פוסט מס' 421. בתווך שבין רקטות הטרור והמנהרות של אויב החמאס לבין מלחמת הגבורה של חיילי צה"ל ברצועת עזה. מודל מאבק של מדינת ישראל החופשית והדמוקרטית מול מדינה איסלאמית רדיקאלית ברצועת עזה שדוגלת בדוקטרינת טרור ובהשמדת מדינת ישראל. איסמעיל הנייה ומוחמד דף הם בני מוות. פוסט מס' 421. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שני – 4 באוגוסט 2014.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי ו/או פרסום אישי.

הערה 3 : הפוסטים שבים ומתעדכנים מעת לעת.

———————————————————————————–

פוסט חדש מס' 421 : הועלה לאוויר ביום שני – 4 באוגוסט 2014.

———————————————————————————–

פוסט מס' 421. בתווך שבין רקטות הטרור של אויב החמאס לבין מלחמת הגבורה של חיילי צה"ל ברצועת עזה. מודל מאבק של מדינת ישראל החופשית והדמוקרטית מול מדינה איסלאמית רדיקאלית ברצועת עזה שדוגלת בדוקטרינת טרור ובהשמדת מדינת ישראל. איסמעיל הנייה ומוחמד דֶף הם בני מוות. פוסט מס' 421. כל הזכויות שמורות.

טקסט תמונה :  2003 – 2002. אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. עזבתי בטריקת דלת בעקבות הצבתו המופרכת של יוסף בר-אל ב- מארס 2002 בפסגת השידור הציבורי של מדינת ישראל, ובחלוף שלושה חודשים מינוי הקבע שלו ב- 2 ביוני 2002 לתפקיד מנכ"ל רשות השידור בקיץ 2002 ע"י ממשלת ישראל בראשות אריאל "אריק" שרון. שלוש שנים אח"כ ב- 2 במאי 2005 התעשתה אותה ממשלת ישראל בראשות אותו אריאל "אריק" שרון והדיחה לאלתר את אותו יוסף בר-אל מכהונתו הרמה כ- מנכ"ל רשות השידור. בפעם הראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל ובפעם הראשונה בתולדות רשות השידור הודח וסולק מנכ"ל רשות שידור מכהן. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

פוסט מס' 421. בתווך שבין רקטות הטרור של אויב החמאס לבין מלחמת הגבורה של חיילי צה"ל ברצועת עזה. מודל מאבק של מדינת ישראל החופשית והדמוקרטית מול מדינה איסלאמית רדיקאלית ברצועת עזה שדוגלת בדוקטרינת טרור ובהשמדת מדינת ישראל. איסמעיל הנייה ומוחמד דֶף הם בני מוות. פוסט מס' 421. כל הזכויות שמורות.

הערה 4 : הוראות ביטחון שדה וסודות המודיעין הצבאי של צה"ל הנוגעות לניהול המערכה הכבדה "צוק איתן" נגד אויב החמאס ברצועת עזה מופרות בלהט וברגל גסה שוב ושוב ע"י העיתונות האלקטרונית , רשתות הטלוויזיה והרדיו של מדינת ישראל. נחצו כל הקווים האדומים המגבילים את חשיפת הסודות הצבאיים של צה"ל ואת כללי השמירה על ביטחון שדה. הדוגמאות שבידי ככותב הבלוג הזה הן רבות מספור : מתי צה"ל נכנס קרקעית, מתי צה"ל יוצא קרקעית, היכן נערכות יחידות צה"ל בשטחי הכינוס בטרם הכניסה לרצועת עזה, כמויות מדויקות של גדודים וחטיבות, שמות של גדודים וחטיבות, כמויות מדויקות של גיוס מילואים, ושימוש קת"ק טלוויזיוני – רדיופוני המזהה לאויב את הפגיעות המדויקות של הרקטות שלו ביעדים אזרחיים ברחבי מדינת ישראל. צה"ל מעסיק אם כך צנזורה חובבנית ומגוחכת. הכל פרוץ. מר אור הלר איש ערוץ 10 הוא ללא ספק עיתונאי צבאי חרוץ ואמיץ. אולם כשהוא מפרט לי וגם לאויב ב- Stand up שהוא עורך בחזית כי גדוד 74 של חטיבה 188 הוא זה שעוסק כעת בפעילות מלחמתית מסוכנת ביותר נגד המנהרות ונגד מלכודות פתאים בשטחים בנויים וצפופי אוכלוסייה ברצועת עזה, אני תמה וחושב לעצמי מדוע אני אמור לדעת את קודים הזיהוי של היחידות הנלחמות, ולמה האויב נהנה באותה שעה מקבלת אינפורמציה צבאית ונתונים צבאיים בחינם. מדוע צריך להודיע לאויב כי צה"ל גייס עוד 16000 (שישה עשר אלף) חיילי מילואים ? מדוע היה צריך לפרסם בפרהסיה כי קודם לכן גויסו 44000 (ארבעים וארבעה אלף) חיילים ? יומן המלחמה שלי רצוף בפטפטת טלוויזיונית ישראלית שחושפת רשימה ארוכה של גילוי סודות צבאיים במסגרת דיווח אינפורמציה צבאית שוטפת לציבור בארץ.

