פוסט מס' 796. מורכב וסָבוּך. 1. בטרם 9 באפריל 2019: בני גנץ נושא את עיניו לכתר ראש הממשלה ומבקש לסלק את המכהן ונושא הכתר הנוכחי בנימין נתניהו. 2. ה-Champions League הוא מסמך תיעודי טלוויזיוני בעל ערך רָב בתחום. זכויות השידורים הן בלעדיות של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים. אולם הכיסוי הטלוויזיוני של ליגת האלופות האירופית על מסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מבליט לא רק את איכויותיו של הכדורגל האירופי ואת המראה האסתטי של אצטדיוניו בהשוואה לכדורגל הישראלי ה-נָחוּת ומתקניו (חלקם משופרים וחלקם האחר דַלִים), אלא חוֹשֵף גם את חולשת האופטיובניקים של אותו ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים המארח את ליגת האלופות על המסך שלו ואת סיקור ה-Off tube העני שלהם מהאולפן בהרצליה. שדרנֵי, מנחֵי, ופַרשנֵי ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים כפופים למדיניות המגוחכת של הנהלתם ואינם טסים למוקדי האירועים ברחבי אירופה. הם נשארים בארץ, מסתגרים באולפן האטום בארץ ו-מעתיקים את אינפורמציית המֵידָע עבור צופיהם מהמוניטורים בהרצליה. הם עיתונאֵי דֶמֶה. הם לא שָם. הם פֹּה. הם מלקטים ומעתיקים בהרצליה את המידע מאותם המוניטורים מכשירי הטלוויזיה שניצבים בסלון ביתם של צופיהם בארץ. הם אפילו מיירטים מהרצליה את הלווייני התקשורת ודגים ברשתם את הראיונות שעורכים שדרני הטלוויזיה עם גיבורי העלילה באצטדיונים השונים הפזורים ברחבי אירופה. אין להם שום יתרון עיתונאי על צופיהם. הסכמתם ביודעין של אבי מלר + נדב יעקובי + בוני גינזבורג + עומרי אפק לשמש דקורציה תפאוּרת Off tube דהויה של הנהלתם ו-כניעתם ו-וויתורם מראש על זכותם העיתונאית לדווח מהשטח ממוקד ההתרחשויות היא ילדותית, קטנונית, ומחורבנת. אין דבר כזה Off tube בעולם העיתונאות הטלוויזיונית הבינלאומית הרצינית. הצילום האותנטי של משחקי ה-Champions League האירופיים באמצעות ניידות שידור ענקיות שנושאות עמן 38 מצלמות ויכולת וכישרון של הקרנת Instant Replays מעשרות זוויות צילום והתבוננות שונות ב-SSM (ראשי תיבות של Super Slow Motion) יוצרים פער איכות עצום בין הכיסוי, הצילום, והסיקור המיטביים האירופיים לבין כיסוי, צילום, וסיקור דַלִים נעדרים לחלוטין שימוש ב-SSM של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים את משחקי ליגת העַל בכדורגל בארץ. שלא לדבר על כיסוי, צילום, וסיקור ירודים את משחקי הליגה הלאומית בכדורגל בארץ. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מחזיק בידיו הבלעדיות סחורה טלוויזיונית אירופית משובחת ונראה כמקצוען, אולם בפועל הוא רשת טלוויזיה Off tube ענייה, שאיננה מתביישת להעתיק סיגנלים מהלוויינים ומטפלת בחומרי השידור המרתקים בידיים משומשות ו-גסות. אתה רואה את אבי מלר + נדב יעקובי + בוני גינזבורג + עומרי אפק נִכְפִּים ע"י ההנהלה שלהם להתחפר בעמדות השידור הרופפות שלהם באולפן בהרצליה ומרחם עליהם. גם הסטנדפיסט מודי בר און וההנחיה ההומוריסטית הליצנית שלו אינם יכולים להסוות את גודל המפלה, כישלון, וחרבון ה-off tube של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים. אנוכי מוצא את עצמי שואל את מצפוני כל פעם מחדש, כיצד עיתונאי ה-דֶמֶה האופטיובניקים האלה בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים אינם עולים על הבריקדות ולא אומרים לבוסים שלהם, כלהלן: "…חבר'ה, הנהלה יקרה, או שידור ודיווח מהשטח ממוקד ההתרחשות, ו/או חפשו את החברים שלכם…". מצפוני עונה לי כי מדובר בחבורת פחדנים שמחניפה ומקריבה את נאמנותה ומהימנותה העיתונאית בעבור הנהלתה על חשבון הציבור. פוסט מס' 796. כל הזכויות שמורות לחוקר, למחבר, והכותב יואש אלרואי. הועלה לאוויר ביום ראשון – 24 בפברואר 2019.