פוסט מס' 267. אליפות העולם ה- 14 בא"ק – מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 (רשימה מס' 9). פוסט מס' 267. כל הזכויות שמורות.
הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים . חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר .
הערה 2 : הבלוג איננו מופק , נכתב , ונערך למען מטרות רווח כספי , ו/או למען רווח מסחרי ו/או לצורכי פרסום אישי .
——————————————————————————————
פוסט חדש מס' 267 : הועלה לאוויר בערב של יום שני – 12 באוגוסט 2013
——————————————————————————————
פוסט מס' 267. אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 (רשימה מס' 9). פוסט מס' 267. כל הזכויות שמורות.
טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור . נטשתי בטריקת דלת . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .
1. לא ניתן להעביר שידורים ישירים בתחום הספורט (כמו גם בתחום החדשות) בעמדת השידור באצטדיון ו/או באולפן ללא חלוקת עבודה טלוויזיונית הגיונית ומסודרת בין השדר המוביל לבין הפרשן שלו. Television Commentary בעיקר בשידורי ספורט ישירים, לא כל שכן כשמדובר ב- Play by play בענף ה- א"ק, נשען ודורש מראש שיווי משקל והתמצאות וידע בסיסי בחומר מצדם של של שני הווקטורים המפעילים את המיקרופון בעמדת השידור במוסקבה, הלא הם השדר המוביל והפרשן שלו. חולשה של אחד הווקטורים מדרדרת את השידור הישיר לתהום.
תחושת צופה הטלוויזיה כי הפער העצום במודיעין ובמאגר המידע שעומד לרשותו של הפרשן ד"ר גלעד וויינגרטן במוסקבה 2013 מעמיד את השדר המוביל מר עמית הורסקי לא רק בצל , אלא כופה עליו דממה מעיקה . עמית הורסקי מאבד את השליטה על השידור לטובת הפרשן שלו בכל מקצועות השדה זריקת דיסקוס , הדיפת כדור ברזל , והטלת כידון שהם חלק ממקצועות קרב ה- 10 לגברים (במדליית הזהב זכה האמריקני הנפלא אשטון איטון) , וככל הנראה התוצאה העגומה הטלוויזיונית הזאת של חוסר אוריינטציה מוחלטת בתחום תהיה נחלתו של עמית הורסקי גם בתחרויות ביידוי פטיש לגברים ונשים . עמית הורסקי נעדר כל ידע בסיסי בתחומי המתמטיקה והפיזיקה וב- ביו מכניקה המדויקת – המאפיינים את המקצועות הטכניים האלה של זריקות , הטלות , יידויים , והדיפות . כל אחד מהם הוא מקצוע בפני עצמו בענף ה- א"ק . השורה התחתונה של האתלטים והאתלטיות העוסקים בהם ומגיעים לתוצאות מיטביות היא היכולת והכישרון הקונקרטי לבצע תנועות ארוכות ככל האפשר לאורך קו הפעולה של הכוח שהם מפעילים על המכשיר . אין כאן שום מזל . זה לא משחק כדורגל שם אתה יכול להבקיע שער בעקב ו/או בראש . ענף ה- א"ק הוא מדע מדויק של תנועות יעילות וכפוף לחוקי הפיזיקה שעיצב המתמטיקאי האנגלי אייזיק ניוטון . לעמית הורסקי אין מה לומר בתחום למַעֵט כמה הכרזות שלו חסרות חשיבות הנוגעות לשמות הספורטאים ו/או לסיטואציות טריביאליות אחרות באצטדיון . כשהמצלמה מתרכזת ב- Close up במנצחת , זורקת הדיסקוס הקרואטית סנדרה פרקוביץ' , מבקש עמית הורסקי מגלעד ווינגרטן לחלוק לה כבוד . הוא מפנה ביודעין את הזירה הזאת זירת השידור לחלוטין לפרשן המלומד ד"ר גלעד וויינגרטן. בשעה שסנדרה פרקוביץ' ניהלה קרב נגד יריבותיה מלינה רובר – מישון מצרפת ונגד יארליס באריוס מקובה וזכתה לבסוף במדליית הזהב בתחרות מרתקת בזריקת דיסקוס בהישג של 67.99 מ', עמית הורסקי שתק. עכשיו זה כבר ברור שהאיש שנשלח למוסקבה לשדר את תחרויות אליפות העולם בא"ק הוא אולי הכל אך לא שדר א"ק. אין שום Match up בין הידע העצום של גלעד וויינגרטן לבין חובבנותו של עמית הורסקי. צריך לזכור שהפרשן שמבוגר מהשדר ב- 40 (ארבעים) שנים, אולי יותר, היה בצעירותו אתלט מצטיין ברמה ישראלית בריצות קצרות וקפיצה לרוחק. ד"ר גלעד ווינגרטן רץ 100 מ' בתוצאה של 10.8 שניות וקפץ לרוחק 7.50 מטרים. הפרשן ומיקרופון הטלוויזיה עושים שמות בשַדָּר אם כי מקולות האחווה אשר בוקעים מהממברנות של המיקרופון במוסקבה אי אפשר להבין כי מתחולל שם בלגן שידור. אינני יודע מה אתכם, אנוכי אינני יכול להסכין עם חובבנות בטלוויזיה ועמית הורסקי וגם ליאן ווילדאו הם חובבניים.