הערה 5 : אני מתרשם לטובה מדובר צה"ל תא"ל מוטי אלמוז, מקור רוחו, ומכישרון העברת האינפורמציה הצבאית שלו לציבור בעת המלחמה הכבדה נגד הטרור הצבאי של מדינת עזה בראשות איסמעיל הנייה ומוחמד דף. טון דיבורו שקט, רגוע, ובוטח. הוא איש של כבוד . דובר צנוע ומתון שמייצג היטב את הרוח והחומר ממנו מורכב צה"ל. תא"ל מוטי אלמוז משיב בהיגיון לשואליו ואיננו נגרר לגילויי התלהמות ולא לחשיפת סודות צבאיים. מכיוון שהטלוויזיה היא בעלת כורחה מדיה של השוואות הרי שאין מנוס מלהתבונן בעוד השוואה שהיא עורכת עתה : מוטי אלמוז ניצב בדרגה אחת שלמה מעל דוברת צה"ל לשעבר מירי רגב (היום ח"כ מירי רגב) וגם מעל דובר צה"ל ההוא נחמן שי (היום ח"כ נחמן שי), זה שהציע לנו לשתות מים וכך להירגע במלחמת המפרץ ה- 1 נגד עיראק.

הערה 6 : הרבה (מאוד) שאלות ישאל הציבור הישראלי את המנהיגות הפוליטית והצבאית בשוך מערכת הדמים הכבדה שמנהל צה"ל עכשיו נגד מדינת הטרור ברצועת עזה של איסמעיל הנייה ומוחמד דף. ובראשן שתיים :  שאלה א. אם ידעתם , כיצד זה ביטלתם לגמרי זה מכבר את האבטחה הצמודה השוטפת שהעניק צה"ל ליישובי עוטף עזה ? תשובה : ביטלתם, כי לא הייתם מודעים בזמן אמת לאפקטיביות ולפוטנציאל המסוכן ביותר הגלום ביכולת ההתקפית של האויב מתוך המנהרות שחפר מתחת לאף שלכם. שאלה ב. אם ידעתם, מדוע לא פעלתם כבר מזמן נגד מנהרות התופת ה- התקפיות שנחפרו במשך שנים ברצועת עזה בידיעה שפתחי היציאה שלהם מגיעות סמוך מאוד ליישובי עוטף עזה ? מדוע המתנתם עד כלות ? מדוע נפל הפור באיחור כה רב ?תשובה : לא פעלתם בזמן אמת לסיכול המזימה כי לא ידעתם את היקפה ואת מהות הסכנה העצומה שהמנהרות ההתקפיות האלה טומנות בחובן. פעלתם בדיעבד.

