פוסט מס' 517. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר Off tube גם בקיץ 2015 את תחרויות הגמר של טורניר ווימבלדון בטניס לנשים וגברים. תמוה כיצד השדרנים דניאל זילברשטיין, עמיחי שפיגלר, ומאיה רונן מסכימים מרצונם לשדר בתנאי עַבְדוּת של ההעתקה מהמוניטור בהרצליה במקום לשדר ישיר ממוקד ההתרחשות בשטח, כלומר מעמדת שידור באצטדיון המרכזי של ווימבלדון. פוסט מס' 517. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 16 ביולי 2015.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים.

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, נכתב, ונערך למען מטרות רווח כספי, ו/או לטובת רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.

——————————————————————————– 

פוסט חדש מס' 517 : הועלה לאוויר ביום חמישי – 16 ביולי 2015.

——————————————————————————- 


טקסט תמונה : 2003 – 2002. אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור שהיו ביתי השני (ולפעמים גם הראשון) לאחר מינויו המופרך של יוסף בר-אל באביב 2002 למנכ"ל רשות השידור. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

הערה 3 : ב- 1960 התוודעתי לספרם התיעודי המרתק של הגרמנים, הבן מייקל ואביו ברנארד גרזימק, "SERENGETI SHALL NOT DIE". הספר עסק אז לפני 55 שנים במחקר ותיאור מפורט של שמורת הטבע הענקית סרנגטי בצפון טנזניה על אוכלוסייתה ומגוון עצום של חיות הפרא השוכנות בתוכה (הבן מייקל נהרג בתאונת מטוס ה- "זברה" שלהם בשמורה). והנה בא עכשיו מוטי קירשנבאום (בן 76) מגדולי המתעדים הטלוויזיוניים בארץ (וגם בעולם) ומספר מהשטח בערוץ 10 באמצעות צילומים מרהיבים את סיפורה של השמורה. אני אוהב להקשיב לסיפורים הגיאוגראפיים שלו גם אם הם נעשים באמצעי הפקה וצילום דלים ובסַד של זמן. מוטי קירשנבאום וילדיו שמסייעים לו במלאכת התיעוד – תבורכו.

grzimek 1שער הכריכה של הספר : 1960. ספרם התיעודי המרתק של שני החוקרים הגרמניים את שמורת סרנגטי (בעשור ה- 50 של המאה הקודמת), הבן מייקל ואביו ברנארד גרזימק, "Serengeti shall not die".

grzimek 2

טקסט תמונה : שנות ה- 50 של המאה הקודמת. שמורת סרנגטי בצפון טנזניה. האב ברנארד גרזימק (משמאל) ובנו מייקל מתכננים נתיב טיסה בעת מחקרם המקיף בעת ההיא את שמורת סרנגטי על אוכלוסיית האדם ואוכלוסיית חיות הבר שלה.

הערה 4 : אין להאמין אפילו למילה אחת למר אופיר אקוניס שר החצר של שר התקשורת בפועל מר בנימין נתניהו בכל הנוגע לקידום ענייניו של ערוץ 1 הציבורי.

הערה 5 : אין להשוות בין שדר רדיו "קול ישראל" האנמי והמשעמם גדי ליבנה לבין שדר רדיו "קול ישראל" בגמלאות דן כנר הוותיק והמצוין בכל הנוגע לשידור פזמוני ה- Oldies. הראשון משדר את "רגעי קסם" ברשת א' בין 14.00 ל- 14.45 בימים ראשון עד חמישי ועושה זאת באופן מונוטוני ומשעמם. השני משדר בשבתות ברשת ב' את "מתוק מאז" בין 14.00 ל- 16.00 ועושה את מלאכתו קולחת, מדויקת , ובאופן בקי ביותר. אין שני לדן כנר.

הערה 6 : אין להשוות בין שַדָּר רדיו גלי צה"ל התוסס שיורה וקולע בולים בענייני אקטואליה רינו צרור (משדר בימים ראשון עד רביעי בין 12.00 ל- 13.00) לבין הבוס שלו מפקד התחנה מר ירון דקל שמשדר ודן גם כן בענייני אקטואליה אך בצורה כל כך משעממת ורדומה מידי יום חמישי בין 12.00 ל- 13.00.

ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר Off tube גם בקיץ 2015 את תחרויות הגמר של טורניר ווימבלדון בטניס לנשים וגברים. תמוה כיצד השדרנים דניאל זילברשטיין, עמיחי שפיגלר, ומאיה רונן מסכימים מרצונם לשדר בתנאי עַבְדוּת של ההעתקה מהמוניטור בהרצליה במקום לשדר ישיר ממוקד ההתרחשות בשטח, כלומר מעמדת שידור באצטדיון המרכזי של ווימבלדון. פוסט מס' 517. כל הזכויות שמורות.

ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים ראוי לברכה על רכישת זכויות השידורים של טורניר ווימבלדון בטניס רב המוניטין ולנזיפה על דרך הטיפול בו רצוף רק שידורי Off tube מהרצליה לרבות משחקי הגמר לגברים ונשים, סרינה וויליאמס – גברין מוגורוזה 0:2 (שבת – 11 ביולי 2015) ו- נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3 (יום ראשון – 12 ביולי 2015). כלומר הטורניר מתרחש בלונדון משהו כמו 5000 ק"מ מישראל בעוד שדרני ערוץ 55 בכבלים מסתגרים בתא שידור Off tube אטום באולפני הרצליה ומעתיקים מהמוניטור. מדובר לא רק בגישה עיתונאית קטנונית ומחורבנת שבו מישהו בהנהלת ערוץ 55 אומר לקבוצת השדרנים שלו, "הי חבר'ה…אל תבלבלו לי את המוח…אני לא שוכר בעבורכם שום עמדת שידור באצטדיון המרכזי בווימבלדון, לא מטיס אתכם ללונדון…וכופה עליכם להישאר בארץ ולשדר את תחרויות הטניס Off tube מהמוניטור בהרצליה כמו שעשינו תמיד מימים ימימה…", אלא גם בצפצוף ארוך ומלגלג על הצופים שמממנים את פעולת צינור החמצן של ערוץ 55 בכבלים, כלומר התחברות למקור והטסת השדרים והכתבים למוקד ההתרחשויות הבינלאומיות העיקריות ו- הגדולות. אין תחליף לשידור ישיר מהשטח. אי אפשר לשדר תחרות ספורט ללא התייחסות לצופים ביציעים ולאווירה המלווה אותה. שידור Off tube הוא סטרילי מידי ומכני מידי שמבודד את גיבורי העלילה ומכניס אותם לבועה עקרה. שדרני ערוץ 55 בכבלים הופכים בעל כורחם לטכנאים ש- מוֹנִים ו- סופרי נקודות, סלים, ושערים כאילו זהו כל מהותו של השידור הישיר. אומר זאת בפעם ה- 1000 : Off tube הוא חרבון עיתונאי. שדרני טלוויזיה שנכנעים למנהלים שלהם ומסכימים להעתיק מהמוניטור במשרדם במקום להתייצב בשטח (אגב, לא רק בתחום הספורט) חוטאים חטא כבד לעצמם ולציבור צופיהם.

מדהים אותי כל פעם מחדש כיצד שדרנים וותיקים בעלי שם בערוץ 55 בכבלים כמו דניאל זילברשטיין, עמיחי שפיגלר, ומאיה רונן מוותרים על בכורתם ועל כבודם המקצועי (וגם האישי), נכנעים בכזאת קלות להנהלה שלהם, ומסכימים שוב ושוב לשדר Off tube מהמוניטור בהרצליה. הייתי רוצה לשמוע מה היו משיבים השדר ופרשן של NBC ב- ווימבלדון להנהלת הרשת שלהם אילו זאת הייתה אומרת להם לשדר את תחרויות הטניס הללו בלונדון Off tube מ- אולפן בניו יורק. שיטת החיסכון העיתונאי של ערוץ 55 בכבלים בו את האירועים הבכירים והבחירים בארץ משדרים ישיר מהשטח ואת המקבילים להם בעולם מהמוניטור בהרצליה – פסולה. אנוכי מבקש לשאול את עמיחי שפיגלר מה היית משיב למנהלי רשות השידור ו- ערוץ 1 הציבורי, יונה וויזנטל ואלי בבא, אילו היו מציעים לך ולמוטי איוואניר לשדר את משחקי נבחרת ישראל בקדם Euro 2016 בחו"ל בשיטת Off tube מהמוניטור בירושלים…??? אינך חייב להשיב לי. תשובתך ברורה. גדולתם של מנכ"ל רשות השידור יונה וויזנטל ומנהל ערוץ 1 אלי בבא הייתה בכך שהם הטיסו ברוחב לב עיתונאי את עמיחי שפיגלר ומוטי איוואניר גם למוקדי ההתרחשויות בחו"ל, ולא הסתפקו ברעיון של שידור ודיווח משטח רק כשמדובר באירועי ספורט המתקיימים בתוך גבולות מדינת ישראל. לערוץ הספורט מס' 55 בכבלים יש אם כך ללמוד משהו מאוד יסודי והגון מהשידור הציבורי.

shpigler ivanier 1

טקסט תמונה : 16 בנובמבר 2014. אצטדיון "סמי עופר" בחיפה. מוקדמות Euro 2016. השדר המוביל עמיחי שפיגלר (מימין) והפרשן שלו מוטי איוואניר (משמאל) מערוץ 1 משדרים ישיר בארץ (מ- אצטדיון "סמי עופר" בחיפה) את משחק הכדורגל ישראל – בוסניה 0:3 במסגרת קדם Euro 2016. גדולתם של מנכ"ל רשות השידור יונה וויזנטל ומנהל ערוץ 1 אלי בבא הייתה בכך שהם הטיסו ברוחב לב עיתונאי את עמיחי שפיגלר ומוטי איוואניר גם למוקדי ההתרחשויות בחו"ל, ולא הסתפקו ברעיון של שידור ודיווח מהשטח רק כשמדובר באירועי ספורט המתקיימים בתוך גבולות מדינת ישראל. לערוץ הספורט מס' 55 בכבלים יש אם כך ללמוד משהו מאוד יסודי והגון מהשידור הציבורי. (באדיבות ערוץ 1 הציבורי).