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 796. מורכב וסָבוּך. 1. בטרם 9 באפריל 2019: בני גנץ נושא את עיניו לכתר ראש הממשלה ומבקש לסלק את המכהן ונושא הכתר הנוכחי בנימין נתניהו. 2. ה-Champions League הוא מסמך תיעודי טלוויזיוני בעל ערך רָב בתחום. זכויות השידורים הן בלעדיות של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים. אולם הכיסוי הטלוויזיוני של ליגת האלופות האירופית על מסך ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מבליט לא רק את איכויותיו של הכדורגל האירופי ואת המראה האסתטי של אצטדיוניו בהשוואה לכדורגל הישראלי ה-נָחוּת ומתקניו (חלקם משופרים וחלקם האחר דַלִים), אלא חוֹשֵף גם את חולשת האופטיובניקים של אותו ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים המארח את ליגת האלופות על המסך שלו ואת סיקור ה-Off tube העני שלהם מהאולפן בהרצליה. שדרנֵי, מנחֵי, ופַרשנֵי ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים כפופים למדיניות המגוחכת של הנהלתם ואינם טסים למוקדי האירועים ברחבי אירופה. הם נשארים בארץ, מסתגרים באולפן האטום בארץ ו-מעתיקים את אינפורמציית המֵידָע עבור צופיהם מהמוניטורים בהרצליה. הם עיתונאֵי דֶמֶה. הם לא שָם. הם פֹּה. הם מלקטים ומעתיקים בהרצליה את המידע מאותם המוניטורים מכשירי הטלוויזיה שניצבים בסלון ביתם של צופיהם בארץ. הם אפילו מיירטים מהרצליה את הלווייני התקשורת ודגים ברשתם את הראיונות שעורכים שדרני הטלוויזיה עם גיבורי העלילה באצטדיונים השונים הפזורים ברחבי אירופה. אין להם שום יתרון עיתונאי על צופיהם. הסכמתם ביודעין של אבי מלר + נדב יעקובי + בוני גינזבורג + עומרי אפק לשמש דקורציה תפאוּרת Off tube דהויה של הנהלתם ו-כניעתם ו-וויתורם מראש על זכותם העיתונאית לדווח מהשטח ממוקד ההתרחשויות היא ילדותית, קטנונית, ומחורבנת. אין דבר כזה Off tube בעולם העיתונאות הטלוויזיונית הבינלאומית הרצינית. הצילום האותנטי של משחקי ה-Champions League האירופיים באמצעות ניידות שידור ענקיות שנושאות עמן 38 מצלמות ויכולת וכישרון של הקרנת Instant Replays מעשרות זוויות צילום והתבוננות שונות ב-SSM (ראשי תיבות של Super Slow Motion) יוצרים פער איכות עצום בין הכיסוי, הצילום, והסיקור המיטביים האירופיים לבין כיסוי, צילום, וסיקור דַלִים נעדרים לחלוטין שימוש ב-SSM של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים את משחקי ליגת העַל בכדורגל בארץ. שלא לדבר על כיסוי, צילום, וסיקור ירודים את משחקי הליגה הלאומית בכדורגל בארץ. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מחזיק בידיו הבלעדיות סחורה טלוויזיונית אירופית משובחת ונראה כמקצוען, אולם בפועל הוא רשת טלוויזיה Off tube ענייה, שאיננה מתביישת להעתיק סיגנלים מהלוויינים ומטפלת בחומרי השידור המרתקים בידיים משומשות ו-גסות. אתה רואה את אבי מלר + נדב יעקובי + בוני גינזבורג + עומרי אפק נִכְפִּים ע"י ההנהלה שלהם להתחפר בעמדות השידור הרופפות שלהם באולפן בהרצליה ומרחם עליהם. גם הסטנדפיסט מודי בר און וההנחיה ההומוריסטית הליצנית שלו אינם יכולים להסוות את גודל המפלה, כישלון, וחרבון ה-off tube של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים. אנוכי מוצא את עצמי שואל את מצפוני כל פעם מחדש, כיצד עיתונאי ה-דֶמֶה האופטיובניקים האלה בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים אינם עולים על הבריקדות ולא אומרים לבוסים שלהם, כלהלן: "…חבר'ה, הנהלה יקרה, או שידור ודיווח מהשטח ממוקד ההתרחשות, ו/או חפשו את החברים שלכם…". מצפוני עונה לי כי מדובר בחבורת פחדנים שמחניפה ומקריבה את נאמנותה ומהימנותה העיתונאית בעבור הנהלתה על חשבון הציבור. פוסט מס' 796. כל הזכויות שמורות לחוקר, למחבר, והכותב יואש אלרואי. הועלה לאוויר ביום ראשון – 24 בפברואר 2019. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>