המזוהם". דבר שונה לחלוטין היה הסרט "הגשרים של מחוז מדיסון" מ- 1995. קלינט איסטווד בן 65 ביים אותו ושיחק לצידה של מֶרִיל סְטְרִיפּ . הוא אמר שזה לא היה קל בשבילו לעבור לצדה השני של המטבע ולחשוף את חזהו המדולדל והנפול ואת שרירי הבטן הרפויים שלו . במעבר חד אלינו . פרשן הכדורסל של ערוץ 10 מר פנחס "פיני" גרשון הוא דמות טלוויזיונית שמתעקשת כמו הבריטי צָ'ארְלְס לוֹאוּטוֹן לייצג את צדה השני של המטבע. פיני גרשון מתאים לקטגוריה הזאת. שמן, נטול פרופורציה אסתטית , והוא לא יפה. אבל הוא שנון, חד לשון, מהיר מחשבה ודיבור, קל ביטוי, סקרן, ופרופסור לכדורסל. הטלוויזיה סוגדת כאמור באותה נשימה ובאותה מידה לאסתטיקה ולאנטי אסתטיקה. מדהים ומשונה כאחד כיצד זה פיני גרשון מאפיל לחלוטין על השַדָּר הוותיק והמוביל שלו יורם ארבל.

2. פיני גרשון ויורם ארבל. 

נדמה לי שההרכב של קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א בעונה הנוכחית 2014 – 2013 ב- Euroleague טוב יותר מאשתקד . אולם עם אותו מאמן דֵיוִויד בְּלָאט ואותו עוזר גָיְא גוּדֶס היא נותרה צפויה ולכן פגיעה . אני מחווה כאן את דעתי הפרטית . אינני מייצג שום מוסד תקשורת. מכבי ת"א ניצחה אומנם לפני שלושה ימים (יום חמישי – 28 בנובמבר 2013) בהיכל "Pioneer" בבלגראד את הקבוצה הַסֶרְבִּית הכוכב האדום (במזל רב) בתוצאה המינימאלית 78 : 76 לאחר שהובילה כבר בפער של 18 נקודות, אולם היא קבוצת כדורסל משעממת נטולה כל חידוש ומעוף. מהכורסה שלי בסלון ביתי אנוכי קורא בקלות את כל המהלכים שלה. מדובר בקבוצת כדורסל רוטינית ומונוטונית נעדרת כל הפתעה שעוד תשלם בעתיד תשלום לא קטן בגין חטא השִגְרָתִּיוּת שלה.

בתום המשחק בבלגראד התכנסו הפרשן פיני גרשון והשַדָּר המוביל שלו יורם ארבל בפאתי הפרקט בהיכל "Pioneer" כדי לסכם עבור צופי ערוץ 10 את המשחק בטרם הצטרף אליהם לריאיון אחרון המאמן מכבי ת"א מר דיוויד בלאט. מפריע לי שפיני גרשון מנווט, דומיננטי, ושולט ב- Frame בעוד יורם ארבל שאמור להוביל את השידור מתמסמס ואישיותו הטלוויזיונית נמוֹגָה לידו. יורם ארבל פונה בשאלת פתיחה טריוויה חנפנית אל דיוויד בלאט בזה הטקסט : "דיוויד בלאט קודם כל ברכות על הניצחון…אתם היום חיפיתם על חסרונו של שון ג'יימס…חילופים מהירים… כל אחד נתן באמת את כל יכולתו…שחורציאניטיס בתצוגה יוצאת מן הכלל…" , ואז הושיט את המיקרופון לעבר פיו של דיוויד בלאט שהשיב : "במשך 35 דקות שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל…עשינו פה משהו…לא היה פשוט…כל הכבוד לבחורים…", סיכם המאמן את תשובתו. איזה כדורסל יוצא מן הכלל ואיזה נעליים . אני מהכורסה שלי לא ראיתי שום משחק יוצא מן הכלל. להפך, ראיתי שוב קבוצה פגיעה ולא מאוזנת. יורם ארבל איננו עיתונאי. אילו היה עיתונאי לא היה מהסס לומר ל- דיוויד בלאט כהאי לישנא : "תראה דיוויד, כל שחקן במכבי ת"א נתן את כל יכולתו אולם אם ניצחתם לבסוף במזל רב בפער מינימאלי של 2 נקודות בלבד נגד קבוצה חלשה כמו הכוכב האדום, גם אם בביתה, הרי שברור כי מכבי ת"א שרויה בבעיה גדולה…". יורם ארבל לא שאל את השאלה המתבקשת הזאת והעורך משה סגל והמפיק רונן רץ לא שאגו לאוזניה שלו מהארץ שום הוראה אחרת משהו כמו, "יורם ארבל תתעשת…". הגרוטסקה נמשכה גם בשאלת הסיום מגוחכת, סתמית, ותימהונית שהפנה יורם ארבל לדיוויד בלאט, כלהלן : "דיוויד אולי בשבוע הבא יש לנו בהיכל הספורט ביד אליהו את המשחק נגד קובאן הרוסית וזה יהיה המשחק על ראשות הבית…" . השַדָּר המוביל שאל את השאלה הכי טריביאלית והכי פחות חשובה ולכן גם תשובתו של מאמן מכבי ת"א לא הייתה חשובה.

