פוסט מס' 792. מַה שֶּהָיָה הוּא שֶיִהְיֶה וּמַה שֶּנַּעֲשֶה הוּא שֶיֵעָשֶה וְאֵין כָּל חָדָש תַּחַת הַשָּמֶֹש (2). קֹהֶלֶת בֶּן דָּוִד צדק. כל הזכויות שמורות. פוסט מס' 792. הועלה לאוויר ביום שלישי – 5 בפברואר 2019. כל הזכויות שמורות.כלליראשי

הערה 1 : הבלוג על תכולתו כפוף לזכויות יוצרים. חל איסור מפורש להעתיק את הטקסטים והתמונות ואף לא לאגור אותן במאגרי מידע שונים לשימוש מכוון ו/או מזדמן מאוחר יותר. 

הערה 2 : הבלוג איננו מופק, לא נכתב, ולא נערך למען מטרות רווח כספי, ו/או למען רווח מסחרי, ו/או לצורכי פרסום אישי.

———————————————————————————————–

פוסט חדש מס' 792 : הועלה לאוויר ביום ראשון שלישי – 5 בפברואר 2019.

———————————————————————————————–

פוסט מס' 792. מַה שֶּהָיָה הוּא שֶיִהְיֶה וּמַה שֶּנַּעֲשֶה הוּא שֶיֵעָשֶה וְאֵין כָּל חָדָש תַּחַת הַשָּמֶֹש (2). קֹהֶלֶת בֶּן דָּוִד צדק. כל הזכויות שמורות. פוסט מס' 792. הועלה לאוויר ביום שלישי – 5 בפברואר 2019. כל הזכויות שמורות.

טקסט תמונה : 2003 – 2002 . אנוכי בתום 32 שנות שירות את הטלוויזיה הישראלית הציבורית – ערוץ 1 ואת רשות השידור. נטשתי בטריקת דלת. ניסוחים בינלאומיים : שום אדם איננו דגול דיו כדי שמישהו מאיתנו ימסור את גורלו בידיו. גם אם מדובר במנכ"ל רשות השידור מופרך בשֵם יוסף בר-אל האיש שממשלת ישראל בראשות אריאל שרון העניקה לו את התואר מ"מ מנכ"ל רשות השידור במארס 2002 והציבה אותו כ- מנכ"ל קבוע בפסגת השידור הציבורי ב- 2 ביוני 2002 לתקופה של חמש שנים עד 2 ביוני 2007. אולם אותה הממשלה ואותו ראש ממשלה אריאל שרון התעשתו גם אם באיחור רב וסילקו והדיחו את אותו יוסף בר-אל הכושל והמופרך לעַד מהַכֵּס ומתפקידו הַרָם ב- 2 במאי 2005 לעבר הירכתיים האפלוליים של ההיסטוריה הטלוויזיונית של מדינת ישראל. (ארכיון יואש אלרואי. כל הזכויות שמורות).

פרפראות.

1. הח"כים החתרניים במפלגת "המחנה הציוני", שלי יחימוביץ' ואיתן כבל.