מדוע שדרני ערוץ 55 בכבלים אינם מתאגדים ולא מניחים יחדיו את המפתחות על שולחן הנהלתם, לאמור : "באמת, Off tube…??? לשם כך אתם אינכם צריכים אותנו…אתם חברי ההנהלה יכולים בעצמכם לשדר Off tube…". מדובר בעליבות מתמשכת ארוכת שנים של ערוץ 55 בכבלים. מחד הם משקיעים ממון רב בקניית זכויות השידורים שח אירועי ספורט רלוואנטיים. מאידך הם משדרים אותם Off tube מהמוניטורים באולפני הרצליה. כבר כמה עולה להטיס ללונדון לסוף שבוע לשידור חצאי הגמר והגמר של הנשים והגברים ? צוות שידור שמונה שדר, פרשן, טכנאי,ומפיק ? הרי אין שום רשת טלוויזיה רצינית באירופה, ארה"ב, ו/או אוסטרליה שמוותרת על עמדת שידור באצטדיון המרכזי ומשדרת את טורניר ווימבלדון בטניס Off tube מהאולפן בארצה. מדוע ערוץ 55 בכבלים מתעקש לנהוג פעם אחר פעם בחובבנות שכזאת…???. עסק עלוב ורדוד. באחת הפגישות שלי בינואר 1982 עם מנכ"ל רשות השידור יוסף "טומי" לפיד והמשנה שלו שלמה עבאדי שדנה בעלויות הכלכליות של הפקת שידורי הטלוויזיה הישראלית הציבורית את מונדיאל ספרד 1982, הציע שלמה עבאדי ליוסף "טומי" לפיד ברצינות הגמורה ביותר, "כי יואש אלרואי וציוותו ישדרו Off tube מהאולפן בירושלים את 52 משחקי הטורניר כפי שנוהגת לעשות הטלוויזיה הירדנית (JTV)", והוסיף, "כי בכך תחסוך רשות השידור כסף רב". לא השתהיתי אפילו שבריר של שנייה ואמרתי לשניהם כהאי לישנא : "אין שום סיכוי שאסכים לשדר Off tube מירושלים במקום לעשות זאת מעמדות שידור מהשטח בספרד…כדי לשדר Off tube מירושלים אינכם זקוקים לי…שלמה עבדי קח מיקרופון ושדר בעצמך Off tube ומהמיקרופון השני ישדר Off tube המנכ"ל שלי". יוסף "טומי" לפיד שהיה גם הוא עיתונאי לא קרא לי חוצפן ו- לא נפנף אותי מלשכתו. הוא הסכים לטיעון שלי שאין דבר כזה עיתונאות Off tube על חשבון עיתונאות שטח. מנכ"ל רשות השידור יוסף "טומי" לפיד הבוטה והחכם קבע כבר בראשית כהונתו באופן נחרץ כי את אירועי הספורט הבינלאומיים הבכירים והבחירים משדרים ישיר מממוקד התרחשותם בשטח גם בחו"ל, מעמדות שידור באצטדיונים. הוא דחה את השקפת עולמו המגוחכת של המשנה שלו שלמה עבאדי ז"ל. מכתבו של יוסף "טומי לפיד למנהל חטיבת הספורט אלכס גלעדי ב- 19 ביוני 1980 הדן באילוץ הכפוי של שידורי Off tube בירושלים את אולימפיאדת מוסקבה 1980 ע"י הטלוויזיה הישראלית הציבורית, ואשר קובע מפורשות כי איננו מהווה תקדים לעתיד – הוא אחד המסמכים החשובים ביותר שנכתבו אי פעם ע"י מנכ"ל רשות שידור כלשהו בהיסטוריה של הטלוויזיה הישראלית הציבורית.

abadi

טקסט תמונה : ראשית שנות ה- 80 של המאה הקודמת. זהו שלמה עבאדי מי ששימש משנה למנכ"ל רשות השידור יוסף "טומי" לפיד. (צילום מחלקת הסטילס. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

lapid 4

טקסט תמונה : מארס 1984. תמונה היסטורית. מנכ"ל רשות השידור יוסף "טומי" לפיד ז"ל (בן 52, יושב במרכז) מסיים את תפקידו בתום חמש שנים ונפרד מרשות הסגל של הטלוויזיה הישראלית הציבורית. להלן זיהוי הנוכחים בתמונה מימין לשמאל : אסתי מנהלת לשכתו של טוביה סער מנהל הטלוויזיה הישראלית הציבורית, שרה פרל מזכירה שנייה בלשכת מנהל הטלוויזיה, צבי שפירא מנהל חטיבת התוכניות (מעונב), חנה קלופפר מנהלת מחלקת קרייני רצף והגשה, פרומו, והדפס לוח השידורים, רוחמה איילון מנהלת לשכת מנכ"ל רשות השידור (מניחה את ידה הימנית כל כתפו הימנית של הבוס שלה), מאחוריה יאיר שטרן מנהל חטיבת החדשות (מרכיב משקפיים כהות), ג'קי גורן ז"ל מנהל מחלקת הבמאים, יוסף "טומי" לפיד ז"ל יושב מלפנים, יעקב סווירי מנהל שירותי ההנדסה של הטלוויזיה הישראלית הציבורית לבוש ז'אקט), יעקב אורן מנהל כוח אדם (צווארון לבן) , גבי פישר מנהל חטיבת ההנדסה (רמת ניהול גבוהה יותר משל יעקב סווירי), ו- דודו הירשפלד מנהל חטיבת שירותי הפקה. יושב מימין : גבי אוחנה נהגו האישי של מנכ"ל רשות השידור יוסף "טומי" לפיד. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