בתווך בין שאלת הפתיחה ושאלת הסיום של יורם ארבל נכנס ל- Frame הפרשן פיני גרשון. הפרשן שמיקרופון הטלוויזיה מעניק לו אשראי רב התחצף ועשה מעשה שאולי לא ייעשה. הוא שאל את המאמן דיוויד בלאט שאלת כדורסל ארוכה מאוד. בעצם ניתח בפניו את מצבה הסטטיסטי העגום של מכבי ת"א במשך כ- 45 (ארבעים וחמש שניות). הוא פנה אליו אל דיוויד בלאט בתום המשחק בהיכל "Pioneer" בבלגראד כאילו הוא דיוויד בלאט עדיין משמש עוזר מאמן שלו של פיני גרשון במכבי ת"א . ב- טון תוכחת העובדות, אריכות הדיבור, ותנועת הידיים שלו , היה אפשר לחשוב שפרשן ערוץ 10 פיני גרשון מעביר לדיוויד בלאט בשידור ישיר נוכח 300000 (שלוש מאות אלף) צופי טלוויזיה, מעין קוּרְס אימון בכדורסל, כלהלן : "תראה , ישנם שני דברים דיוויד בלאט שזה חייב להשתפר…כאילו…אני יודע שאתה עושה את הכל…אבל ריבאונד ההתקפה של מכבי ת"א ואיבודי הכדור…במיוחד איבודי כדור שלא מחויבים המציאות…מכבי ת"א נתנו 26 כדורים ו- 8 או 9 איבודי כדורים שיכולים לשנות את התוצאה במשחק נגד קבוצה ברמה גבוהה יותר משל הכוכב האדום". בסיגנל הטלוויזיה המְיוּבָא ארצה מבלגראד לאולפני ערוץ 10 בגבעתיים נראה יורם ארבל עומד באמצע בין פיני גרשון ל- דיוויד בלאט, ומהנהן בראשו לאות הסכמה, וניצב עם המיקרופון בידו השמאלית ב- Stand by לקראת סיום חוות דעתו של הפַּרְשָן כדי להציבו ליד פיו של המאמן. יורם ארבל נראה לי כטכנאי שמנפנף במיקרופון שלו . אולי פחות מזה. סטטיסט. השַדָּר המוביל לא מתערב, לא מכוון, לא יורה, ולא משפיע במאום על התהוות הריאיון בעת השידור הישיר. נָאדָה. סצנה טלוויזיונית לא מובנת וקשה לעיכול . פיני גרשון ממשיך. הוא אָשָף הסטטיסטיקה שמאששת את טענתו אולם נימת השאלה דומה לקושייה בקורס כדורסל . דיוויד בלאט בעל חינוך אמריקני מקשיב בסבלנות לניתוח הארוך של הפרשן . הוא מאופק וסולידי בהשוואה למראיין האסייתי שלו , ומשיב בנינוחות ובאופן תרבותי : "פיני גרשון…אין ספק… כל מילה בסלע…", במקום להדוף ולהעמיד את הפרשן החוצפן במקומו ולומר לו, "היי אדוני הפרשן מר פיני גרשון אינני עוד עוזר מאמן שלך ואל תלמד אותי כדורסל, אני מכיר את החומר ואת פרטי הסטטיסטיקה יותר טוב ממך" – הוא מעדיף להתנהג בג'נטלמניות ולהיכנע. פיני גרשון הוא פרשן כדורסל טוב גם כשהוא מתחצף ומדבר בשפת רחוב. מצלמת הטלוויזיה והמיקרופון מתחשבים בדעתו.