אילו חטיבת הספורט של ערוץ 1 ובראשה מר מאיר בר היו אנשי טלוויזיה רציניים הם היו כופים על עמית הורסקי בטרם טיסתו למוסקבה ללמוד ולשנן את ספרו הישן (והטוב) של ג'פרי דייסון (Geoffrey Dyson מאמן א"ק נודע שאיננו כבר בין החיים) "המכניקה של האתלטיקה הקלה" (THE MECHANICS OF ATHLETICS). הספר שיצא לאור באנגליה לפני יותר מ- 50 (חמישים) שנים ב- 1962 נותר אקטואלי לחלוטין ומסביר באופן פופולארי אך מדויק את הפעילות האתלטית לגווניה השונים מנקודת מבט מתמטית – פיזיקלית . ספר חובה לכל שדר ופרשן טלוויזיה בא"ק באשר הם .
טקסט ספר : שער הכריכה הקדמית של ספרו המצוין של ג'פרי דייסון "המכניקה של ה- אתלטיקה הקלה" שיצא לאור ב- 1962 בהוצאת University of London ועדיין אקטואלי ושמיש . ספר חובה לכל שדר ופרשן א"ק בטלוויזיה באשר הם. (ארכיון יואש אלרואי).
טקסט ספר : שער הכריכה האחורי של ספרו המצוין של הבריטיג'פרי דייסון "המכניקה של ה- א"ק ", שיצא לאור ב- 1962 בהוצאת University of London ועדיין אקטואלי ושמיש. ספר חובה לכל שדר ופרשן א"ק בטלוויזיה באשר הם. (ארכיון יואש אלרואי).
למתעניינים cbuat הייתי מציע לעיין גם בספרו של האמריקני ג'ון באן (John Bunn מאמן כדורסל במקצועו) שכתב ספר נפלא ומעניין מאוד "העקרונות המדעיים של האימון" (Scientific Priciples of Coaching) המתבססים על ידע במתמטיקה ופיסיקה . ספר מומלץ לכל שדר ופרשן ספורט בטלוויזיה באשר הוא .
טקסט ספר : ספרו המעניין של האמריקני ג'ון באן "העקרונות המדעיים של האימון" שיצא לאור בארה"ב בשנת 1955 בהוצאת Prentice Hall . (ארכיון יואש אלרואי) .
את אותו הטקסט בדיוק האמור לעיל ניתן לומר על השידורים הישירים של הריצות הבינוניות והריצות הארוכות במוסקבה 2013 . עמית הורסקי מפספס את כל הדרמות מראש . היות והוא לא מבין את תוכנן עד הסוף הוא משתתף בשידור כמדקלם טריוויה. ד"ר גלעד וויינגרטן עושה את המלאכה במקומו אך מכיוון שאיננו שדר אלא פרשן הופכות הדרמות על המסלול לפארסה. דרמות זקוקות לקול שיישא אותן בפני הקהל . מה שהתחולל אמש בריצת הגמר ל- 10000מ' לנשים בה ניצחה האתיופית הנאה טירוניש דיבאבה גובל בשערוריית שידור שהופכת את השַדָּר המוביל עמית הורסקי לגרוטסקי, יותר ממגוחך. חולשתו של הווקטור עמית הורסקי ליד המיקרופון הופכת פעם אחר פעם את הדרמה הטלוויזיונית ללעג.