alex 1

טקסט תמונה : 22 בדצמבר 1980. תמונה היסטורית לפני 35 שנים. מלון " דן – אכדיה" בהרצליה פיתוח. רגע קסום ששייך למר אלכס גלעדי אחד מגדולי אישי הטלוויזיה בישראל בכל הזמנים. חטיבת הספורט של רשת הטלוויזיה האמריקנית NBC ממנה אותו לסגן נשיא שלה באירופה. מימין דון וויר (Don Weir) איש NBC. (באדיבות רודולפו כהן מנהל מלון דן – אכדיה. ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

lapidטקסט מסמך : 19 ביולי 1980. מנכ"ל רשות השידור מחבר מסמך בעל חשיבות היסטורית עצומה עבור מנהל הספורט אלכס גלעדי ערב אולימפיאדת מוסקבה 1980, כלהלן : "כדי למנוע אי הבנות אני רוצה להדגיש כי היעדרם של כתבינו מאולימפיאדת מוסקבה, נובע אך ורק מהחרמת האולימפיאדה ע"י ישראל, ואיננו משמש תקדים לעתיד". (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).  

נעזוב לרגע את ניתוח משחקי הגמר לגברים ונשים של ווימבלדון 2015 מפני שהתמונה ברורה. הספרדייה גברין מוגורוזה (גובהה 1.83 מ') איננה יכולה עדיין להתמודד עם הכישרון והעוצמה הגופנית העדיפה של האמריקנית סרינה וויליאמס, כמו שאין להסתיר את העובדה שהשווייצרי רוג'ר פדרר משתרך היום אחרי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' למרות כמה ביצועים מרהיבים שלו (עדיין). הבדלי היכולות (הזעיר) ביניהם איננו נובע בגלל הפרש הגילים (רוג'ר פדרר בן 34 ונובאק דג'וקוביץ' בן 28) אלא מתקיים מפני שנובאק דג'וקוביץ' מדויק יותר ושוגה פחות בתחום השגיאות הבלתי כפויות. טרם נס ליחם של היתרונות האנטומיים והפיזיולוגיים של רוג'ר פדרר. גם כושרו הגופני וטכניקת המשחק שלו לא נפגמו עדיין. מבנה גופו שרירי ורזה (גובהו 1.85 מ'). הוא לא העלה אפילו ק"ג אחד מאז היותו בן 19. מדובר בעילוי גופני בתחום. אולם נובאק דג'וקוביץ (1.88 מ') שמחזיק את המחבט בשתי ידיו פשוט טוב ממנו. באופן מפתיע משחקו של רוג'ר פדרר איננו תמיד מדויק, ולצד יכולת ווירטואוזית הוא מבצע לא מעט שגיאות בלתי כפויות. לפעמים הוא מצטייר קָליקעֶר לעומת נובאק דג'וקוביץ' המתמטי. זה עדיין לא עניין של גיל ועייפות אלא סתם פספוסים ִוקלקולים ילדותיים וגם טכניקת משחק יפה שמתחרבנת מעת לעת.

עניין שידורי ווימבלדון בערוץ 55 בכבלים איננו מתחיל ונגמר ב- כמה משפטי מחץ של עמיחי שפיגלר (אני אוהב אותו) שיורה לאוויר, ו/או כמות מלל בלתי נגמרת של הפרשן שלמה צורף (ידען אבל פטפטן). באחד המקרים בהם נובאק דג'וקוביץ' מחטיא Voley פשוט ליד הרשת, הוא מפרשן כלהלן, "זה מה שקורה כשעולים לרשת בפעם הראשונה לאחר כל כך הרבה זמן…". לא נכון.

העניין המרכזי של השידורים הישירים של משחקי חצי הגמר והגמר של הנשים והגברים של ווימבלדון 2015, מתמצת בהסתגרות ה- Off tube ה- מובנית של שדרני ערוץ 55 בכבלים בתא שידור אטום בהרצליה במקום להתייצב בעמדת שידור באצטדיון המרכזי בווימבלדון. מדובר במשנה סדורה, במורשת Off tube וטיפוח מסורת ה- Off tube. עמיחי שפיגלר יכול לשדר לנו 1000 פעמים את משפטי המחץ שלו, "איזה משחק דרמטי…", "יש לרוג'ר פדרר טניס שמשאיר אותנו המומים, פעורי פה…", ו/או, "אין מילים על מה שראינו עכשיו…", אבל מפני שהוא כה מרוחק ואומר זאת בהרצליה, הוא מאבד מראש את האוריינטציה הכללית ו- את המהימנות הבינלאומית של השידור הישיר. הוא לא שָם. עמיחי שפיגלר איננו רק סטטיסטיקאי שמונה שברי נקודות, נקודות, משחקונים, וכמות מוצלחת של חבטות פתיחה. הוא הרבה יותר מזה. הוא שדר שאמור לתאר כל מיני רבדים ו- Sequnces שמרכיבים את את הפאזל השלם. אך מפני שהוא לא שם עמיחי שפיגלר איננו נושם את אווירת הטורניר. מולקולות ה- O2 של הפסגה הלונדונית אינן חודרות לנחיריו. עמיחי שפיגלר שואף CO2 בתא הַאָטוּם בהרצליה והופך בכורח נסיבות ה- Off tube ל- שַדָּר טכני. אנוכי אוהב אותו (אני חושב שהוא שדר – עיתונאי בעל פוטנציאל) אך באותה מידה מרחם עליו בגלל שהוא מנותק ותקוע בחדר שידור אטום באולפני הרצליה. עמיחי שפיגלר הוא שַדָּר טניס מוביל אך מוגבל ו- מִסְכֵּן כמו דניאל זילברשטיין ומאיה רונן, שרואה כמותם את המוניטור בהרצליה כפי שאנוכי רואה את המוניטור שלי בביתי הפרטי ברחוב אבן גבירול בתל אביב. הנהלת ערוץ 55 בכבלים מנתקת את עמיחי שפיגלר מהמקור, מצינור החמצן, שאני והמוני צופי טלוויזיה אחרים מממנים בעבורו. ואז מגיע עניין ה- Close ups של הידוענים שמקרין ה- BBC על המרקע הבינלאומי, אך שדרני ערוץ 55 בכבלים לא מזהים אותם, כאילו מדובר בקִישוּט ולא בחובה עיתונאית. כאילו הצילומים מקרוב וגם מקרוב מאוד של ה- Celebrities אינם חלק אינטגראלי מהתמונה הכללית. הנהלת ערוץ 55 בכבלים ועמיחי שפיגלר שוגים שגיאה קולוסאלית כשהם מאמצים את רעיון הטלוויזיה הַנוֹאָל והַמְבָזֶה של העתקה מהמוניטור, של שידור Off tube במקום להתייצב במרכז זירת ווימבלדון.