אין לי מושג מדוע כל זה קורה, איך יורם ארבל מאבד את צלם הטלוויזיה שלו בעמדת השידור ליד פיני גרשון, וכיצד זה פיני גרשון נוטל את היוזמה בכזאת קלות ממי שאמור להחזיק בידיו על פי הגדרת התפקיד באינציאטיבה ובמושכות השידור הישיר. האם הדבר נובע מחולשתו של יורם ארבל ו/או ממדיניות העריכה וההפקה של ערוץ 10 שמאפשרים לפיני גרשון להשתלט על ה- Frame . במידה רבה נדמה לי שהפרשן פיני גרשון מעביר בטלוויזיה בשידור ישיר שיעורים בקורס כדורסל ליורם ארבל . אולי זאת רק תחושה פרטית שלי . חוויתי הרבה מאוד טלוויזיה בינלאומית בעולם הרחב ב- 40 שנות קריירה שלי אבל אף פעם לא נתקלתי ב- "תופעת יורם ארבל" בעת קיום ראיונות עם גיבוי העלילה המשודרת. השַדָּרים המובילים שלנו בטלוויזיה הישראלית הציבורית בכל הדורות בימים ההם דן שילון, אלכס גלעדי, ומאיר איינשטיין לא רק הובילו את שידור ה- Play by play אלא ניווטו גם את הראיונות ושימשו המראיינים המרכזיים . לא ראיתי מעולם אפיזודה טלוויזיונית כזאת של שַדָּר מוביל כָּנוּעַ כמו יורם ארבל שבנסיבות האלה בו העסק נכנס לישורת הסופית שלו לעבר קטע הראיונות, הוא כה נחלש לפתע. אנוכי מתבונן בעבר. האם היה יכול להיות מצב בשעתו כי שַדָּר הספורט האמריקני הנודע של רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC הָאווֹאָרְד קוֹסֶל (Howard Cosell) ייכנע לפרשנים שלו בעמדת השידור דוֹן מֶרֶדִית' (Don Meredith) ופְרָאנְק גִיפוֹרְד (Frank Gifford), ויעניק לשניהם יתרון בעמדת הראיונות ? התשובה : Never. אף פעם לא. האם יכולה הייתה להתרחש סיטואציה טלוויזיונית בה הָאווֹאָרְד קוֹסֶל ישדר ישיר את קרבות האִגְרוּף של מוחמד עלי (Muhammad Ali) אך יתיר לאיש טלוויזיה אחר לראיין את גיבור העלילה לאחר שירד מהזירה ? התשובה : Never ever. לעולם לא.

cosell 2

טקסט תמונה : מחצית עשור ה- 70 של המאה שעברה. האווארד קוסל (Howard Cosell) שדר הספורט הנודע של רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC (במרכז) יחדיו עם שני הפרשנים שלו דון מרדית' (Don Meredith) משמאל ופראנק גיפורד (Frank Gifford) מימין , מריצים בהצלחה פנטסטית את תוכנית הספורט המיתולוגית עתירת הרייטינג "MONDAY NIGHT FOOTBALL". (באדיבות ארכיון התמונות של ABC. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

cosell 1

טקסט תמונה : ראשית עשור ה- 70 של המאה שעברה. העיתונאי ושדר הספורט הנודע ורב היכולות של רשת הטלוויזיה האמריקנית ABC מר האווארד קוסל (Howard Cosell) מימין, מראיין באולפן ABC בניו יורק את אלוף העולם באגרוף במשקל כבד מוחמד עלי (Muhammad Ali). (באדיבות ארכיון התמונות של ABC. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

אחד מתפקידיו העיתונאיים המרכזיים של כל שַדָּר מוביל בטלוויזיה הוא גם להעביר מֵידָע כֵּנֶה לציבור באמצעות התמודדות בראיונות עם המאמנים והשחקנים, גיבורי העלילה, שאותה הוא מתיימר לתאר בשידור ישיר. הכרת תורת הריאיון הטלוויזיוני משולבת יחדיו בסקרנות וכישרון לשאול שאלות מעניינות הם מרכיב חשוב באוטוריטה של כל שַדָּר טלוויזיה באשר הוא. יורם ארבל הופך את עצמו ביודעין לקריין רֶצֶף שפותח שידור ונוֹעֵל ומחזיר אותו בתומו לתחנת האם של ערוץ 1 ב- "בֵּית הַוֶורֶד" בגבעתיים. כאילו שתפקידו על הפרקט מסתכם רק בדיווח ושידור ישיר בסגנון של Play by Play. כך גם עשה לפני שלושה ימים ב- "Pioneer" בבלגראד. מעמדת ה- Stand up שלו על הפרקט החזיר את השידור הביתה ל- "בֵּית הַוֶורֶד" בגבעתיים בנימה אופטימית ומחויכת : "דיוויד בלאט מסור ד"ש לבחורים וחג שמח, תודה לפיני גרשון, אני מחזיר את השידור וחג שמח לצופים בבית". יש משהו מעיק בסוג כזה של סיטואציה טלוויזיונית, בהשתלטותו העיתונאית של הפַּרְשָן על השַדָּר. כצופה טלוויזיה אני מרגיש לא נוח. מביך ששַדָּר ספורט שהיה פעם אגדה הופך את עצמו במו ידיו ל- מִצְרָךְ טלוויזיוני נטול ערך בשלהי השידור הישיר. אחת מהשתיים : אם אתה רוצה להשתתף בדיון עם גיבורי העלילה אתה חייב להיות מראיין אמת. ואם לאו אז צֵא מה- Frame. אני כצופה טלוויזיה מסכים לוותר על תמונת צבע במוניטור שלי ומקבל עלי את האופציה לצפות בשָחוֹר / לָבָן אבל לא מוכן שהשַדָּר יחשוש להתעמת עם המרואיין שלו, יפחד לחקור ולשאול שאלות אמת מהותיות בנוגעות להתפתחות העלילה, ובמקום זאת יחניף לו. בישורת האחרונה של השידור הישיר לפני שלושה ימים מבלגראד נראה יורם ארבל כשַדָּר צָף נטול כל משקל סגולי בעמדת השידור של שניהם. משתקף כמו סטודנט של פיני גרשון ולא כשַדָּר מוביל שלו. אולי בעצם הסיטואציה הטלוויזיונית המוזרה הזאת איננה אמורה להיבחן תחת זכוכית מגדלת של איש טלוויזיה אלא צריכה להיבדק ע"י פסיכולוג.

gershon 3

טקסט תמונה : 28 בנובמבר 2013 . היכל "Pioneer" בבלגראד דקות ספורות לאחר שמכבי ת"א גברה על הכוכב האדום בלגראד 76:78 בבית המוקדם מס' 4 ב- Euroleauge. השדר המוביל יורם ארבל (משמאל) והפרשן שלו פנחס "פיני" גרשון (מימין). (באדיבות ערוץ 10).