געגועיי לדוד בן גוריון, לוי אשכול, גולדה מאיר, יצחק רבין, ואהוד ברק גברו לאחרונה. אנוכי בן קיבוץ אפיקים בעמק הירדן מזדהה כל חיי עם ערכי תנועת העבודה. גם כעת מרום גיל 81 שלי. כל חיי הצבעתי מאז הבחירות ב-1959 בעד דוד בן גוריון וממשיכי דרכו. בבחירות 1973 עם שובי משירות מילואים קרבי ממושך במלחמת יום הכיפורים 73' שיניתי מדרכי, ו-הצבעתי בעבור מפלגת ר"צ של שולמית אלוני. אח"כ שבתי למפלגת העבודה. אינני יכול להזדהות עם ערכי החתרנות וחוסר הנאמנות הבלתי נלאים שמגלים חדשים לבקרים כבר תקופה ארוכה מאוד שני החתרנים הבלתי נלאים הח"כים במפלגת "המחנה הציוני", שלי יחימוביץ' ואיתן כבל. כיצד אפשר לשכוח אלו עוללות חתרנות עוללה שלי יחימוביץ למנהיג "המחנה הציוני" בעבר הלא רחוק "בוזי" הרצוג. שלי יחמוביץ' ואיתן כבל מייצגים היטב את סיאוב החתרנות הבוטה ואי הנאמנות להנהגה הנבחרת שלהם. מנהיג "המחנה הציוני" אבי גבאי הוא בסדר גמור, אולם אין שום סיכוי שהרים את יד ימין שלי בעבורו ובעבור תנועת העבודה אם שלי יחימוביץ' ואיתן כבל יאיישו את הרשימה שלו. שלי יחימוביץ' מתראיינת תחת כל מיקרופון רענן, ולפני כמה דקות התראיינה למיקרופון של אמיר איבגי ברדיו גלי צה"ל (יום שלישי – 5 בפברואר 2019 בין 12.00 ל- 13.00). אולם אין בכוחה להסיר מעליה את תווית חוסר ה-יושרה הבלתי נלאית שלה שנחשפות כל פעם מחדש במשנת החתרנות שלה. הסקרים הפוליטיים לקראת הבחירות לכנסת ב- 9 באפריל 2019 מנבאים ברגע זה "שואה" מתמטית ל- "מחנה הציוני" בראשות אבי גבאי. שלי יחימוביץ' ואיתן כבל שני ח"כים חתרניים, הם בין הגורמים הבולטים והעיקריים לצניחה ולהתמוטטות הפוליטית של "המחנה הציוני". אני שונא ומתעב חתרנים. חתרנות, אי נאמנות, סכינאות, וסכסוכים שנובעים מאמביציות מופרזות בלתי כֵּנוֹת חוזרות ונִשנות פלוס הבעת טקסטים מבישים, סַכְסְכָנִים, מכוערים, ונבזיים, כאלה שנעים במסלול אָפֵל וקבוע של "Perpetuum Mobile", ואשר מתקיימים במסווה של כאילו שאפתנות פוליטית לגיטימית פנים דמוקרטית, הם פסגת הסֵיאוּב המוּסָרִי. שלי יחימוביץ' ואיתן כבל הם המייבאים הראשיים של ריב, מדון, ו-סַכְסְכָנוּת לשורות מפלגת "המחנה הציוני". חתרנות, אי נאמנות, סכסוכים, סכינאות, וריב ומדון גורמים ל-זעזוע, הרס, וערעור של כל חברה אנושית באשר היא, כל קבוצה פוליטית, וכל משטר. נבחרת מפלגת "המחנה הציוני" בהרכבה האנושי העלוב שלה בימים אלה, היא היא גוף מדיני שהולך ונעלם.

2. העיתונאיות המצוינות של חברת החדשות של ערוץ 12, אדווה דדון ושרון קנובליך.

מדהים. את מה ש- 33000 (שלושים ושלושה אלף) שוטרי משטרת ישראל לא עושים עושות שתי עיתונאיות חרוצות בעלות תושייה בחברת החדשות של ערוץ 12, אדווה דדון ושרון קנובליך. ערוץ 12 משדר במהדורת החדשות הארצית שלו מאז תחילת השבוע סדרה דוקומנטארית מדהימה ומרתקת כאחת, שקרויה "הנוכלים". אדווה דדון ושרון קנובליך המוכשרות, המהירות, ודבקות במשימות הגילוי והחשיפה שלהן מצטיירות כיחידת קומנדו טלוויזיונית, ומציגות מנגד את משטרת ישראל, מפקדיה, קציניה, וחייליה כמשטרת פארטאץ' חלמאית, עצלנית, ביורוקראטית, ורחוקה מגילוי הפושעים למיניהם ול- גווניהם ואכיפת החוק, כרחוק מזרח ממערב. אדווה דדון ושרון קנובליך מציגות בסדרת "הנוכלים" את הנתונים האלה :

א. רק % 46.5 מהציבור נותנים אמון במשטרת ישראל בעוד % 52.5 אינם נותנים אמון בה (על פי סקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה). בתחום הזה של אמון הציבור במשטרה שלו מדורגת מדינת ישראל במקום ה- 22 לפני האחרון. רוסיה של וולדימיר פוטין מדורגת במקום ה- 23 והאחרון.

ב. 140000 (מאה וארבעים אלף) תלונות הנוגעות לעבירות רכוש הוגשו למשטרת ישראל ב- 2017. % 70 מהן נסגרו ע"י משטרת ישראל ב- 2018 בשל הנימוקים האלה, על פי מחקר של התנועה לחופש המידע :

2.א. % 47 מהעבריינים כלל לא אותרו.

2.ב. % 19 מהתיקים נסגרו בגלל חוסר ראיות.