רשת הטלוויזיה הציבורית הבריטית ה- BBC בעלת המסורת הארוכה משדרת ישיר את טורניר ווימבלדון רב המוניטין בטניס מאז 1937 (!). עם התפתחות התקשורת הטלוויזיונית הקרקעית והיכולת הטכנולוגית לשדר את סיגנל הטלוויזיה באמצעות צלחות Microwave לטווחים ארוכים מאנגליה לאירופה, וגם בתוך מדינות אירופה בינן לבין עצמן (חייב להתקיים התנאי של קשר עין ברור בין ה- Transmitter ל- Receiver), וכמובן עם התפתחות התקשורת הלוויינית הבינלאומית – הפכה רשת ה- BBC ל- Host broadcaster בינלאומי של טורניר ווימבלדון בטניס שהוא אירוע ספורט מבוקש בעולם. כ- 100 (מאה) רשתות טלוויזיה בכל רחבי תבל וגם בישראל מוצאות לנכון לשלם טבין וטקילין עבור זכויות השידורים והן משדרות בשידורים ישירים את כל משחקי היחידים של טורניר ווימבלדון לגברים ונשים החל מהסיבוב הראשון ועד למשחקי הגמר, כולל כמובן. עשרות רשתות טלוויזיה משדרות ישיר גם את השלבים המאוחרים של משחקי הזוגות לנשים וגברים ואת משחקי הזוגות המעורבים. מדובר בביזנס כלכלי – ספורטיבי רחב היקף. התשלום העצום של רשתות הטלוויזיה הבינלאומיות בעבור זכויות השידורים של ווימבלדון 2015 (לרבות כוח קניית הכרטיסים עד האחרון שבהם ב- 14 ימי התחרויות) מאפשר לוועדה המארגנת להעמיד סך כולל של פרסים בסדר גודל של 41.600000 (ארבעים ואחד מיליון ושש מאות אלף) דולר (שווה ערך ל- 26.750000 פאונדס סטרלינג). מנצחי משחקי הגמר ליחידים ו- יחידות, הסרבי נובאק דג'וקוביץ' והאמריקנית סרינה וויליאמס, קיבלו כל אחד צ'ק בגובה של 2.914000 (שני מיליון ותשע מאות וארבעה עשר אלף) דולר. המפסידים רוג'ר פדרר וגברין מוגורוזה הסתפקו בפרס כספי של 1.477259 (מיליון וארבעה מאות ושבעים ושבעה אלף) דולר.