gershon 8

טקסט מסמך : 28 בנובמבר 2013. היכל "Pioneer" בבלגראד דקות ספורות לאחר שמכבי ת"א גברה על הכוכב האדום בלגראד 76:78 בבית המוקדם מס' 4 ב- Euroleauge . השדר המוביל יורם ארבל משמאל יחדיו עם הפרשן שלו פיני גרשון מימין. (באדיבות ערוץ 10).

gershon 1

טקסט מסמך : 28 בנובמבר 2013. היכל "Pioneer" בבלגראד דקות ספורות לאחר שמכבי ת"א גברה על הכוכב האדום בלגראד 76:78 בבית המוקדם מס' 4 ב- Euroleauge. בעצם, הקושיה הארוכה רווייה פרטים סטטיסטיים ומנימה וטון הדיבור שלו אפשר היה לחשוב שפרשן הכדורסל של ערוץ 10 פיני גרשון (מימין) מעביר קורס כדורסל בפרהסיה למאמן קבוצת מכבי ת"א דיוויד בלאט (משמאל). בתווך מתבונן יורם ארבל בהערצה בפרשן שלו. תמונה תיעודית לרעתו של השדר המוביל יורם ארבל נטול כל יכולת עיתונאית סקרנית כדי לראיין ולשאול את השאלות הנכונות את דייוויד בלאט. (באדיבות ערוץ 10). 

gershon 6

טקסט מסמך : 28 בנובמבר 2013. היכל "Pioneer" בבלגראד דקות ספורות לאחר שמכבי ת"א גברה על הכוכב האדום בלגראד 76:78 בבית המוקדם מס' 4 ב- Euroleauge. בעצם, הקושיה הארוכה רווייה פרטים סטטיסטיים, ומנימה וטון הדיבור שלו, אפשר היה לחשוב שפרשן הכדורסל של ערוץ 10 פיני גרשון (מימין) מעביר קורס כדורסל בפרהסיה למאמן קבוצת מכבי ת"א דיוויד בלאט (משמאל). בתָּוֶוך ניצב יורם ארבל כשהוא משמש מְתָּוֶוך אינפורמציה באמצעות ה- Mobile Microphone שלו. תמונה תיעודית לרעתו של השדר המוביל יורם ארבל נטול כל יכולת עיתונאית סקרנית כדי לראיין ולשאול את השאלות הנכונות את דייוויד בלאט. (באדיבות ערוץ 10).

פוסט מס' 325. ב. "Monday Night Basketball & Soccer" בערוץ 1 ללא יורם ארבל. פוסט מס' 325. כל הזכויות שמורות. 

יורם ארבל סוּלָק זה מכבר ממיקרופון הכדורגל של ערוץ 1. על פי השמועות בשל יוקר המחיה . השמועות מספרות שתמורת שירותי השידור שלו השתכר כ- 30000 (שלושים אלף) שקל מידי חודש . משהו כמו 7500 שקל פֶּר שידור ישיר אחד של משחק מרכזי בליגת העל בכדורגל . במקומו גויס למשימה השדר מאיר איינשטיין. קרבות הרייטינג והיוקרה בין שני שדרי העַל הללו יסתיימו תמיד בתיקו מפני שמדובר בסחורת שידור בלעדית ובלבדית. יורם ארבל לא יביא אפס קצהו של אחוז רייטינג אחד יותר ממאיר איינשטיין וכנ"ל להפך. ברור ששידור ישיר בין מכבי ת"א למכבי חיפה ו/או דרבי תל אביבי יניב יותר רייטינג מאשר השידור הישיר האחרון בו הביסה קבוצת הפועל באר שבע ב- "וואסרמיל" את הקבוצה הכלומניקית של מכבי פ"ת בתוצאה 0:3, ומה חולל שם אגב המאמן המפוטר משה סיני ? אינני מבין רק מהו השיקול האדיטוריאלי של בימאי ניידת השידור של ערוץ 1 בבאר שבע מר אמנון אוסמן להציג ב- Extreme Close up את השַדָּר החדש / יָשָן בטרם שריקת הפתיחה. אפשר לחשוף את מאיר איינשטיין ואת הפרשן שלו דני נוימן באופן צנוע יותר. בימוי מהסוג הזה מזיק לשני מוסרי האינפורמציה שמופיעים ב- Frame של עיתונאים – שדרנים ולא כ- כוכבי קולנוע. אם זה היה תלוי בי הייתי מרחקי במקצת את המצלמה מהם. הרי אין מדובר בצמד אלן דלון ורוברט רדפורד. גם לא בקלינט איסטווד וקלארק גייבל.