2.ג. רק ב- % 15 הוגשו כתבי אישום.

אדווה דדון ושרון קנובליך טוענות בצדק כי משטרת ישראל העצלנית והמסורבלת לא דואגת לאזרח הקטן במקרים רבים מאוד בטענות ובתירוצים בלתי מתקבלים על הדעת. שתיהן יוצאות לבצע בנחישות ובסיוע המצלמות והמיקרופונים שלהן את משימות האיתור וגילוי הפושעים. מדובר בעיתונאות טלוויזיונית מיטבית. הנוכחות שלהן עם ציוותן בזירות הפשע שם הן חוקרות, עוקבות, ומתחקות אחרי הפושעים היא מרתקת, חשובה, ומזהירה. מרתקת, חשובה, ומזהירה מפני שהן ניצבות בדיוק במקומות בהם המשטרה של מדינת ישראל על 33000 (שלושים ושלושה אלף שוטריה ושוטרותיה) נעדרת. אדווה דדון ושרון קנובליך חושפות את משטרת ישראל במערומיה. סדרת הטלוויזיה "הנוכלים" של אדווה דדון ושרון קנובליך מגלה לציבור משטרת פארטאץ' במידה רבה, כזאת שמזניחה שוב ושוב ושוב את אכיפת החוק ופוגעת בכך באזרחים תמימים ו-יישרי דרך. אדווה דדון (בעלת נוכחות טלוויזיונית) ושרון קנובליך ראויות לצל"ש מוֹפֵת (!). איזה יופי של תחקירים (!). איזה יופי של נחישות כנה (!). איזה יופי של דבקות במשימות של אדווה דדון ושרון קנובליך (!). יבורכו אדווה דדון וציוותה ותבורך חברת החדשות של ערוץ 12.

3. אמנון אברמוביץ'.

העיתונאי ושדרן הטלוויזיה אמנון אברמוביץ' איש חברת החדשות של ערוץ 12, איננו רק אי ווירטואוזי של ידענות, בקיאות בחומרים בהם הוא עוסק, וכישרון ביטוי חד ושנון בכתב ובע"פ, אלא הוא גם אי של יושרה, דרך ארץ, ומוּסָר. אני משתדל לא להחמיץ אותו מאז שערכתי עמו הכרה בימיה של טלוויזיה ישראלית הציבורית – ערוץ 1 היכן שהוא ב- 1996. אנוכי קורא בדרך כלל את עיתון "הארץ" ומנוי עליו מאז מחצית שנות ה- 70 של המאה הקודמת, אולם היום הזדמן לידי עיתון "ידיעות אחרונות" של יום שלישי – 5 בפברואר 2019, ובו הפוסט של אמנון אברמוביץ'. לא החמצתי אותו. מו"ל "ידיעות אחרונות" מר ארנון "נוני" מוזס עשה עסקה עיתונאית מעולה מהמדרגה הראשונה מש-שכר את שירותיו של עיתונאי הטלוויזיה המוכשר והמהימן הזה לקראת הבחירות לכנסת הממשמשות ובאות. הנה הפוסט של אמנון אברמוביץ' כפי שהתפרסם ב- "ידיעות אחרונות" ביום שלישי – 5 בפברואר 2019, וכותרתו "פריימריז בליכוד [1], ביטן – כן, גלנט – לא".

טקסט מסמך : יום שלישי – 5 בפברואר 2019. זהו הפוסט של אמנון אברמוביץ' כפי שהתפרסם ב- "ידיעות אחרונות" ביום שלישי – 5 בפברואר 2019, וכותרתו "פריימריז בליכוד [1], ביטן – כן, גלנט – לא". (באדיבות העיתון "ידיעות אחרונות" והמו"ל העיתון מר ארנון "נוני" מוזס).

4. מרקו בלבול ואיתי מרדכי.