מי שעקב אחרי שני השידורים הישירים של ערוץ 55 בכבלים שכיסו את משחקי הגמר לנשים וגברים באצטדיון המרכזי שם לב בוודאי לתופעה מעניינת. ה- BBC משדר ל- "אוויר" כמות עצומה של תצלומי Close ups ומעת לעת גם תצלומי Extreme Close ups של כל מיני אח"מים, נשים וגברים, שקשורים לענף הטניס הבינלאומי בדרך זאת ו/או אחרת. בחירה ו- העלאת דמויות ואישים ע"י ה- BBC ל- "אוויר" באמצעות Close up טלוויזיוני, איננו מעשה של דרך אגב. מדובר בבימוי טלוויזיוני מחושב היטב מראש. מערכת ה- BBC מבקשת להעביר מידע נוסף מעבר לסיקור התחרויות עצמן. המידע הנוסף הזה עוסק בהבלטה שיטתית ובעוצמה של אין סוף דמויות / אח"מים / ידוענים בהפסקות הרבות שבין המשחקים, בין המערכות, בין הנקודות, בין המשחקונים, וגם בין חבטות הפתיחה של מגיש כזה ו/או אחר. "תוספת" ה- Close ups המתוכננת אמורה לעורר סקרנות, יתר עניין, ותגובות סביבן (כאמור בזמנים "מתים") וגם התפעלות, אהדה, וחיבה, ו/או שמא סלידה (בתנאי שהשדרים שלך עושים לך הכרה עם ה- Close up האנונימי ובתנאי שאתה יודע במי המדובר). דבר אחד ברור לחלוטין : אם מערכת ה- BBC המנווטת את סיקור טורניר ווימבלדון ובראשה העורך הראשי, המפיק הראשי, והבימאי הראשי בניידת השידור מחליטים להפקיע את מסך הטלוויזיה למען Close up כזה ו/או אחר, לטובת אישה ו/או גבר כזה ו/או אחר, ולהבליט אותם באמצעות מצלמות הטלוויזיה, סימן שבאותו שבריר הרגע הנתון הם הדמויות החשובות ביותר באצטדיון המרכזי. חשובות כמו שני השחקנים המתמודדים משני צידי הרשת, אחרת הבימאי לא היה מעלה אותם ל- "אוויר". או אז אתה מצפה שצוותי השידור שמשרתים אותך כמו הצמד עמיחי שפיגלר ושלמה צורף ו/או מאיה רונן וציפי אובזילר – יזהו עבורך את הדמויות החשובות שלרבים מאתנו הן אנונימיות לחלוטין. אני מזהה ללא כל קושי את השוודי ביורן בורג ואת כריס אוורט, וגם את שטפן אדברג מאמנו של רוג'ר פדרר ו/או את בוריס בקר מאמנו של נובאק דז'וקוביץ'. אין לי גם כל קושי לזהות את נשותיהם של השניים, גב' ילנה ריסטיץ – דג'וקוביץ' וגב' מירוסלבה "מירקה" וואוורניקובה – פדרר. אולם אינני מזהה מי הם הגברים חובשי כובעי מצחייה שיושבים בתא ליד בוריס בקר וסטפן אדברג. אינני מזהה גם את המון הדמויות שה- BBC משדר לי ב- Close ups ומשגר אותן לביתי הפרטי ברחוב אבן גבירול בתל אביב. לא צריך להיות הוגה דעות ומדען תקשורת הגיוני וחכם ברמתו של הקנדי מארשאל מקלוהאן (Marshall Mcluhan) כדי להבין שהטלוויזיה היא מדיה של Close ups, גם אם מדובר בדמויות שמקיפות את מגרש הדֶשֶא בווימבלדון ולא נמצאות במישרין עליו.

נראה לי שבעיית הזיהוי של האח"מים הרבים בעת השידורים הישירים מכבידה לא רק עלי אלא גם על השדרנים המובילים של ערוץ 55 בכבלים, עמיחי שפיגלר ומאיה רונן. שניהם אמורים לזהות את כל מה שמתחולל על המסך ולהעביר את המידע עבור צופיהם אולם הם לא עושים זאת משום מה. אני בטוח שהם מרגישים לא בנוח בשעה שה- BBC חושף שוב ושוב בשידור ישיר ב- Close ups על המרקע ה- Multilateral עוד ועוד ידוענים, אישה ועוד גבר, ועוד דמות כזאת ו/או אחרת, אולם עמיחי שפיגלר ומאיה רונן לא יודעים מהחיים שלהם, אינם מזהים, ופוסחים על המידע כאילו שבכך נפתרה הבעיה. כל צופה טלוויזיה בסלון ביתו תוהה ושואל את עצמו עוד פעם ועוד פעם כל פעם מחדש, מי הדמות ה- אנונימית הזאת שמתארחת לפתע בסלון ביתו ? ומי תהיה הבאה ?

וזאת לדעת : ה- BBC מצויד בכרטסת אח"מים ו- "מפת מוֹשָבִים" מפורטת ומדויקת היכן יושב כל אח"מ ואח"מית באצטדיון המרכזי בווימבלדון. תהיו בטוחים שה- BBC אסף מידע וערך תחקיר אישי מוקדם ומנומק אודות כל אח"מ ואח"מית מדוע יש לחשוף אותם ולהראותם לעשרות מיליוני צופי טלוויזיה בכל רחבי תבל (וגם בישראל באמצעות ערוץ 55 בכבלים). כל צלם של ה- BBC באצטדיון המרכזי (וגם במגרשים המשניים) מחזיק ברשותו כרטסת של אותה מפת המושבים. לכן חשיפתם, שליפתם, והעלאתם המהירה ל- "אוויר" היא מהירה וקלה לביצוע משום שהיא מתוכננת ומדויקת. היא איננה אקראית. הבימאי בניידת השידור מחזיק את הדמות האח"מית הנתונה כמה שניות בלבד ב- "אוויר" ואח"כ מוריד אותה כדי לא לפגוע במהלך התקין של שידור הדרמה על כר הדשא, אולם השניות הבודדות האלה הן מספיק זמן כדי לעורר סקרנות אצל כל צופה טלוויזיה שמבקש לדעת מי הם האיש ו/או האישה האנונימיים האלה שמגיחים אל סלון ביתו. ישנם נשים וגברים שה- BBC מקרין אותם ואותן אפילו שלוש ורבע פעמים במהלך השידור הישיר אולם עמיחי שפיגלר ומאיה רונן לא מזהים אותם.