הערה 7 : ירון ווילנסקי ערך היום במשך כמה דקות לפני השעה שֵש בערב (יום שני – 4 באוגוסט 2014 , ח' באב תשע"ד) ברדיו גלי צה"ל ריאיון חנפני ובעייתי עד למאוד עם גב' עדינה בר שלום בתו של הרב עובדיה יוסף, אודות אווירת תענית צוֹם תשעה באב ששרתה בביתם בימי חייו של אביה. עדינה בר שלום כלת פרס ישראל ב- 2014 (למפעל חיים) סיפרה בייסורים ובעצב וגם בלהט כי אביה בכה בכי תמרורים אודות חורבן הבית הראשון לפני כ- 2600 (אלפיים ושש מאות) שנים ע"י נבוכדנצאר הבבלי ואודות חורבן הבית השני לפני 2084 שנים ע"י טיטוס הרומאי, כאילו מדובר היה בחורבן הבית השלישי עכשיו. ה- נהי שלו היה נחלת כל הבית והמשפחה על פי עדותה של עדינה בר שלום ו- רווי פאתוס של צער כבד. עד כאן הכל בסדר. אבל מה עם הוראתו הגורפת והבלתי מתקבלת על הדעת של הרב עובדיה יוסף לצאן מרעיתו להיצמד ל- "אוהלה של תורה" בכל הכוח ולא לשרת בצה"ל של החילונים…??? הָא ירון ווילנסקי…??? אני כותב שורות אלה בשעה שנכדי הבכור שהוא חייל קרבי נלחם כעת ברצועת עזה יחדיו עם עשרות אלפי חיילי צה"ל אמיצי לב באוויר , בים , וביבשה במערכה כבדה עקובה מדם נגד אויב שטני ונבזי. כילד לא ישנתי בלילות כשאבא שלי ז"ל שירת בארגון "ההגנה" ואח"כ הגן בחירוף נפש על קיבוץ אפיקים ועל עמק הירדן כנגד הפולש הסורי במלחמת העצמאות ב- 1948. אח"כ אבא שלי לא יָשָן בלילות כשאני שרתי ב- "גולני" והשתתפתי כמו רבים רבים אחרים בחזיתות של חמש מלחמות בקו האש הקדמי. במלחמת סיני ב- 1956 כחניך בקורס מ"כים של חטיבת "גולני" ואח"כ כבעל משפחה ואב לילדים בעוד ארבע מלחמות. לאחר מכן אני וגם אבא שלי לא ישנו שוב בלילות כששני ילדיי ושני נכדיו שירתו בצנחנים ובגבעתי. עכשיו כסבא אני וילדיי לא ישנים בלילות בשעה שנכדי הבכור בן 19 נלחם עם חבריו בחזית האש ברצועת עזה. אתמול קיבל הנכד הבכור שלי חופשה קצרה של 24 שעות לאחר 43 ימים שלא היה בבית. החייל שלי בא הביתה אמר שלום להוריו ואחיו והיום שב לחזית. אולי מאזינים אחרים מצאו גְדוּלָה בשיחה שקיים ירון ווילנסקי עם בתו של הרב יוסף עובדיה. בעיניי הריאיון העיתונאי הזה שערך היום (יום שני – 4 באוגוסט 2014, ח' באב תשע"ד) ירון ווילנסקי עם גב' עדינה בר שלום בתחנה הצבאית הִנוֹ כָּנוּעַ, צורם, מקומם, ומתרפס בימים טרופים אלה מלאי דאגה וחרדה לשלומם של חיילי צה"ל. מדובר בחוסר רגישות ושיקולי עריכה מופרכים של רדיו גלי צה"ל. 64 (שישים וארבעה) חיילים, נגדים, וקצינים של צה"ל נהרגו ויותר מ- 1000 (אלף) חיילים נפצעו רבים מהם קשה במערכה הכבדה העקובה מדם במלחמת "צוק איתן", והנה מערכת גלי צה"ל מבכרת להשמיע עתה את התרשמותה של עדינה בר שלום מאביה הרב יוסף עובדיה, זה שביקש למנוע בכל כוחו הציבורי את גיוסם של אברכי ש"ס לצה"ל – מחד, וזה שמבכה את חורבן הבית – מאידך. סוג הריאיון ואופי השיחה שניהל ירון ווילנסקי עם גב' עדינה בר שלום הקים שוב קיר עב מידות שמפריד וחוצץ ביתר שאת ביני לבין בתו של הרב יוסף עובדיה. מלחמה היא כנראה עניין בעל פרספקטיבה אישית.