לא ייתכן למשל מצב באולפן החדשות של ערוץ 2 שבהם השדרים המובילים מר דני קושמרו וגב' יונית לוי , ו/או ב – ערוץ 10 מר גיא זוהר וגב' תמר איש שלום יישענו רק על הפרשנים שלהם – נאמר אמנון אברמוביץ' ורוני דניאל ו/או אייל נדב ואלון בן דוד , מבלי שהם השדרים המובילים יהיו מעורים היטב בנושאים הנדונים .
לעולם לא ייתכן למשל מצב שבו פרשן ההתעמלות יעקב "ז'קי" ווישניה יתפוש את מיקרופון ההובלה במקומו של השדר המוביל דני לבנשטיין בתחרויות ההתעמלות האולימפיות . שניהם היוו Team שידור בו השלימו איש את רעהו .
אנוכי רואה כמעט כל Frame מאליפות העולם ה- 14 בא"ק המתקיימת כעת במוסקבה , בערוץ 1 וגם ב- Eurosport . זאת חוויה טלוויזיונית ממדרגה ראשונה שתמיד מזכירה נשכחות . מי מבין קוראי הבלוג הרבים שרוצה באמת להבין מהי גדולתו של שדר א"ק ושחייה מיומן שיבקש מארכיונאי ערוץ 1 לשלוח לו את שלוש הקלטות של שלושת השידורים הישירים האלה של נסים קיוויתי : ריצת 800 מ' גמר לגברים באולימפיאדת מינכן 1972 וניצחונו של האמריקני דייב ווטל (Dave Wottle) , משחה הגמר ל- 100 מ' בסגנון חופשי לגברים באולימפיאדת מינכן 1972 בו ניצח האמריקני מרק ספיץ (Mark Spitz) , וריצת הגמר ל- 5000 מ' לגברים באולימפיאדת מונטריאול 1976 בו ניצח הפיני לאסה ווירן (Lasse Viren) . הצפייה בקלטות הללו ייתנו לכל צופה באשר הוא מושג ויכולת השוואה בין העבר המפואר ההוא לבין ההווה הדָלוּחַ של היום . ד"ר גלעד ווינגרטן שימש כבר אז פרשן צמוד של השדר נסים קיוויתי בעמדות השידור של הטלוויזיה הישראלית הציבורית באצטדיונים האולימפיים של מינכן ומונטריאול . אולם קולו נשמע בעירבון מוגבל מפני שנסים קיוויתי היה לא רק שדר טלוויזיה מחונן אלא היה בשעתו גם אתלט מחונן שהבין משהו בנושא ה- א"ק . הוא בנה את הדרמות בקולו ותיאר אותן בצלמו. נסים קיוויתי היה רב אומן בבניית טקסטים וסלוגנים בשידורים ישירים ומכיוון שבא בעצמו מתחום הריצות הבינוניות ב- א"ק לא נזקק למנת יתר של פרשנות. הוא עשה זאת טוב בעצמו והותיר ד"ר גלעד ויינגרטן Space מצומצם, דלת אמות בהן הסתגר הפרשן. שם היה מקומו הטלוויזיוני . שדר הוא שדר ופרשן הוא פרשן ואין לערב בין התחומים .
טקסט תמונה : קיץ 1944 . אצטדיון המכבייה בתל אביב נסים קיוויתי מנצח בריצת 600 מ' באליפות ישראל באצטדיון המכבייה בתל אביב . ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .
טקסט תמונה : קיץ 1946 . אצטדיון המכבייה בתל אביב . נסים קיוויתי (בן 20 , נולד ב- 23 בנובמבר 1926) מנצח בריצה ל- 1500 מ' באליפות ארץ ישראל בא"ק . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות) .
טקסט תמונה : קיץ 1949 . אצטדיון המכבייה בתל אביב .נסים קיוויתי מנצח בריצה ל- 800 מ' באליפות ישראל ומקדים את יריבו עמוס קריזה . (ארכיון יואש אלרואי . כל הזכויות שמורות).
טקסט תמונה : 1953 . לונדון . בשירות הוד מלכותה . נסים קיוויתי (בן 27) משדר ברדיו ה- BBC . (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות) .
2. ריצת הגמר אמש ל- 10000 מ' נשים באליפות העולם ה- 14 בא"ק – מוסקבה 2013.