במשחק הטניס יש המון הפסקות באורכי זמן שונים. למשל, הזמן שחולף בין חבטת פתיחה פסולה לבין הניסיון השני, ו/או בין עשיית נקודה ו/או זכייה במשחקון לבין החידוש הבא של ההתמודדות בחבטת פתיחה של אחד השחקנים, ו/או הפסקות בנות דקה בסיכום פֶּרֶט של הנקודות מכל צד, ו/או בהחלפת מגרשים, וכו'. ההפסקות יוצרות זמן טלוויזיה "פנוי" בעת השידור הישיר הממושך שעלול להפוך למשעמם אם הבימאי יתעצל ו- לא יזריק לאוויר Replays בהילוכים איטיים (גם ב- SSM) ו/או שמא לא ישתמש במאות אופציות שעומדות לרשותו של חשיפת אח"מים ואח"מיות המתבוננים בעניין ו- מתח בהתמודדות ו- לו לזמן קצרצר (כאמור על פי "מפת המושבים" שלהם ביציעים המרכזיים ובתאי צפייה מיוחדים המעמידים לרשות נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר ומקורביהם. שדרני טלוויזיה אמריקניים, אירופיים, אוסטרלים וכדומה שיש להם עמדות שידור באצטדיון המרכזי ב- ווימבלדון נהנים מ- Briefing מוקדם של אנשי ה- BBC שמסבירים ומתדרכים את ציוותי השידור אודות פילוסופיית הכיסוי שלהם. הצוותים האורחים נעזרים "במפת המוֹשָבִים" של ה- BBC ומכינים היטב את שיעורי הבית שלהם. הם יודעים בדיוק היכן כל אחד וכל אחת יושב ויושבת ויכולים להגיב ולהתייחס אליהם בבוא העת. לעמיחי שפיגלר ומאיה רונן שנשארים בארץ ולשדרני Off tube אחרים אין שום סיכוי לעלות על המידע החיוני והמסקרן הזה, ושניהם כמו צופיהם מופתעים ושואלים את עצמם מחדש במי מדובר. מדובר בפגם, ב- מום. אין דבר כזה להראות על מסך הטלוויזיה ו/או על מסך הקולנוע אנשים ב- Close up מבלי ליידע את הצופים מי הם. צילום Close up של אישיות כזאת ו/או אחרת מסמן דבר ראשון כי מדובר במישהו חשוב, במישהו שהוא רלוואנטי בשבריר הרגע הזה בעת הזאת לשידור הישיר, אחרת אין סיבה להראות אותו ב- Close up. זיהוי ה- Close ups הוא חלק מבקיאות השדר בחומר. השדרנים אינם אמורים לזהות אולי % 100 אח"מים ואח"מיות. אולם קיים הבדל עצום בין לזהות את המרב ו/או חלק לבין לא לזהות בכלל, ו/או לזהות רק את שני המאמנים ואת ביורן בורג, ואיזה שחקן כדורגל עבר מארסנל. מדובר ב- כֶּשֶל. כֶּשֶל שמאפיין שדרני Off tube שמנותקים מהמקור ו- ממוקד ההתרחשות. השדרנים הבכירים של ערוץ 55 בכבלים בתא האטום בהרצליה אינם שואפים מולקולות חמצן (כמעט) ומסתפקים בנשימת חמצן דו פחמני. צופה הטלוויזיה בסלון ביתו שומע את עמיחי שפיגלר ושלמה צורף המרוחקים מהמקור, מעלים בהרצליה השערות מי היא האישה שיושבת לצדו של ביורן בורג…והוא מגחך.

עמיחי שפיגלר לשלמה צורף : "זאת אשתו של ביורן בורג…?".

שלמה צורף לעמיחי שפיגלר : "לא…זאת ידידה טובה מאוד שלו…". (שלמה צורף, מאפוא אתה יודע זאת…?)

עמיחי שפיגלר מעלה השערה בפני שלמה צורף : "נערת פרחים שוודית כזאת משוודיה…". Off tube זה חרבון עיתונאי. קשקוש אחד גדול. טלוויזיה לא רצינית.

wimbeldon 1

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מעלה לאוויר צילום Close up של טניסאי העבר ביורן בורג ואישה לידו. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מעלים השערות אולם לא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 2

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של חבורת גברים ונשים. מי היא האישה המבוגרת בכחול ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ו- לא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 3

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני אנשים חובשים מגבעות עם סמל שווייצרי. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 4

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 5

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני אנשים מאחור. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 6

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מוחא כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 7

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של קבוצת אנשים שתי נשים ושלושה גברים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 8

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 9

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מרכיב משקפי שמש ולידו אישה בלונדינית. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 10

טקסט תמונה :טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של נער צעיר. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 11

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה (מרכיבה משקפי שמש) וגבר ממושקף מוחא כף. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 12

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה חובשת מגבעת וגבר מרכיב משקפי שמש. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 13

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף לא מזהים אותם. משמאל מציצים ביורן בורג ואישה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 14

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של איש בודד חובש מגבעת עם סמל שווייצרי. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף לא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 15

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאווירה צילום Close up של שתי נשים וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף לא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 16

טקסט תמונה :טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף לא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 17

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף לא מזהים אותם. מתחת מציץ ראשו הסב של ביורן בורג. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 18

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 19

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני אנשים מרכיבים משקפי שמש ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 21

טקסט תמונה :טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מעודדת. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 22

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מוחאת כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 23

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מצליב אצבעות ואישה מודאגת. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 24

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 25

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השנייה צילום Close up של אותה אישה יפה. מי היא ? (דומה בעיניי לשחקנית הקולנוע הבריטית קייט ווינסלט (Kate Winslet). שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים שוב ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 26

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר  צילום Close up של קבוצת גברים ונשים. מי הם ? ובמיוחד מיהו הגבר בעל שיער שיבה שיושב קיצוני מימין? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 27

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שלוש נשים וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 28

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאווירה צילום Close up של אישה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 29