einstein 1

טקסט תמונה : 25 בנובמבר 2013. עמדת השידור של ערוץ 1 באצטדיון "וואסרמיל" בבאר שבע . צמד השידור השדר מאיר איינשטיין (מימין) והפרשן דני נוימן (משמאל) מסבירים לציבור את תורת הכדורגל בטרם שריקת הפתיחה למשחק הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה 0:3. (באדיבות ערוץ 1).

והנה הפריון והתפוקה של ערוץ 1.

r 1

טקסט מסמך : יום שני – 25 בנובמבר 2013. מפת המדרוג ברבעי שעות בין 16.00 ל- 18.44 בשני מגזרי המדידה, "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה". ערוץ 1 הציבורי מובס ללא תנאי ע"י ערוץ 2 וערוץ 10. איך שהוא ערוץ 1 מעלה את ראשו מעל המים ושואף חמצן החל משעה 18.30 כשמתחילה התוכנית "Monday night Basketball & Soccer", ואשר נמשכת עד 23.00. ב- 18.30 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל הפועל ת"א – הפועל ירושלים ועם סיומו ב- 20.45 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה. עובדות הרייטינג הן עובדות אמת ועם עובדות אמת אין מתווכחים. (באדיבות וועדת המדרוג הארצית).

r 2

טקסט מסמך : יום שני – 25 בנובמבר 2013 . מפת המדרוג ברבעי שעות בין 1 בשני מגזרי המדידה, "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה". ערוץ 1 הציבורי מובס ללא תנאי ע"י ערוץ 2 וערוץ 10 . איך שהוא ערוץ 1 מעלה את ראשו מעל המים ושואף חמצן החל משעה 18.30 כשמתחילה התוכנית "Monday night Basketball & Soccer", ואשר נמשכת עד 23.00. ב- 18.30 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל הפועל ת"א – הפועל ירושלים ועם סיומו ב- 20.45 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה. עובדות הרייטינג הן עובדות אמת ועם עובדות אמת אין מתווכחים . (באדיבות וועדת המדרוג הארצית).

r 3

טקסט מסמך : יום שני – 25 בנובמבר 2013 . מפת המדרוג ברבעי שעות בין 21.00 ל- 23.45 בשני מגזרי המדידה , "האוכלוסייה היהודית" ו- "כלל האוכלוסייה". ערוץ 1 הציבורי מובס ללא תנאי ע"י ערוץ 2 וערוץ 10. איך שהוא ערוץ 1 מעלה את ראשו מעל המים ושואף חמצן החל משעה 18.30 כשמתחילה התוכנית "Monday night Basketball & Soccer", ואשר נמשכת עד 23.00. ב- 18.30 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורסל הפועל ת"א – הפועל ירושלים ועם סיומו ב- 20.45 מתחיל השידור הישיר של המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל הפועל באר שבע – מכבי פתח תקווה. עובדות הרייטינג הן עובדות אמת ועם עובדות אמת אין מתווכחים. (באדיבות וועדת המדרוג הארצית).

סוף הפוסט מס' 325. הועלה לאוויר ביום ראשון – 1 בדצמבר 2013.


תגובות

פוסט מס' 325. א. פרשן הכדורסל מר פנחס "פיני" גרשון שולט ב- Frame הכדורסל של ערוץ 10. ב. "Monday Night Basketball & Soccer" בערוץ 1 ללא יורם ארבל. פוסט מס' 325. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום ראשון – 1 בדצמבר 2013. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>