יעקב "יענקל'ה" שחר נשיא מועדון הכדורגל של מכבי חיפה הרחיק עד להולנד כדי לתור ולמצוא את אושרו אצל מומחי הכדורגל ההולנדיים בראשות בראשות המאמן פרד רוטן, עוזרו רוב מאס, המנהל הטכני מוחמד "מו" אלאך, ומאמן השוערים ארנו וואן זוואם. לפני כן החתים גם את המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין. כולם בני ארצו של יוהאן קרויף. יעקב שחר גייס את הצוות ההולנדי כדי לנהל, להוביל, ולהנהיג את מועדונו החיפני שוב לעבר הפסגה בישראל. הצוות ההולנדי נכשל ועמו גם יעקב שחר. ואז באה התפנית הגדולה (וגם מפתיעה). יעקב שחר ניחם ושיכך את צערו לאחר שמינה את מאמן כדורגל ישראלי מרקו בלבול למאמנה של קבוצת מכבי חיפה שלו. מרקו בלבול הצנוע עושה כעת יחדיו עם עוזרו איתי מרדכי את מה שהצוות ההולנדי המהולל לא עשה. מרקו בלבול הצעיד עכשיו את קבוצת מכבי חיפה ממורדות הטבלה "בתקופה ההולנדית" למקום השני תחת מנהיגותו ובסיועו של עוזרו איתי מרדכי. האושר נמצא לידינו. אין צורך להרחיק עד להולנד כדי למצוא אותו. יבורכו מרקו בלבול ואיתי מרדכי. וגם יעקב שחר. מרקו בלבול, ישראלי אותנטי אחד משלנו, הוא ברגע זה מתנה מקצועית גדולה ואיתנה, לקבוצת מכבי חיפה. מכאן מהפוסט הקונקרטי הזה מס' 792, אני שולח ברכות חמות ומאליפות למרקו בלבול ואיתי מרדכי. תחזקנה ידיכם.

5. מכבי ת"א ויאניס ספרופולוס.

קבוצת הכדורסל האמריקנית של מכבי ת"א ומאמנה היווני יאניס ספרופולוס שרויים במשבר מתמשך. ההפסד המר שלשום (יום ראשון – 3 בפברואר 2019) ל-הפועל חולון (בחולון) 95:100 מצביע שוב על חולשתה ועל פגיעותה. שמתי לב שמכבי ת"א קלעה את הסל שהביא לה את מניין סך של 43 נקודות 1:30 דקה לפני תום הרבע השני, ואת הסל הבא שהביא לה 45 נקודות 1:30 דקה לאחר תחילת הרבע השלישי. במשך 3 דקות שיחקה מכבי ת"א בהילוך סרק ולא קלעה ולוּ נקודה אחת.

6. יונית לוי.

קריינית מהדורת החדשות של ערוץ 12 יונית לוי בולעת מילים ושמות, איננה הוגה נכון במקרים רבים את הברות המילים, לא מדגישה את ההדגשים המתבקשים בהקראת הטקסטים, ועולה לאוויר אולי כשדרנית וותיקה ו- מהירה אולם פגומה ולחלוטין לא ברורה. צריך להיות מפענח צוֹפֶן של השפה העברית לאחר שהיא מנסה להגות ובולעת את שמה של אדווה דדון. לא בסדר.

7. אלי אילדיס.

ה- Neck mic (מיקרופון צוואר) של אלי אילדיס (מגיש את מהדורות "חדשות הספורט" בערוץ הספורט מס' 55 בכבלים יחדיו עם מירי נבו) מוצמד לדש הימני של הז'קט שלו. כשהוא פונה שמאלה בכיוון הפרטנרית שלו, קולו הולך לאיבוד. מה כל כך קשה להתקין לו Neck mic נוסף גם על הדש השמאלי של הז'קט. לא בסדר.

8. גודלו של פער איכות הצילום והכיסוי בין רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS הנפלאה לבין ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים הדַל בישראל, דומה למרחק שבין מזרח למערב. פרסומות מסחריות הן נשמת אפה הכלכלית של כל רשת טלוויזיה מסחרית. אולם תכיפות וכמות הקרנתן לציבור דורש מחשבה ותכנון מראש לעולם אין להקרין פרסומת מסחרית באותה העת יחדיו עם שידור אינפורמציה עיתונאית, חדשותית, ספורטיבית, בידורית, אמנותית, ומדעית על מרקע הטלוויזיה. כמויות שידור פרסומות מסחריות הן מוגבלות, ו-מוקצה להן מקום מיוחד על המרקע בהפסקות שבין שידור האינפורמציות הנ"ל. אין לשלב שידור מידע עם חשיפת הציבור לפרסומות מסחריות, בעת ובעונה אחת על מרקע הטלוויזיה. ב- Issue הזה של הקרנת פרסומות מסחריות על המרקע וחשיפת שלטי פרסומות מסחריות באצטדיוני הספורט, בעיקר כדורגל וכדורסל, חורג ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים במאות אחוזים, ו- מגדיש את הַסֵאָה.

