פוסט מס' 844. תשובתי מס' 7 לחגי סגל עורך העיתון "מקור ראשון" ומחבר החוברת "הימנית" עבת הכרס בת 81 עמודים רוויה שגיאות, רוויה עובדות לא נכונות, ולכן מעוות ואשר קרויה, "החוג לתקשורת – כך נכבשו האולפנים ומערכות העיתונים בישראל". חוברת המידע הזאת התפרסמה ביום שישי – 8 בנובמבר 2019 (לצדו של העיתון "מקור ראשון"), ובעקבות הפרסום לפני 18 ימים, שואל הציבור מי כבש אותם, את אותם האולפנים ואת אותן מערכות העיתונים בישראל שחגי סגל מדבר אודותיהם…מי כבש אותם חגי סגל…???  אשאל ישירות את חגי סגל מי כבש את האולפנים ואת מערכות העיתונים בישראל…??? למי אתה מתכוון…??? האם אתה יכול לזהות לציבור בישראל ולקהל קוראיך את "הכובשים" ולקרוא להם בשמם…??? השידור הציבורי הופך ל- רוֹש וְלַעֲנָה. ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו ממנה ב- 18 באפריל 1998 את אורי פורת למנכ"ל רשות השידור במקומו של מוטי קירשנבאום ז"ל מנכ"ל רשות השידור בשנים 1998 – 1993 (פרי מינויים של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל ועל פי המלצת שרת החינוך והתרבות בממשלתו גב' שולמית אלוני ז"ל. אורי פורת מתפטר מתפקידו ב- אוגוסט 2001. חולף זמן קצר ו-ממשלת ישראל בראשות אריאל שרון ממנה בספטמבר 2001 את רָן גָלִינְקָא למנכ"ל רשות השידור הזמני במקום אורי פורת (כאמור התפטר ו/או התפוטר ב-אוגוסט 2001) ו-מדיחה את אותו רן גלינקא (בצֶדֶק) במארס 2002. במארס/ אפריל 2002 ממנה אותה הממשלה ואותו ראש הממשלה אריאל שרון את יוֹסֵף בַּר-אֵל למנכ"ל רשות השידור על פי המלצתו החמה של השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור רענן כהן (במקומו של רָן גָלִינְקָא המסולק) ומדיחה לאחר שלוש שנים ב- 2 במאי 2005 גם את יוסף בר-אל מכֵּס מנכ"ל רשות השידור (גם כן בצֶדֶק רָב). ב- 2011 ממנה ראש הממשלה בנימין נתניהו את יוני בן מנחם למנכ"ל רשות השידור אולם סוגר ב- 2014 את רשות השידור על פי חוק וממנה לה כונס נכסים בשם פרופסור דוד האן. הפוליטיקאים בסיוע הפוליטיקה הנכלולית בוחשים ברשות השידור חסרת הַיֶשָע כבתוך שלהם. פוסט מס' 844. כל הזכויות שמורות ליואש אלרואי. הועלה לאוויר ביום שלישי – 26 בנובמבר 2019.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 844. תשובתי מס' 7 לחגי סגל עורך העיתון "מקור ראשון" ומחבר החוברת "הימנית" עבת הכרס בת 81 עמודים רוויה שגיאות, רוויה עובדות לא נכונות, ולכן מעוות ואשר קרויה, "החוג לתקשורת – כך נכבשו האולפנים ומערכות העיתונים בישראל". חוברת המידע הזאת התפרסמה ביום שישי – 8 בנובמבר 2019 (לצדו של העיתון "מקור ראשון"), ובעקבות הפרסום לפני 18 ימים, שואל הציבור מי כבש אותם, את אותם האולפנים ואת אותן מערכות העיתונים בישראל שחגי סגל מדבר אודותיהם…מי כבש אותם חגי סגל…???  אשאל ישירות את חגי סגל מי כבש את האולפנים ואת מערכות העיתונים בישראל…??? למי אתה מתכוון…??? האם אתה יכול לזהות לציבור בישראל ולקהל קוראיך את "הכובשים" ולקרוא להם בשמם…??? השידור הציבורי הופך ל- רוֹש וְלַעֲנָה. ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו ממנה ב- 18 באפריל 1998 את אורי פורת למנכ"ל רשות השידור במקומו של מוטי קירשנבאום ז"ל מנכ"ל רשות השידור בשנים 1998 – 1993 (פרי מינויים של ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל ועל פי המלצת שרת החינוך והתרבות בממשלתו גב' שולמית אלוני ז"ל. אורי פורת מתפטר מתפקידו ב- אוגוסט 2001. חולף זמן קצר ו-ממשלת ישראל בראשות אריאל שרון ממנה בספטמבר 2001 את רָן גָלִינְקָא למנכ"ל רשות השידור הזמני במקום אורי פורת (כאמור התפטר ו/או התפוטר ב-אוגוסט 2001) ו-מדיחה את אותו רן גלינקא (בצֶדֶק) במארס 2002. במארס/ אפריל 2002 ממנה אותה הממשלה ואותו ראש הממשלה אריאל שרון את יוֹסֵף בַּר-אֵל למנכ"ל רשות השידור על פי המלצתו החמה של השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור רענן כהן (במקומו של רָן גָלִינְקָא המסולק) ומדיחה לאחר שלוש שנים ב- 2 במאי 2005 גם את יוסף בר-אל מכֵּס מנכ"ל רשות השידור (גם כן בצֶדֶק רָב). ב- 2011 ממנה ראש הממשלה בנימין נתניהו את יוני בן מנחם למנכ"ל רשות השידור אולם סוגר ב- 2014 את רשות השידור על פי חוק וממנה לה כונס נכסים בשם פרופסור דוד האן. הפוליטיקאים בסיוע הפוליטיקה הנכלולית בוחשים ברשות השידור חסרת הַיֶשָע כבתוך שלהם. פוסט מס' 844. כל הזכויות שמורות ליואש אלרואי. הועלה לאוויר ביום שלישי – 26 בנובמבר 2019. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *