פוסט מס' 860. 1. הפקות ה- Off tube של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים במסגרת הכיסוי הישיר של משחקי מפעל ה- Champions League, הן מעשה טלוויזיוני מָאוּס רווי שגיאות שחוזר על עצמו שוב ושוב. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מחזיק באופן בלעדי בארץ בזכויות השידורים של ה- Champions League (ליגת האלופות האירופית בכדורגל), ולכן בהיעדר כל איום תקשורתי ו- תחרות טלוויזיונית בנושא המדובר, הוא מרשה לעצמו לאמץ את מדיניות שידורי ה- Off tube. פוטנציאל ה- DNA העיתונאי של אנשי ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים (יש שם כמה עיתונאים ועיתונאיות שדרנים ושדרניות ברמה גבוהה ובראשם שָי הָאוּזְמַן) התקלקל, נִשְחַק, ו-נִפְגַם במשך השנים הרבות מפני שהוא טבוע עמוק ו-נגוע נואשות מזה זמן רב בווירוס ה- Off tube. ההסתגרות המגוחכת האין סופית שלהם ב-ד' אמות באולפן בהרצליה בהובלת הקומדיאנט – סטנדאפיסט מודי בר-און, כופה ו-איננה מאפשרת להם למלא את חובתם העיתונאית כלפיי לסקר כהלכה את המתרחש מהשטח לפחות חלק מהאירועים. שדרני ופרשני ה- Off tube באולפן בהרצליה של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים אינם מסוגלים לעשות את עבודתם העיתונאית באופן מהימן, אמין, ומדויק עבורי. הם אינם מסוגלים לספק את סקרנותי (ואת סקרנות צופיהם הרבים) בעת כיסויים את אחד ממפעלי הספורט החשובים, המסקרנים, המרהיבים, והפופולאריים בעולם, את משחקי ה- "Champions League" האירופי בכדורגל, במקום התרחשותם (!). הם יושבים נעולים באולפן בהרצליה ומעתיקים מהמוניטור בעוד המשחקים נערכים באירופה (!). תיאורם המגוחך באולפן בהרצליה של בוני גינזבורג ו-נדב יעקובי את שערו של הנאפוליטאני דריס מרטנס (Dries Mertens) בדקה ה- 30 במשחק נאפולי – ברצלונה 1:1 (בנאפולי, יום שלישי – 25 בפברואר 2020) הוא עוד עֵדוּת מרשיעה של מעשה Off tube פתטי שכרוך ב-דיווח נֶפֶל. דיווחם הישיר של בוני גינזבורג ונדב יעקובי באולפן בהרצליה את האירוע הנ"ל שהתרחש ב- אצטדיון San Paolo בנאפולי מבוסס על התרשמות מליצית רוויית צל"שים, מבלי לנתח את מֵידָע העובדות המתמטיות-פיזיקאליות שמרכיבות את התרשמותם. שניהם בוני גינזבורג ונדב יעקובי ניצבו מרחוק ולא ידעו למסור לציבור אינפורמציה מנומקת בעלת עובדות מפורטות ו-מדויקות (אשנה ואומר שוב : עובדות ונתונים מתמטיים – פיזיקאליים) הנוגעים לשערו של דריס מרטנס. אגב, כנ"ל גם הדיווח המוגבל, החסר, והבלתי מדויק של האופטיובניק עוזי דן בעיתון "הָאָרֶץ" לקוראיו ביום רביעי – 26 בפברואר 2020. 2. פרשת המשולש הרומנטי של המאהב דוד המלך, האישה בת שבע "טוֹבַת מַרְאֶה מְאוֹד", ובעלה אוּרִיָה הַחִתִּי (ספר שמואל ב'). המורים והמורות שלנו טייחו את העובדות המַרוֹת אודות סיפור האהבים שהסתיימה ברצח הבעל ע"י המאהב, המלך הַמוֹנַרְךְ, במסווה של נימוקי מלחמה בין ישראל לבני עמון. "…הָבוּ אֶת אוּרִיָה אֶל מוּל פְּנֵי הַמִּלְחָמָה הַחֲזָקָה, וְשַבְתֶּם מֵאַחֲרָיו, וְנִכָּה וָמֵת…", מצווה דוד המלך על הרמטכ"ל שלו יואב בן צרויה בפקודה החתומה על ידו. המורים שלנו לתנ"ך לא לימדו אותנו נכון את ההיסטוריה התנ"כית הסנסציונית ההיא. פוסט מס' 860. הועלה לאוויר ביום שישי – 28 בפברואר 2020. כל הזכויות שמורות ליואש אלרואי.כלליראשי

תגובות