מהדורת החדשות "מבט" של ערוץ 1 ב- 19.50 נתקעת כמו קוץ בגרון וקוטעת שלא בצדק את השידורים הישירים של אליפות העולם ה- 14 בא"ק המתקיימת במוסקבה . לא בצדק מפני שערוץ 1 רכש את זכויות השידור של האירוע הנ"ל באופן בלבדי ו- "מבט" איננו קדוש . אפשר לדחות את מועד שידור "מבט" לתשע בערב בתום תחרויות מוסקבה 2013 . ממילא מובסת "מבט" בקרב הרייטינג למהדורת החדשות של ערוץ 2 (אם כי היא מנהלת קרב יפה ושווה כוחות עם מהדורת החדשות של ערוץ 10) . אנוכי למשל מתנתק מערוץ 1 ועובר ישר ל- Eurosport. אין דבר אסתטי ויפה יותר מא"ק במיטבה . בדיוק כשהרצה האתיופית היפה למרחקים ארוכים טירוניש דיבאבה בת 27 מתייצבת על קו הזינוק לריצת 10000 מ' כדי לחולל Come back מרשים, השידור הישיר ממוסקבה נקטע . מגישי "מבט: גב' מילר ומר איבגי מחזירים את השידור למוסקבה כשנותרו חמש דקות לסיום הריצה הדרמטית. שעון הזמן מורה על 25:21.0 דקות כש- טירוניש דיבאבה מנהלת קרב נפלא נגד יריבתה הקנייתית גלאדיס צ'ירונו ונגד בת ארצה בליינד אולג'ירה אבל את ההובלה הטלוויזיונית נוטל הפרשן ד"ר גלעד וויינגרטן. עמית הורסקי משתרך מאחור. טירוניש דיבאבה מנצחת בזמן של 30:43.35 דקות וזוכה במדליית הזהב . גלאדיס צ'ירוקו מסיימת בתוצאה 30:45.17 דקות וזוכה במדליית הזהב. בליינש אולג'ירה קובעת תוצאה של 30:46.98 דקות וזוכה במדליית הארד. השידור הישיר של הדרמה בריצת 10000 מ' לנשים בתום "מבט" אורכת כאמור עוד חמש דקות וחושפת שוויון כוחות בו שלוש אתלטיות צעירות מאתיופיה וקניה מנהלות ביניהן מאבק עד כלות . שתי דקות נוספות ומשהו מוקדשות לניתוח , דירוג ומיקום הרצות , וסיכום בטרם המעבר ל- "דבר האמיתי" כפי שמכנה אותו עמית הורסקי , ומתכוון לריצת הגמר ל- 100 מ' לגברים בהשתתפות האצן הג'מייקני יוסיין בולט הממשמשת ובאה . מתוך שבע דקות של שידור ישיר של החלק האחרון של ריצת ה- 10000 מ' לנשים נטל לעצמו גלעד וויינגרטן כחמש דקות. שתי דקות הוא בכל זאת מותיר לשדר המוביל שלו שהופך יותר ויותר לנגרר. הפרשן גלעד וויינגרטן מדקלם ישיר בקול מונוטוני יָבְשוּשִי את הנעילה הדרמטית היפהפייה ואת הסיומת המרעישה של טירוניש דיבאבה, אך הוא איננו שדר טלוויזיה. הוא עושה זאת בצורה משעממת נטולת חשק, וכך הוא והשדר שלו שאמור להוביל מאבק איתנים מפספסים בקולם את הדרמה. אין שום Match up בין היכולת הדַלָה של צוות השידור של ערוץ 1 במוסקבה לכישרון הצילום של 66 (שישים ושש) מצלמות הטלוויזיה הרוסיות שמוצבות באצטדיון "לוז'ניקי" ומכסות כל כל פינה וקרן שלו , וגם מנפקות הילוכים חוזרים בעלי וויזואליה חודרת ומרשימה בשיטת ה- SSM (ראשי תיבות של Super Slow Motion). אנוכי רואה בזאת טרגדיה טלוויזיונית. נכון שאף אחד לא מת אולם יש משהו נורא מהמוות. השעמום. ערוץ 1 יוצר במו ידיו וביודעין טלוויזיה משעממת.
הערה : הפוסט הבא יעסוק ב- 6 (שש) ניידות השידור ומיקום ותפקוד 105 (מאה וחמש) מצלמות הטלוויזיה הרוסית המכסות את תחרויות אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 לרבות ריצות המרתון לגברים ונשים ותחרויות ההליכה לגברים ונשים .
3. ריצת הגמר אמש ל- 100 מ' – גברים באליפות העולם ה- 14 בא"ק – מוסקבה 2013.