הערה 8 : זכותה של העיתונאית עַמִירָה הֶס מ- "הארץ" ליטול לעצמה את בכורת החמלה והצער שהיא מביעה בפוסטים שלה אודות האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה בעת המלחמה העקובה מדם "צוק איתן". הפוסט שלה מאתמול (יום ראשון 3 באוגוסט 2014) "כשנגמרות המילים" – מצמרר. מלחמה היא דבר נורא. בפוסט שלה היא כותבת הכל רק איננה מציעה לי כקורא שלה פתרון כיצד נלחמים נגד מדינת טרור שכתבה מניפסט ארסי ונבזי בו היא קוראת לא רק להשמדתי הטוטאלית שלי ושל ילדיי ושל נכדיי, אלא מנהלת את ירי הטילים ואת מלחמת ההשמדה שלה בראשות איסמעיל הנייה, חאלד משעל, ומוחמד דף – נגדי ונגד משפחתי – גם משטח ביתה של משפחת פתחי אבו עיטה במחנה הפליטים שבורה ברפיח ובעיר עזה. איסמעיל הנייה, חאלד משעל, ומוחמד דף הם מנהיגים איסלאמיסטיים נבזיים שכפו על אזרחיהם מלחמת טרור מטונפת ומלוכלכת מתוך מרכזי אוכלוסייה צפופים בעוד הם המנוולים מסתתרים בתוך מחילות עמוק מתחת לפני הקרקע. איסמעיל הנייה, חאלד משעל, ומוחמד דף הם פושעי מלחמה האחראים הבלעדיים למותם ופציעתם של אלפים מאזרחיהם במלחמת "צוק איתן". הטריאומוויראט האיסלאמי הרדיקאלי והנבזי הזה הוא בן מוות מטעמה של מדינת ישראל וגם מטעם אוכלוסיית רצועת עזה. התרופה האנושית והמשפטית לקריאת דיווחיה המחרידים של עמירה הס מרצועת עזה היא עיון בכתביו וששת כרכיו של הדמוקרט הדגול ראש ממשלת אנגליה העוסקים בתורת המלחמה של העולם החופשי נגד גרמניה הנאצית במלחמת העולם ה- 2 בשנים 1945 – 1939. טוב עשה עיתון "הארץ" אתמול (יום ראשון – 3 באוגוסט 2014) כשאיזן ו- מול המאמר של עמירה הס הציב מנגד את המאמר של פרופסור דינה פורת "פניו האנטישמיות של החמאס".

ראה "הארץ" מ- יום ראשון – 3 באוגוסט 2014 . עיתון "הארץ". אינפורמציה קורעת לב שמעבירה העיתונאית עמירה הס לקוראי עיתון "הארץ" במאמרה "כשנגמרות המילים" הנוגעת לפגיעותה של האוכלוסייה האזרחית ברצועת עזה במלחמת "צוק איתן". 

ראה "הארץ" מ- יום ראשון – 3 באוגוסט 2014. עיתון "הארץ". ההיסטוריונית פרופסור דינה פורת מיידעת לפרטי פרטים את קוראי "הארץ" במאמר שלה "פניו האנטישמיות של חמאס", אודות האידיאולוגיה הנאצית והאנטישמית של האויב הנבל והארסי בראשות אחמד יאסין, איסמעיל הנייה, ומוחמד דף. דוקטרינה הקוראת להכרית ולהשמיד לאלתר את מדינת ישראל שהוקמה על אדמת הֶקְדֵש מוסלמית. תנועת חָמָאס חותרת מתוך זיקה לתנועת האחים המוסלמים ועל סמך מצע האיסלאם שלה, לשאת את דגל הג'יהאד ולהניף את נֵס אללה על כל שעל מאדמת פלסטין. 

סוף הפוסט מס' 421. הועלה לאוויר ביום שני – 4 באוגוסט 2014.

 

 

 

 

 

 

 


תגובות

פוסט מס' 421. בתווך שבין רקטות הטרור והמנהרות של אויב החמאס לבין מלחמת הגבורה של חיילי צה"ל ברצועת עזה. מודל מאבק של מדינת ישראל החופשית והדמוקרטית מול מדינה איסלאמית רדיקאלית ברצועת עזה שדוגלת בדוקטרינת טרור ובהשמדת מדינת ישראל. איסמעיל הנייה ומוחמד דף הם בני מוות. פוסט מס' 421. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום שני – 4 באוגוסט 2014. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>