פוסט מס' 860. 1. הפקות ה- Off tube של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים במסגרת הכיסוי הישיר של משחקי מפעל ה- Champions League, הן מעשה טלוויזיוני מָאוּס רווי שגיאות שחוזר על עצמו שוב ושוב. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מחזיק באופן בלעדי בארץ בזכויות השידורים של ה- Champions League (ליגת האלופות האירופית בכדורגל), ולכן בהיעדר כל איום תקשורתי ו- תחרות טלוויזיונית בנושא המדובר, הוא מרשה לעצמו לאמץ את מדיניות שידורי ה- Off tube. פוטנציאל ה- DNA העיתונאי של אנשי ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים (יש שם כמה עיתונאים ועיתונאיות שדרנים ושדרניות ברמה גבוהה ובראשם שָי הָאוּזְמַן) התקלקל, נִשְחַק, ו-נִפְגַם במשך השנים הרבות מפני שהוא טבוע עמוק ו-נגוע נואשות מזה זמן רב בווירוס ה- Off tube. ההסתגרות המגוחכת האין סופית שלהם ב-ד' אמות באולפן בהרצליה בהובלת הקומדיאנט – סטנדאפיסט מודי בר-און, כופה ו-איננה מאפשרת להם למלא את חובתם העיתונאית כלפיי לסקר כהלכה את המתרחש מהשטח לפחות חלק מהאירועים. שדרני ופרשני ה- Off tube באולפן בהרצליה של ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים אינם מסוגלים לעשות את עבודתם העיתונאית באופן מהימן, אמין, ומדויק עבורי. הם אינם מסוגלים לספק את סקרנותי (ואת סקרנות צופיהם הרבים) בעת כיסויים את אחד ממפעלי הספורט החשובים, המסקרנים, המרהיבים, והפופולאריים בעולם, את משחקי ה- "Champions League" האירופי בכדורגל, במקום התרחשותם (!). הם יושבים נעולים באולפן בהרצליה ומעתיקים מהמוניטור בעוד המשחקים נערכים באירופה (!). תיאורם המגוחך באולפן בהרצליה של בוני גינזבורג ו-נדב יעקובי את שערו של הנאפוליטאני דריס מרטנס (Dries Mertens) בדקה ה- 30 במשחק נאפולי – ברצלונה 1:1 (בנאפולי, יום שלישי – 25 בפברואר 2020) הוא עוד עֵדוּת מרשיעה של מעשה Off tube פתטי שכרוך ב-דיווח נֶפֶל. דיווחם הישיר של בוני גינזבורג ונדב יעקובי באולפן בהרצליה את האירוע הנ"ל שהתרחש ב- אצטדיון San Paolo בנאפולי מבוסס על התרשמות מליצית רוויית צל"שים, מבלי לנתח את מֵידָע העובדות המתמטיות-פיזיקאליות שמרכיבות את התרשמותם. שניהם בוני גינזבורג ונדב יעקובי ניצבו מרחוק ולא ידעו למסור לציבור אינפורמציה מנומקת בעלת עובדות מפורטות ו-מדויקות (אשנה ואומר שוב : עובדות ונתונים מתמטיים – פיזיקאליים) הנוגעים לשערו של דריס מרטנס. אגב, כנ"ל גם הדיווח המוגבל, החסר, והבלתי מדויק של האופטיובניק עוזי דן בעיתון "הָאָרֶץ" לקוראיו ביום רביעי – 26 בפברואר 2020. 2. פרשת המשולש הרומנטי של המאהב דוד המלך, האישה בת שבע "טוֹבַת מַרְאֶה מְאוֹד", ובעלה אוּרִיָה הַחִתִּי (ספר שמואל ב'). המורים והמורות שלנו טייחו את העובדות המַרוֹת אודות סיפור האהבים שהסתיימה ברצח הבעל ע"י המאהב, המלך הַמוֹנַרְךְ, במסווה של נימוקי מלחמה בין ישראל לבני עמון. "…הָבוּ אֶת אוּרִיָה אֶל מוּל פְּנֵי הַמִּלְחָמָה הַחֲזָקָה, וְשַבְתֶּם מֵאַחֲרָיו, וְנִכָּה וָמֵת…", מצווה דוד המלך על הרמטכ"ל שלו יואב בן צרויה בפקודה החתומה על ידו. המורים שלנו לתנ"ך לא לימדו אותנו נכון את ההיסטוריה התנ"כית הסנסציונית ההיא. פוסט מס' 860. הועלה לאוויר ביום שישי – 28 בפברואר 2020. כל הזכויות שמורות ליואש אלרואי. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>