האצן הג'מייקני יוסיין בולט, שיאן העולם וגם אלוף עולם בריצות ל- 100 מ', 200 מ', ומירוץ שליחים 4 פעמים 100 מ' וגם אלוף אולימפי בשתי הריצות הקצרות 100 מ' ו- 200 מ' ומרוץ שליחים 4 פעמים 100 מ' בשתי האולימפיאדות האחרונות של בייג'ינג 2008 ולונדון 2012 – מרכז סביבו תשומת לב טלוויזיונית מרבית במוסקבה. לא קם אצן ברמה כזאת בתולדות האנושות למעט אולי האמריקני ג'סי אואנס גיבור אולימפיאדת ברלין 1936. יוסיין בולט היה גיבור הערב – אמש במוסקבה . ה- Sequence של ריצת הגמר ל- 100 מ' בהשתתפותו התארך לכדי 12 (שתיים עשרה) דקות בס"ה וכלל 5 (חמישה) הילוכים חוזרים של ניצחונו בריצה הקלאסית הקצרה הזאת ובסופה זכייה במדליית זהב בתוצאה של 9.77 שניות . ההילוכים החוזרים האריכו את משך החוויה באחד משיאי האליפות בעת הצפייה בטלוויזיה וגרמו אושר . יוסיין בולט מתנשא לקומה של 1.96 מ' . הוא כבד תנועה בזינוק אך מחפה על חולשתו זאת בצעדים המהירים והגדולים שלו בחלקה השני של הריצה . דווקא כאן התעשת עמית הורסקי (הוא איננו מקרה אבוד ועל מר מאיר בר מוטלת החובה לטפחו ולהכשירו למען העתיד) ומכיוון שמדובר באירוע פשוט וקצר מאוד התאים את עצמו לדרמה והתחרות שהתפתחה על המסלול בין יוסיין בולט לאצן האמריקני ג'אסטין גאטלין שפיגר ב- 8 (שמונה) מאיות השנייה וקבע תוצאה של 9.85 שניות . מהירותו הממוצעת של יוסיין בולט פנטסטית . בכל מאית שנייה הוא עובר בממוצע במהלך הריצה מרחק של כ- 10.235 סנטימטרים . כלומר מהירותו הממוצעת היא 10.235 מטרים בשנייה אחת ו/או אם תרצו כמעט 37 קמ"ש . אם לתרגם את נתוני הזמן והמהירות למרחק ,הרי שיוסיין בולט הקדים את ג'אסטין גאטלין ב- 0.8 מטר . ספרתי את הצעדים של יוסיין בולט בריצת ה- 100 מ' אמש . הוא מבצע 41 (ארבעים ואחד) צעדים . בכל צעד שלו הוא מרחף בממוצע מעל מרחק של 2.40 מטרים . ברור שבחלק השני של הריצה הצעדים שלו אפילו עוד יותר גדולים . ועוד פרט מעניין שהוא משותף לכל האצנים . מהירותו של האצן נקבעת ע"י כוח דחיפת הקרקע ברגליו והעברתם לפנים לצורך דחיפה נוספת . כל האצנים ללא יוצא מהכלל מעבירים את הרגל לפנים בסיום הדחיפה בדרך הארוכה ביותר לצורך דחיפה נוספת . רואים בבירור כי העקבים שלהם נוגעים כל פעם מחדש בישבן שלהם . כלומר במקרה הזה , הדרך הארוכה ביותר היא גם הקצרה ביותר , מפני שפשוט אי אפשר אחרת . חדי העין יכלו להבחין אמש כי האתיופית המופלאה טירוניש דיבאבה סיימה אמש את ריצת ה- 10000 מ' בסגנון של אצנית כשהיא מעבירה את רגליה לדחיפה נוספת ועושה זאת בדרך הארוכה של הבאת העקבים שלה קרוב מאוד לישבן שלה.
מי שרוצה לדעת יותר אודות יעילות התנועה האנושית יוכל למצוא עניין רב בלימוד וקריאת הספר "KINESIOLOGY" של פרופסור גב' קאת'רין וולס (Katharine Wells) שיצא לאור בארה"ב ב- 1968 .
טקסט ספר : ספרה של קאת'רין וולס "KINESIOLOGY" בהוצאת (W.B. Saunders Company) עוסק בניתוח הבסיס המדעי של התנועה האנושית. הספר המעניין יצא לאור בארה"ב ב- 1968 . (ארכיון יואש אלרואי ) .
יוסיין בולט הוא פנומן ספורטיבי – טלוויזיוני חסר תקדים . הוא משעבד בקלות את מצלמות הטלוויזיה ומצלמות הסטילס לטובתו . אבל אפילו הוא מצליח לגייס רק % 5.6 רייטינג אמש לטובת ערוץ 1 בשידור הישיר ממוסקבה 2013 בין 20.50 ל – 21.00 .
