פוסט מס' 570. דיון ד' : 1. השאלה איננה מדוע אנשים לא מספרים את האֶמֶת אלא מה מניע אותם לא לספר אותה ? מה דוחף אותם לרמות ולבלף כדי לייצר אגדות אורבניות ? (ציטוט של עצמי). 2. "אנשים נִיגָפִים לעיתים מפני האֶמֶת אך הם חיש מתרוממים וממהרים לדַרְכָּם כאילו דָבָר לא קָרָה". (ווינסטון צ'רצ'יל). 3. "הַצָרָה העיקרית באשר לשַקְרָנִים היא שאֵין כל עֲרוּבָּה שלא ידברו לעִיתִּים אֶמֶת". (קינגסלי אמיס). 4. אני יודע שלא תמיד הייתי איש רֵעִים להִתְּרוֹעֵעַ. אבל בתמורה לא הייתי שַקְרָן וגם לא חַנְפָן. (ציטוט של עצמי). פוסט מס' 570. כל הזכויות שמורות למחבר יואש אלרואי. הועלה לאוויר במוצ"ש – 9 בינואר 2016.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 570. דיון ד' : 1. השאלה איננה מדוע אנשים לא מספרים את האֶמֶת אלא מה מניע אותם לא לספר אותה ? מה דוחף אותם לרמות ולבלף כדי לייצר אגדות אורבניות ? (ציטוט של עצמי). 2. "אנשים נִיגָפִים לעיתים מפני האֶמֶת אך הם חיש מתרוממים וממהרים לדַרְכָּם כאילו דָבָר לא קָרָה". (ווינסטון צ'רצ'יל). 3. "הַצָרָה העיקרית באשר לשַקְרָנִים היא שאֵין כל עֲרוּבָּה שלא ידברו לעִיתִּים אֶמֶת". (קינגסלי אמיס). 4. אני יודע שלא תמיד הייתי איש רֵעִים להִתְּרוֹעֵעַ. אבל בתמורה לא הייתי שַקְרָן וגם לא חַנְפָן. (ציטוט של עצמי). פוסט מס' 570. כל הזכויות שמורות למחבר יואש אלרואי. הועלה לאוויר במוצ"ש – 9 בינואר 2016. — תגובה אחת

  1. הרי רשימה (חלקית) של אנשים שלא אמרו את האמת בחקירת מקרה המוות של 96 אוהדי ליברפול בהילסבורו:
    דייויד דאקנפילד מפקד כח השיטור (הודה פומבית בשקר בחקירה החוזרת).
    אלן פוסטר ודונלד דנטון, קציני המשטרה שערכו את תצהירי השוטרים במגרש.
    פיטר מטקאף, היועץ המשפטי של שוטרי דרום יורקשייר, שתידרך את מהלכי הטיוח.
    עוד קצין משטרה שזהותו ידועה, ופרסם ספר בשם "הילסבורו – מה שלא סופר", בעיקר כמסך עשן. הוא גם תידרך (לאו דווקא בדברי אמת) את מרגרט תאצ'ר, שגם אחרי התפגרותה אין לה מושג מה קרה בהילסבורו, ותושבי המרזיסייד (כולל חללי האסון הצעירים) מעולם לא עניינו אותה.
    סטפן פופר, חוקר מקרי המוות בחקירה הראשונה, שקבע כי כל האירועים שאחרי 15:15 לא רלוונטיים (קביעה שהופרכה ע"י צוות איסוף הראיות 2010-2012).
    פיטר רייט, מפקד תחנת דרום יורקשייר דאז.
    ארוויין פאטניק, מצליף הסיעה השמרנית בפרלמנט (ובעבר גם נשיא "מכבי" בבריטניה), שהעביר לעיתונות, כמקור מוסמך כביכול, מסכת שקרים להטחת האשמה באוהדים. הודה בשקריו והתנצל רגע לפני שהתפגר בסוף 2012, בידיעה שכבר לא ייתן את הדין על מעשיו.
    קלוין מקנזי, עורך פשקויל הגבבה "sun" שפרסם את השקרים שהתקבלו מפאטניק תחת הכותרת "The Truth". עד היום הוא טוען שהוטעה.
    ברנרד אינגאם, מזכיר העיתונות ("יועץ התקשורת") של גברת הפח, אדם סנילי שממשיך לטעון שתושבי המרזיסייד מתאפיינים בשכרות ובאלימות. ספק אם פגש מימיו אדם אחד מהמחוז הצפון-מערבי.

    בסיום רשימה כזו אני חייב לציין גם אחת שדיברה אמת לכל אורך הדרך, לחמה למען האמת ולא זכתה לראותה יוצאת אל האור: אן וויליאמס ז"ל, גברת הברזל האמיתית, אמו של חלל הילסבורו קווין וויליאמס ז"ל, בן 14 במותו.

    גם אוהדי אברטון, שחיבתם לליברפול קטנה משלך, יודעים שכח שהשיטור במגרש התרשל ושכל טענות המשטרה הופרכו בחקירה החוזרת.

    מר אלרואי, אתה מוזמן לקרוא את פרוטוקולי החקירה החוזרת (2014-2016) הכוללים מאות עדויות ממקום הארוע, כולל זו של דאקנפילד, המודה באזלת ידו. אין לאסון הילסבורו כל קשר לאלימות אוהדים. בניגוד להייזל, שהאחראים לתוצאותיו עמדו כולם לדין. חלקם נידונו למאסר בפועל, חלקם למאסר על-תנאי, וחלקם זוכו. דייויד דאקנפילד עדיין מסתובב חופשי ולא בילה יום אחד מחייו במעצר.

    אוהדי ליברפול היו ויישארו גאוות הכדורגל האנגלי, בלי קשר לדעתם של פוליטיקאים בורים, שוטרים חסרי מצפון וחסרי תועלת, או כאלה המתקראים "עיתונאים".
    YNWA
    JFT96

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>