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מבוגר חובש מגבעת בין שתי נשים. מי הוא ומי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 30

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאווירה  צילום Close up של קבוצת צעירות וצעיר אחד. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 31

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאווירה  צילום Close up של גבר בודד מוחא כף. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 32

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Extreme close up של אישה מודאגת. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 34

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים ואישה בתווך. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 35

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שלוש נשים. מי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותן. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 36

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up אישה מריעה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 37

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שתי נשים. מי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותן. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 38

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השנייה צילום Close up של שני אנשים מבוגר וצעיר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 39

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה ושני גברים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 40

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השלישית צילום Close up של אותו האיש המרכיב משקפי שמש. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 41

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים ושתי נשים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 43

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר  צילום Extreme close up של אישה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 42

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השלישית צילום Close up של גבר מבוגר ואיש צעיר מרכיבים משקפי שמש. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 44

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שני גברים ואישה בתווך. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbledon 45

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השנייה צילום Extreme close up של אישה מודאגת. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 46

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של צוות המאמנים של רוג'ר פדרר ומשפחתו. מי הוא האיש המזוקן חובש כובע מצחייה שיושב בשורה הראשונה שני משמאל ליד סטפן אדברג ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים איש מהחבורה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 47

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 48

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של צוות המאמנים של נובאק דג'וקוביץ'. קיצוני משמאל בשורה הקדמית המאמן בוריס בקר. קיצונית מימין בשורה הקדמית רעייתו של נובאק דג'וקוביץ' ילנה ריסטיץ'. מי הם שני האנשים בתווך ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 49

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של צוות המאמנים של רוג'ר פדרר ומשפחתו. ראשון מימין הוא המאמן סטפן אדברג. מי הם שני האנשים בכובעי מצחייה לידו ?  שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 50

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מוחא כף. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 51

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מוחאת כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 52

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום ב- Extreme close up עוד אישה מוחאת כף. מי היא ?  שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 53

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר  צילום Close up של חבורת אנשים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים איש מהם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 54

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר עומד ומוחא כף. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 55

טקסט תמונה :טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר שוב צילום Close up של אותם אישה וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 56

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השלישית במהלך השידור הישיר את אותו צילום ה- Close up של אישה וגבר. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים שוב ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 57

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שתי נשים מוחאות כף. מי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותן. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 58

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. רשת הטלוויזיה הציבורית הבריטית ה- BBC מוצאת לנכון להעלות לאוויר צילום Extreme close up של אישה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 59

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מבוגרת מוחאת כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 60

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השנייה את אותו צילום ה- Close up בו נראית אישה מריעה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 61

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מישיר מבט למצלמה ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 62

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה וגבר. מי הם? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 63

טקסט תמונה :טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Extreme close up של אישה סופקת כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 64

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר קירח ומזוקן בין שתי נשים. מי הוא ומי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 65

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Medium close ups של חבורת גברים ונשים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים איש מהם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 66

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר וארבע נשים. מי הוא ומי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 67

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מישיר מבט למצלמה ואישה. מי הוא ומי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 68

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up ומציב במרכז ה- Frame גבר מבוגר מרכיב משקפי שמש. מי הוא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותו. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 71

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מישיר מבט למצלמה ואישה. מי הוא ומי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 72

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של שתי נשים. מי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותן. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 73

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר בפעם השנייה צילום Close up של גבר ואישה. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 74

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר ואישה משתאים. מי הם ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 75

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close ups של שלוש נשים. מי הן ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותן. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 76

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של גבר מצליב אצבעות ואישה נושאת תפילה. מי הוא ומי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותם. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 77

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של צדודית של אישה. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 78

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום ב- Close up את אחת מתמונות הניצחון של נובאק דג'וקוביץ' בו אישה מתחבקת ומתנשקת בתא הצפייה עם בוריס בקר המאמן של האלוף הסרבי. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

wimbeldon 89

טקסט תמונה : יום ראשון אחה"צ – 12 ביולי 2015. האצטדיון המרכזי בווימבלדון. שידור ישיר של משחק הגמר לגברים נובאק דג'וקוביץ' – רוג'ר פדרר 1:3. ה- BBC מוצא לנכון להעלות לאוויר צילום Close up של אישה מוחאת כף. מי היא ? שני שדרי ה- Off tube עמיחי שפיגלר והפרשן שלו שלמה צורף מתעלמים ולא מזהים אותה. (באדיבות ערוץ 55 בכבלים).

שידור Off tube בטלוויזיה הוא מְאֵירָה עיתונאית. עסק עלוב.

סוף הפוסט מס' 517. הועלה לאוויר ביום חמישי – 16 ביולי 2015.

 

 

 

 


תגובות

פוסט מס' 517. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר Off tube גם בקיץ 2015 את תחרויות הגמר של טורניר ווימבלדון בטניס לנשים וגברים. תמוה כיצד השדרנים דניאל זילברשטיין, עמיחי שפיגלר, ומאיה רונן מסכימים מרצונם לשדר בתנאי עַבְדוּת של ההעתקה מהמוניטור בהרצליה במקום לשדר ישיר ממוקד ההתרחשות בשטח, כלומר מעמדת שידור באצטדיון המרכזי של ווימבלדון. פוסט מס' 517. כל הזכויות שמורות. הועלה לאוויר ביום חמישי – 16 ביולי 2015. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>