טקסט מסמך : יום ראשון – 11 באוגוסט 2013 . דו"ח המדרוג ברבעי שעות בין 18.15 ל- 20.59 . ערוץ 1 קובע שיא לאומי של עצמו בין 20.45 ל- 20.59 בעת השידור הישיר של ריצת הגמר ל- 100 מ' לגברים בהשתתפות האצן הג'מייקני הנפלא יוסיין בולט באליפות העולם ה- 14 בא"ק במוסקבה 2013 , וצובר רייטינג של % 5.9 . (באדיבות וועדת המדרוג הארצית) .
זה מדהים . מדובר באירוע הספורט הבינלאומי החשוב והמרתק ביותר של שנת 2013 אליות העולם ה- 14 בא"ק שצובר רייטינג דליל . המחלקה הכלכלית של רשות השידור הצליחה לגייס עד כב רק שני נותני חסות לשידורי אליפות העולם ה- 14 בא"ק – מוסקבה 2013 : את "SAUCONY מצא את הכוח שבך" , ואת יצרני המזרן "פולירון" מקיבוץ זיקים .
אי אפשר להבין בשום אופן את רשלנות הניהול של רשות השידור וערוץ 1 בראשותם של המנכ"ל יוני בן מנחם ויו"ר הוועד המנהל של רשות השידור ד"ר אמיר גילת מכל היבטי השידור : תוכן , כלכלה , רייטינג , והתאמה כושלת של כוח האדם למשימות השידור . ניהול ומנהיגות דלים שכאלה אינם באים כלל בחשבון ומהווים צל כבד על קיומה של כלל רשות השידור כגוף שמעניק שירותי טלוויזיה ורדיו לציבור . כישלון שידורי מוסקבה 2013 והרייטינג האפסי שצובר ערוץ 1 הציבורי למרות שהוא נהנה מתשלום אגרה שנתי בגובה של כמעט 1.000000000 (מיליארד) שקל – הוא בבואה מדויקת של המנהיגות האנושית שמנהלת אותו . בשתי מילים : בושה וחרפה .
סוף הפוסט מס' 267 , רשימה מס' 9 . ראה המשך בפוסט הבא אליפות העולם ה- 14 בא"ק של מוסקבה 2013 מול רדידות הביצוע וכישלון הרייטינג של ערוץ 1 , רשימה מס' 10 .
יואש שלום,
1. מדוע אינך מזכיר בהקשר הנ"ל את השדר מר מאיר איינשטיין. מר איינשטיין הצטיין בעבר בשידורי א"ק בטלוויזיה הישראלית וראוי להזכירו נוכח העליבות המקצועית של השדר מר עמית הורסקי.
2. במסגרת דבריך המאלפים אודות השידור של מר עמית הורסקי ראוי אולי להוסיף שאוצר המילים שלו והשפה בכלל דלים למדי ומהוןים עלבון לאינטליגנציה של הצופה. שידורי אליפות העולם לא"ק בטלוויזיה הישראלית בהשוואה לשידורים ביורוספורט (אנוכי צופה ומתענג על השידורים ביורוספורט HD, ערוץ 515 בהוט) הם הבדל של יום ולילה.
3. יואש, פרסמתי כתובת בלוג שלך בעמוד הפייסבוק של ד"ר אמיר גילת. המלצתי לו ולחבריו בפייסבוק להיכנס לבלוג, לקרוא, להחכים ולקבל ביקורת בונה וחכמה מכבודו. כולי תקווה שאכן כך יקרה ומר גילת יכנס ויקרה פירסומים שלך. להלן ציטוט מדף הפייסבוק של מר גילת: "השידור הציבורי שייך לציבור. דף זה יאפשר לכם לפנות ישירות ליו"ר רשות השידור בכל הצעה, פניה או רעיון ולהתעדכן על המתרחש ברשות השידור הדף הזה משמש במה ותרבותית לשיח עניני על רשות השידור ותכניה."
בעבר עבדתי באותו מקום עבודה עם ד"ר גילת ואנוכי מכיר אותו מעט. ד"ר גילת הוא איש מקצוע מוכשר בתחום התקשורת וכולי אמונה שכוונותיו לקידום והצלחת רשות השידור והשידור הציבורי הן טובות ויש הרבה ביכולתו לקדם מטרות אלו.