מאות אלפי מילים נכתבו על השידור הישיר של CBS בראשות השדר המוביל שלה ג'ים נאנטז (Jim Nantz) וציוותו את משחק הגמר של ה- Super Bowl מס' 53 (ביום שני – 4 בפברואר 2019) באצטדיון "מרצדס בנץ" ב- ג'ורג'יה / אטלנטה בו ניצחה קבוצת New England Patriots בראשות הקווטרבק המפורסם שלה Tom Brady (טום בריידי) את קבוצת Los Angeles Rams בתוצאה 3:13. ה- Rating של השידור הישיר הנ"ל של רשת CBS גרף % 41.1. מחיר שידור פרסומת מסחרית בת 30 שניות ב- Super Bowl נסק למחיר שיא בכל הזמנים ועמד על 5.250000 (חמישה מיליון ורבע) דולר. כל מי שצפה בשידור הישיר המופתי של רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS, התרשם היטב מניקיון התמונה הטלוויזיונית מפרסומות מסחריות בעת השידור הישיר של ההתמודדות, ולקח לתשומת לבו את משמעת השידור המתמטית והמדהימה של CBS (ושל כלל רשתות הטלוויזיה האמריקניות) המפרידות לאלתר בין שידור ישיר של המשחק נטו לבין העלאה לאוויר בשידור ישיר של פרסומות מסחריות, לעולם לא על חשבון תמונות המשחק. השידור הישיר "המסחרי" של רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS את ה- Super Bowl של 2019 כמו שידורים ישירים אחרים של רשתות טלוויזיה נוספות בארה"ב המשדרות את ה- NBA, טניס, והמון אירועי ספורט אחרים מציג וחושף באור נוגה את ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים שמרשה לעצמו ל- "לכלך" את המסך שלו ואת זירות אתרי הספורט שהוא מצלם בכמויות עצומות של פרסומות מסחריות גם בעת התנהלותן נטו של התחרויות עצמן. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים מחרים לעצמו ולמען טובתו את המרקע הציבורי שלו, ומערבב ביודעין ובכוונה תחילה שידורים ישירים של פרסומות מסחרית על כ- 1/3 מסך שלו בעיצומן של השידור הישיר של תחרויות הכדורגל והכדורסל. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים לועג ועושה צחוק מצופיו התמימים שאינם מודעים לזכותם לקבל תמונה נקייה מפרסומות מסחריות במהלך התחרויות. מדובר בעסק פסול ומחורבן שעובר לסדר היום ללא התערבותה של נשיאת מועצת העיתונות הישראלית כבוד השופטת בדימוס דליה דורנר.

הערה שלי : ב- 17 בינואר 1991 בעיצומה של מלחמת המפרץ ה- 1 הפקתי וניהלתי בשם הטלוויזיה הישראלית הציבורית ולמען אזרחי מדינת ישראל בפעם הראשונה והאחרונה בחיי את השידור הישיר של משחק ה- Super Bowl בין קבוצת New York Giants לבין קבוצת Buffalo Bills. המשחק נערך בטאמפה / פלורידה. ניו יורק ג'יאנטס ניצחה 19:20. הבאתי את המשחק בשידור ישיר לארץ לאחר שהנהלת ה- NFL אפשרה לי להתחבר ל- לוויין Major 1 שנשא עליו את סיגנל ההתמודדות למען חיילי צבא ארה"ב החונים בגרמניה. השדר המוביל שלי היה אורי לוי (עשה מלאכה נהדרת) ושני הפרשנים שישבו לצדו היו וורנר וולף (Warner Wolf) שדר ABC שהזדמן באותם הימים לארץ וסטיב ליבוביץ' איש מערכת החדשות של המחלקה באנגלית בטלוויזיה הישראלית הציבורית דאז.

טקסט תמונה (1) : פברואר 2019. מחוץ לקונטקסט. מראה דַל ועלוב של אצטדיון הכדורגל של אשדוד שקבוצתו מ.ס. אשדוד משחקת נגד הפועל חדרה בליגת העל הישראלית. (צילום ב- iphone. באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (2) : פברואר 2019. בתוך הקונטקסט. מכבי חיפה מארחת את קבוצת הפועל ת"א (2:3 למכבי חיפה). ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים איננו מזהה את האיש הניצב במרכז התמונה במהלך המשחק (זהו קובי רפואה מאמן הפועל ת"א) ומעדיף לשדר במקום הזיהוי פרסומת מסחרית על פני כ- 1/3 מסך. (צילום ב- iphone. (באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (3) : פברואר 2019. מכבי חיפה מארחת את קבוצת הפועל ת"א (2:3 למכבי חיפה). ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים עושה מעשה אסור ולא הגון כלפי צופיו בשעה שהוא מפקיע לעצמו את המרקע ומשדר פרסומת מסחרית על פני כ- 1/3 מסך בעת משחק פעיל. (צילום ב- iphone. (באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (4) : פברואר 2019. מכבי חיפה מארחת את קבוצת הפועל ת"א (2:3 למכבי חיפה). ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים עושה מעשה אסור ולא הגון כלפי צופיו בשעה שהוא מפקיע לעצמו את המרקע ומשדר פרסומת מסחרית על פני כ- 1/3 מסך בעת משחק פעיל. (צילום ב- iphone. (באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (5) : פברואר 2019. מכבי חיפה מארחת את קבוצת הפועל ת"א (2:3 למכבי חיפה). ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים עושה מעשה אסור ולא הגון כלפי צופיו בשעה שהוא מפקיע לעצמו את המרקע ומשדר פרסומת מסחרית על פני כ- 1/3 מסך בעת משחק פעיל. (צילום ב- iphone. (באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (6) : פברואר 2019. מכבי חיפה מארחת את קבוצת הפועל ת"א (2:3 למכבי חיפה). ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים עושה מעשה אסור ולא הגון כלפי צופיו בשעה שהוא מפקיע לעצמו את המרקע ומשדר פרסומת מסחרית על פני כ- 1/3 מסך בעת משחק פעיל. (צילום ב- iphone. (באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).

טקסט תמונה (1) : פברואר 2019. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר מהיכל הספורט בחולון רווי פרסומות מסחריות בכמות עצומה על פרקט הזירה את משחק הכדורסל הפועל חולון – מכבי ת"א 95:100. מרוב עצים לא רואים את היער. שחקני שתי הקבוצות הולכים לאיבוד בתוך שלל שלטי ומדבקות הפרסומות המסחריות הצבעוניות. (צילום ב- iphone. באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים).   

טקסט תמונה (2) : פברואר 2019. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר מהיכל הספורט בחולון רווי פרסומות מסחריות בכמות עצומה על פרקט הזירה את משחק הכדורסל הפועל חולון – מכבי ת"א 95:100. מרוב עצים לא רואים את היער. שחקני שתי הקבוצות הולכים לאיבוד בתוך שלל שלטי ומדבקות הפרסומות המסחריות הצבעוניות. (צילום ב- iphone. באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים). 

טקסט תמונה (3) : פברואר 2019. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר מהיכל הספורט בחולון רווי פרסומות מסחריות בכמות עצומה על פרקט הזירה את משחק הכדורסל הפועל חולון – מכבי ת"א 95:100. מרוב עצים לא רואים את היער. שחקני שתי הקבוצות הולכים לאיבוד בתוך שלל שלטי ומדבקות הפרסומות המסחריות הצבעוניות. (צילום ב- iphone. באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים). 

טקסט תמונה (4) : פברואר 2019. ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים משדר ישיר מהיכל הספורט בחולון רווי פרסומות מסחריות בכמות עצומה על פרקט הזירה את משחק הכדורסל הפועל חולון – מכבי ת"א 95:100. מרוב עצים לא רואים את היער. שחקני שתי הקבוצות הולכים לאיבוד בתוך שלל שלטי ומדבקות הפרסומות המסחריות הצבעוניות. (צילום ב- iphone. באדיבות ערוץ הספורט מס' 55 בכבלים). 

סוף פוסט מס' 792. הועלה לאוויר ביום שלישי – 5 בפברואר 2019. כל הזכויות שמורות.


תגובות

פוסט מס' 792. מַה שֶּהָיָה הוּא שֶיִהְיֶה וּמַה שֶּנַּעֲשֶה הוּא שֶיֵעָשֶה וְאֵין כָּל חָדָש תַּחַת הַשָּמֶֹש (2). קֹהֶלֶת בֶּן דָּוִד צדק. כל הזכויות שמורות. פוסט מס' 792. הועלה לאוויר ביום שלישי – 5 בפברואר 2019. כל הזכויות שמורות. — אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>